Prijsvraag: WK Fotoquiz en win 50 euro
Een nieuwe prijsvraag, nadat de vorige enigszins mislukt was. Met deze nieuwe prijsvraag valt opnieuw 50 euro te winnen en worden er twee freebets verloot onder de deelnemers.
De bedoeling
De bedoeling van deze quiz is dat je de juiste wedstrijd bij de foto raad, de foto's zijn niet via Google te vinden dus bespaar je de moeite. :P In het 'Prijsvraag idee' topic was het idee geopperd om er een WK fotoquiz van te maken, helaas was dit niet mogelijk omdat ik dan alle foto's van het WK 2006 had moeten doen, omdat ik niet meer foto's had. Dat zou het een beetje makkelijk maken.
Er zitten makkelijke en lastige foto's bij binnen een tijdsbestek van nu en 5 jaar. Dit om zoveel mogelijk diversiteit in de antwoorden te krijgen en zo ervoor te zorgen dat niet iedereen alles goed zal hebben en niet dat de 50 euro over 10 mensen verdeeld moet worden.
Prijzen
Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account
Twee freebets worden onder de deelnemers verloot
Voorwaarden
Antwoorden stuur je via een PM (privébericht) naar mij (vóór zaterdag 22 mei 23.59 uur). Je mag je antwoorden nog veranderen. Dit omdat men anders antwoorden van elkaar over kan nemen. De deelnemer met de meeste juiste antwoorden wint de 50 euro. Indien er meerderen mensen zijn die de meeste antwoorden goed hebben, wordt de 50 euro evenredig verdeeld. Ook moet er juist aangegeven zijn welk team thuis en welke uit speelt, anders wordt dit als fout gerekend. Als je denkt dat de wedstrijd op neutrale grond gespeeld is maakt het natuurlijk niet uit wie het thuis- of uitspelende team was.
Stuur je antwoord in via:
- http://www.voetbalwedden.net/mijninboxnieuw/?receiver=2660
Inmiddels binnengekregen:
marcel100 - pokerdk - fc-wydad - xunknownq - bassiee - jasperhuting - briltim - superrpapa - robinnec - kiki - timvvl1 - kevinio1991 - bsk050 - tille - jvdb10
DE PRIJSVRAAG IS INMIDDELS VERLOPEN. DE WINNAAR VAN DE 50 EURO IS KIKI, DE WINNAARS VAN DE FREEBETS ZIJN BRILTIM EN KEVINIO1991
Namens mij en de crew: succes!
De bedoeling
De bedoeling van deze quiz is dat je de juiste wedstrijd bij de foto raad, de foto's zijn niet via Google te vinden dus bespaar je de moeite. :P In het 'Prijsvraag idee' topic was het idee geopperd om er een WK fotoquiz van te maken, helaas was dit niet mogelijk omdat ik dan alle foto's van het WK 2006 had moeten doen, omdat ik niet meer foto's had. Dat zou het een beetje makkelijk maken.
Er zitten makkelijke en lastige foto's bij binnen een tijdsbestek van nu en 5 jaar. Dit om zoveel mogelijk diversiteit in de antwoorden te krijgen en zo ervoor te zorgen dat niet iedereen alles goed zal hebben en niet dat de 50 euro over 10 mensen verdeeld moet worden.
Prijzen
Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account
Twee freebets worden onder de deelnemers verloot
Voorwaarden
Antwoorden stuur je via een PM (privébericht) naar mij (vóór zaterdag 22 mei 23.59 uur). Je mag je antwoorden nog veranderen. Dit omdat men anders antwoorden van elkaar over kan nemen. De deelnemer met de meeste juiste antwoorden wint de 50 euro. Indien er meerderen mensen zijn die de meeste antwoorden goed hebben, wordt de 50 euro evenredig verdeeld. Ook moet er juist aangegeven zijn welk team thuis en welke uit speelt, anders wordt dit als fout gerekend. Als je denkt dat de wedstrijd op neutrale grond gespeeld is maakt het natuurlijk niet uit wie het thuis- of uitspelende team was.
Stuur je antwoord in via:
- http://www.voetbalwedden.net/mijninboxnieuw/?receiver=2660
Inmiddels binnengekregen:
marcel100 - pokerdk - fc-wydad - xunknownq - bassiee - jasperhuting - briltim - superrpapa - robinnec - kiki - timvvl1 - kevinio1991 - bsk050 - tille - jvdb10
DE PRIJSVRAAG IS INMIDDELS VERLOPEN. DE WINNAAR VAN DE 50 EURO IS KIKI, DE WINNAARS VAN DE FREEBETS ZIJN BRILTIM EN KEVINIO1991
Namens mij en de crew: succes!
in 17-05-2010 14:41 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
klopt ik denk ook dat het servie en montenegro - nederland want ik had op verschillende sites gekeken en het was ook zo.
die van bayern is werder-bayern
die van bayern is werder-bayern
toffe actie en al, alleen hebben de belgen niet zo veel aan de foto's met al die de die van het Nederlandse elftal
Volgens mij is het idd Servie Montenegro - Nederland. Maargoed hulde kiki dat je ze allemaal goed hebt! Ik had er zelf volgens mij 3 fout.
