Prijsvraag: Belgische Jupiler Pro League, win 50 euro bij Bwin!
Beste leden,
Een Nederlander een Fransman en een Belg worden gevraagd, om een test met een leugendetector te doen. Als er gelogen wordt geeft het apparaat een piep, bij de waarheid klinkt er niets. De fransman zegt in het apparaat : "Ik kan wel 45 stokbrooden op". Piep zegt het apparaat "Nou oke dan 5 stokbroden". Het apparaat zwijgt. De Nederlander zegt : "Ik kan wel 50 biertjes op". Piep zegt het apparaat. "Nou oke dan 10 biertjes". Ook deze keer geen geluid. Als laatste is de Belg aan de beurt. "Ik denk......Piep zegt het apparaat.
Geen slecht woord over Belgen, enkel een mopje! Tegenprestatie? De beste mop over Nederlanders wordt beloont met een freebet ter waarde van 10 euro. Deze mag gepost worden bij je antwoord. Wij van de crew beoordelen deze.
Omdat we met steeds meer Belgen komen te zitten op onze website en omdat er al wat vraag was naar een Belgisch getinte prijsvraag, zullen we bij de volgende prijsvraag onze pijlen richten op de Belgische Jupiler Pro League! Deze prijsvraag is uitgewerkt door Santiiago! Wij willen hem bij deze daarom ook bedanken voor de tijd die hij er in heeft gestoken. De inleidende mop komt van mijn hand. Dreigmailtjes mogen naar mijn inobx verstuurt worden en behandel ik binnen 24 uur.
Ale, wat moet gij doen?
De bedoeling is dat elk lid een eigen, fictieve (dus niet echt hoeven afsluiten), combi maakt van nevenweddenschappen op alle wedstrijden van de Belgische Jupiler Pro League (zie onder). Dit doe je bij de sponsor van deze prijsvraag Bwin.
Een voorbeeld van een nevenweddenschap is ‘Scoort team 1 een doelpunt?’, ‘Meer dan 0,5 doelpunten in de eerste helft’. Bij elke wedstrijd wordt één nevenweddenschap gekozen.
Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:
- 1 weddenschap per wedstrijd. Daarom ook 8 in je combi.
- Minimum quotering van een nevenweddenschap: 1,50
- Enkel een combi bij Bwin wordt geaccepteerd!
Hoe plaats ik de combi in het topic?
Ga naar Bwin, klik je nevenweddenschappen aan, maak een printscreen van je combi, ga naar tinypic.com, upload je afbeelding, kopieer de link die je vindt onder ‘IMG Code for Forums & Message Boards’ in het topic (dit zorgt ervoor dat de afbeelding direct zichtbaar is in het forum, is belangrijk & makkelijk voor de crew om de combi’s na te kijken).
Voorbeeld combi:
Hoe komen we tot een winnaar?
Elke weddenschap die je toevoegt heeft een odd van minimaal 1.50. Over 8 wedstrijden moet je een quote hebben van minimaal 150. Combi goed? Dan win je 50 euro.
Niemand combi goed?
Wordt vervolgd....
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin en een huldiging op het dorpsplein.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro (inlc. mop)
- Iedere gebruiker mag slechts één combi plaatsen geven.
- Je combi plaatsen kan tot vrijdag 30 maart 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op!).
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
Veel succes!
Het programma
vrij 30 mrt, 20:30 Club Brugge – KRC Genk
zat 31 mrt, 18:00 KAA Gent – Standard
zat 31 mrt, 20:00 OH Leuven - Lierse
zat 31 mrt, 20:00 KV Mechelen – Cercle Brugge
zat 31 mrt, 20:00 Lokeren – Zulte Waregem
zat 31 mrt, 20:00 Bergen – Beerschot AC
zat 31 mrt, 20:00 Westerlo - STVV
zo 1 apr, 18:00 RCS Anderlecht – KV Kortrijk
Ik citeer:
Geen slecht woord over Belgen, enkel een mopje! Tegenprestatie? De beste mop over Nederlanders wordt beloont met een freebet ter waarde van 10 euro. Deze mag gepost worden bij je antwoord. Wij van de crew beoordelen deze.
Verder zorg er ff voor dat je een duidelijk prinscreen laat zien, bij een aantal als ik inzoom naar 800% zijn ze niet te lezen. en wat niet te lezen is kan ook niet worden beoordeeld.
hoe kan ik mijn screenshot groter doen lijken? iemand enig idee?
Als ik het in pain groter probeer te maken wordt het onduidelijker
Ja, je kan inzoomen in je browser en dan een screen maken, heb ik ook een beetje gedaan om het goed leesbaar te maken (h)
Dus is voor je eigen kans op een prijs
Je kan nog altijd Nederlander(s ) lezen in plaats van Belg(en). ;)
Een discussie over schoon ondergoed tussen een Duitser, een Nederlander en een Belg. "Ik heb 14 stel ondergoed", zegt de Belg, "voor elk dag een en een reserve." "Ik heb 7 stel ondergoed", zegt de Duitser, "voor elke dag van de week een." "Ik heb 60 stel ondergoed", zegt de Nederlander, "voor elk jaar een."
(y)
(y)(y)(y)(y)
Iets tegen hollanders?
V=verkoper H=Hollander
Een Hollander stapt een Belgische wapenwinkel binnen. Hij gaat naar de verkoper achter de toonbank en vraagt:
H:Heeft u bommen?
De muur achter de verkoper is bedekt met granaten, dynamiet, bommen enz.
V:Neen, wij hebben geen bommen in deze zaak.
H:Euh, heeft u dan messen?
Links van de verkoper is de muur volgehangen met dolken, zwaarden enz.
V:Nee, in deze winkel zijn geen messen te koop.
