Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Fotoquiz en win 50 euro

Een nieuwe prijsvraag, nadat de vorige enigszins mislukt was. Met deze nieuwe prijsvraag valt opnieuw 50 euro te winnen en worden er twee freebets verloot onder de deelnemers.

De bedoeling
De bedoeling van deze quiz is dat je de juiste wedstrijd bij de foto raad, de foto's zijn niet via Google te vinden dus bespaar je de moeite. :P In het 'Prijsvraag idee' topic was het idee geopperd om er een WK fotoquiz van te maken, helaas was dit niet mogelijk omdat ik dan alle foto's van het WK 2006 had moeten doen, omdat ik niet meer foto's had. Dat zou het een beetje makkelijk maken.

Er zitten makkelijke en lastige foto's bij binnen een tijdsbestek van nu en 5 jaar. Dit om zoveel mogelijk diversiteit in de antwoorden te krijgen en zo ervoor te zorgen dat niet iedereen alles goed zal hebben en niet dat de 50 euro over 10 mensen verdeeld moet worden.

Prijzen
Eerste plaats: 50 euro op je Bwin account
Twee freebets worden onder de deelnemers verloot

Voorwaarden
Antwoorden stuur je via een PM (privébericht) naar mij (vóór zaterdag 22 mei 23.59 uur). Je mag je antwoorden nog veranderen. Dit omdat men anders antwoorden van elkaar over kan nemen. De deelnemer met de meeste juiste antwoorden wint de 50 euro. Indien er meerderen mensen zijn die de meeste antwoorden goed hebben, wordt de 50 euro evenredig verdeeld. Ook moet er juist aangegeven zijn welk team thuis en welke uit speelt, anders wordt dit als fout gerekend. Als je denkt dat de wedstrijd op neutrale grond gespeeld is maakt het natuurlijk niet uit wie het thuis- of uitspelende team was.

Stuur je antwoord in via:
- http://www.voetbalwedden.net/mijninboxnieuw/?receiver=2660

Inmiddels binnengekregen:

marcel100 - pokerdk - fc-wydad - xunknownq - bassiee - jasperhuting - briltim - superrpapa - robinnec - kiki - timvvl1 - kevinio1991 - bsk050 - tille - jvdb10

DE PRIJSVRAAG IS INMIDDELS VERLOPEN. DE WINNAAR VAN DE 50 EURO IS KIKI, DE WINNAARS VAN DE FREEBETS ZIJN BRILTIM EN KEVINIO1991

Namens mij en de crew: succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbattes in 17-05-2010 14:41 Acties en spellen
in 17-05-2010 14:41 Acties en spellen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote] Welke browser gebruik je ? Ikzelf gebruik firefox en kan de foto's gewoon zien. Mocht het niet aan de browser liggen dan weet vw-crew het technische verhaal erachter wel.

Had een aantal uren hetzelfde verhaaltje.. maar inmiddels zie ik de foto's weer gewoon..
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
OK jammer dat je de foto's niet kon zien, maar de prijsvraag is bij deze gesloten! Er waren 14 deelnemers, dat was misschien een beetje tegenvallend maar het was ook een lastige prijsvraag. De goede antwoorden zijn:

1. Nederland – Servië-Montenegro
2. Nederland – Italië
3. Nederland – Frankrijk
4. Nederland – Rusland
5. Feyenoord – Ajax
6. Ajax – SC Heerenveen
7. Chelsea – Portsmouth
8. Chelsea – Wigan
9. Inter Milan – AC Milan
10. Manchester United – Bayern
11. Werder Bremen – Bayern
12. Chievo – AS Roma
13. Liverpool – Atlético
14. Marseille – Rennes
15. Sparta – Excelsior
16. Manchester City – Hull City
17. Noorwegen – Nederland

De eerste leek gelijk makkelijk, maar was een instinker. Velen vulden daar Servië in, in plaats van Servië-Montenegro. Toen waren deze twee nog niet gescheiden. Voor deze vraag is wel een halve punt gegeven als Servië was ingevuld.
Verder was opvallend dat velen bij de laatste 2 (Man City - Hull en Noorwegen - Nederland) het uit- en thuisspelende team hadden omgewisseld. Erg jammer, want als ze dat niet gedaan hadden hadden ze nog mee kunnen dingen om de prijs.

En dan de onbetwiste winnaar; zelfs op bovengenoemde punten zijn geen fouten gemaakt, alles goed en geëindigd met 17 punten: kiki! Van harte gefeliciteerd, jouw account zal aangevuld worden met 50 euro. Er wordt contact met je opgenomen. Verder was er niemand die ook álles goed had, dus zal hij de 50 euro helemaal zelf mogen houden. Met de winnaars van de freebets zal ook contact opgenomen worden.

Dank voor de inzendingen, en maandag zal er weer een nieuwe prijsvraag komen van mijn kant! (wel een iets simpelere deze keer)
0 Vind ik leuk's
jezus alle 17 goedd :P

woow die heeft veel youtube gekeken :o

Battes, wil je me ff laten weten hoeveel ik goed had.. ben wel benieuwd ik denk 5 ofzo of 4 :P want kweet niet precies wat ik heb ingevuld.

Was een leuke prijsvraag.. in principe slaan die "hoeveel doelpunten worden er gescoord" nergens op omdat je gewoon moet gokken en hope dat je dichtst bij zit. Dit is wel een breinbreker. Ook al heb ik niets gewonnen want 5/4 is dramatisch..toch bedankt voor je leuke prijsvraag/inzending!!
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Shittt alleen maar die van Marseille fout zoals ik al zei.. En Servie een halve punt..
0 Vind ik leuk's
Verdorie, zat aan vraag foto 11 toen ik zag dat deze wedstrijd maar tot gisterenavond liep..

Had voorlopig alles, behalve de Ajax-Heerenveen..

Proficiat aan de winnaar.
0 Vind ik leuk's
Proficiat aan dew winnaar! Echt knap! Had er zelf 3 fout
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd aan de winnaar echt netjes gedaan gewoon alles goed hebben (y) Ik ben benieuwd naar de volgende fotoquiz.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Gefeli kiki, goeie prestatie hoor..
0 Vind ik leuk's

Hartelijk gefeliciteerd kiki,prima gedaan
0 Vind ik leuk's
Battes hoeveel had ik er goed?
want volgens mij was het toch echt servie en montenegro - nederland en bayern munchen - werder bremen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.