Zoals ik al vermeld had werd de wedstrijd op neutrale grond gespeeld, dus dan maak ik geen onderscheid tussen uit- of thuisspelende teams.
In ieder geval, zal proberen om vanavond de nieuwe prijsvraag online te zetten! En ik zal ff de scores van de mensen die het willen weten in het topic zetten, maar ben nu niet thuis.
In ieder geval, zal proberen om vanavond de nieuwe prijsvraag online te zetten! En ik zal ff de scores van de mensen die het willen weten in het topic zetten, maar ben nu niet thuis.
[quote]Zoals ik al vermeld had werd de wedstrijd op neutrale grond gespeeld, dus dan maak ik geen onderscheid tussen uit- of thuisspelende teams.
Te gekke prijsvraag met een terechte winnaar. Ik zal contact met Kiki opnemen zodat we haar de prijs kunnen uitbetalen.
Battes: zou jij 2 personen uit de deelnemers kunnen loten die de freebets hebben gewonnen?
Te gekke prijsvraag met een terechte winnaar. Ik zal contact met Kiki opnemen zodat we haar de prijs kunnen uitbetalen.
Battes: zou jij 2 personen uit de deelnemers kunnen loten die de freebets hebben gewonnen?
Hakuna Matatttta.
Excuses, fout aan mijn kant, sorry voor het ongemak
De winnaars van de freebet-verloting onder de deelnemers zijn geworden: kevinio1991 en briltim. Gefeliciteerd, vw-crew (Mario) zal contact met jullie opnemen!
[quote]Battes hoeveel had ik er goed? want volgens mij was het toch echt servie en montenegro - nederland en bayern munchen - werder bremen.
Jouw antwoorden waren:
1 Servie en Montenegro - Nederland
2 Nederland- Italie
3 Nederland - Frankrijk
4 Nederland - Rusland
5 Feyenoord - Ajax
6 Ajax - Heerenveen
7 Chelsea - Porthsmouth
8 Chelsea - Sunderland
9 Inter Milan - AC Milan
10 Manchester utd - Bayern Munchen
11 Werder Bremen – Bayern Munchen
12 Chievo – As Roma
13 Liverpool – Atletico Madrid
14 Olympique Marseille - Stade Rennes
15 Sparta - Excelsior
16 Hull City -Wigan Atletic
17 Noorwegen- Nederland
Dus 2 fout, namelijk Hull City - Wigan Athletic en Chelsea - Sunderland zijn fout gerekend.
Mensen die nog willen weten hoeveel fouten ze hadden, kunnen mij een PM sturen.
[quote]Battes hoeveel had ik er goed? want volgens mij was het toch echt servie en montenegro - nederland en bayern munchen - werder bremen.
Jouw antwoorden waren:
1 Servie en Montenegro - Nederland
2 Nederland- Italie
3 Nederland - Frankrijk
4 Nederland - Rusland
5 Feyenoord - Ajax
6 Ajax - Heerenveen
7 Chelsea - Porthsmouth
8 Chelsea - Sunderland
9 Inter Milan - AC Milan
10 Manchester utd - Bayern Munchen
11 Werder Bremen – Bayern Munchen
12 Chievo – As Roma
13 Liverpool – Atletico Madrid
14 Olympique Marseille - Stade Rennes
15 Sparta - Excelsior
16 Hull City -Wigan Atletic
17 Noorwegen- Nederland
Dus 2 fout, namelijk Hull City - Wigan Athletic en Chelsea - Sunderland zijn fout gerekend.
Mensen die nog willen weten hoeveel fouten ze hadden, kunnen mij een PM sturen.
zow! ik heb gewoon alles goed! had toch verwacht dat ik er misschien 1 of 2 fout zou hebben ...vooral die van marseille was een lastige! nu wat extra bankroll voor het WK! komt goed uit .. :d
btw ...ik had ook servie/montenegro - nederland ...maar zag achteraf dat het niks meer uitmaakte in het geval van neutrale grond.
hopelijk komen er vaker prijsvragen zoals deze! echt heel leuk :d vooral als je wint :p
iedereen nog bedankt voor de felicitaties! :)
btw ...ik had ook servie/montenegro - nederland ...maar zag achteraf dat het niks meer uitmaakte in het geval van neutrale grond.
hopelijk komen er vaker prijsvragen zoals deze! echt heel leuk :d vooral als je wint :p
iedereen nog bedankt voor de felicitaties! :)
briltim en kevinio1991 hebben de freebets t.w.v. 5 euro gewonnen. De freebet codes zijn reeds per pm verstuurd. Succes er mee!
Kiki: ook voor jou natuurlijk de hartelijke felicitaties.
Kiki: ook voor jou natuurlijk de hartelijke felicitaties.
Hakuna Matatttta.