H: (zucht) Heb je dan vergif?
Rechts van de verkoper hangt de muur vol met flesjes met doodskoppen erop.
V:Nee, we hebben geen vergif.
De Hollander buigt zich over de bank, kijkt de verkoper aan en zegt scherp:
Zeg, heb jij iets tegen Nederlanders?
Waarop de verkoper zegt:
Ja hoor, bommen, messen, vergif en nog veel meer.
Wat ik hier duidelijk wil maken !!!
We zijn nu enkele dagen bezig met deze wedstrijd en er vallen mij 3 zaken op ( zaken die duidelijk vermeld staan in het eerste bericht , met de voorwaarden om deel te nemen aan deze wedstrijd )
PUNT 1 : de helft van de prinstscreens die hier staat zijn onleesbaar , sommige zelfs zo klein dat je je zelfs niet met de grootste telescoop kan ontcijferen . Vraag mij af hoe de admins dit kunnen lezen en dan ook zo jou eventueel in aanmerking laten komen voor de prijs . Toch niet heel moeilijk om een duidelijk leesbare printscreen te plaatsen ( er staat zelfs een bericht bij van hoe dit te doen )
Dit is wat in de voorwaarden staat van de wedstrijd :
Hoe plaats ik de combi in het topic?
Ga naar Bwin, klik je nevenweddenschappen aan, maak een printscreen van je combi, ga naar tinypic.com, upload je afbeelding, kopieer de link die je vindt onder ‘IMG Code for Forums & Message Boards’ in het topic (dit zorgt ervoor dat de afbeelding direct zichtbaar is in het forum, is belangrijk & makkelijk voor de crew om de combi’s na te kijken). Zeker de laatste zin is hier belangrijk !!
PUNT 2 : In de voorwaarden staat ook vermeld dat de combi gebaseerd is op "nevenweddenschappen" , dus geen weddenschap op 1 , x of 2 als eindresultaat ( heb gezien dat sommige dit wel geplaatst hebben ) Dit staat in de voorwaarden van de wedstrijd :
Ale, wat moet gij doen?
De bedoeling is dat elk lid een eigen, fictieve (dus niet echt hoeven afsluiten), combi maakt van nevenweddenschappen op alle wedstrijden van de Belgische Jupiler Pro League (zie onder). Dit doe je bij de sponsor van deze prijsvraag Bwin.
Een voorbeeld van een nevenweddenschap is ‘Scoort team 1 een doelpunt?’, ‘Meer dan 0,5 doelpunten in de eerste helft’. Bij elke wedstrijd wordt één nevenweddenschap gekozen.
PUNT 3 : Ook hebben sommige (leesbare) printscreens en combo's niet de vereiste minimum quotering van 1,50 per nevenweddenschap en ook niet de totale odd van 150 die nodig is om in de prijzen te vallen ( zie voorwaarden ) :
- Minimum quotering van een nevenweddenschap: 1,50 en Hoe komen we tot een winnaar?
Elke weddenschap die je toevoegt heeft een odd van minimaal 1.50. Over 8 wedstrijden moet je een quote hebben van minimaal 150. Combi goed? Dan win je 50 euro.
Ik kan dus enkel maar als goeie raad meegeven : er zijn nog 2 dagen tot wanneer je kan deelnemen , je hebt dan nog voldoende tijd om je printscreen of duidelijk leesbaar te maken en/of te zorgen dat je weddenschappen voldoen aan de voorwaarden die beschreven staan in het eerste bericht ( dus enkel nevenweddenschappen , minimum odd per nevenweddenschap van 1,50 en totale odd over deze 8 nevenweddenschappen moet minimium 150 bedragen )
Veel succes iedereen
(y) (y) (y)
EDIT ( woensdagmorgen ) Blijkbaar zijn er toch nog steeds leden die de moeite niet nemen om toch alles deftig te lezen , zelfs na dit bericht van mij zijn er nieuwe combo's verschenen die niet voldoen aan de voorwaarden . Kan er zelfs een bijkomende punt aan toe voegen nl
PUNT 4 : Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen dezelfde nevenweddenschap plaatst ; dwz als je biijv "over 1,5 goals " zet als nevenweddenschap , dat mag je dit niet meer plaatsen in een volgende match , het is de bedoeling dat je 8 verschillende nevenweddenschappen hebt staan in je combo ( zie trouwens de voorwaarden ):
Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:
CONCLUSIE : ik denk dat de admins weinig tijd nodig zullen hebben om deze combo's te controleren , want bijna de helft voldoet niet aan de voorwaarden en kan dus niet meespelen voor een eventuele prijs
ER ZIJN NOG 2 DAGEN VOORALEER DEZE WEDSTRIJD STOPT , DUS RUIM TIJD NOG OM JE COMBO AAN TE PASSEN EN TE ZORGEN DAT HIJ VOLDOET AAN ALLE VOORWAARDEN .
WANT ZEG NU ZELF , HET ZOU ZEER JAMMER ZIJN MOCHT JE COMBO IDD DE JUISTE ZIJN , MAAR OMDAT DE PRINTSCREEN NIET LEESBAAR IS OF TE KLEIN OF JE TOTALE ODD IS GEEN 150 , DAT JE HIERDOOR NAAST DE PRIJS GRJPT
Jullie hoeven hier geen rekening mee te houden héé, zeg dit enkel voor jullie bestwil , blijven jullie combo's plaatsen die niet voldoen , zoveel te beter voor degene die wel correcte hebben staan = minder concurrentie om prijs te winnen
Veel succes
De Combo volgt nog
zal morgen als ik meer tijd heb een mooi nieuw rijtje maken met minimum odd 1.50 per pick en alleen "nevenweddenschappen". (h)
Dit wordt hem