Prijsvraag: Belgische Jupiler Pro League, win 50 euro bij Bwin!
Beste leden,
Een Nederlander een Fransman en een Belg worden gevraagd, om een test met een leugendetector te doen. Als er gelogen wordt geeft het apparaat een piep, bij de waarheid klinkt er niets. De fransman zegt in het apparaat : "Ik kan wel 45 stokbrooden op". Piep zegt het apparaat "Nou oke dan 5 stokbroden". Het apparaat zwijgt. De Nederlander zegt : "Ik kan wel 50 biertjes op". Piep zegt het apparaat. "Nou oke dan 10 biertjes". Ook deze keer geen geluid. Als laatste is de Belg aan de beurt. "Ik denk......Piep zegt het apparaat.
Geen slecht woord over Belgen, enkel een mopje! Tegenprestatie? De beste mop over Nederlanders wordt beloont met een freebet ter waarde van 10 euro. Deze mag gepost worden bij je antwoord. Wij van de crew beoordelen deze.
Omdat we met steeds meer Belgen komen te zitten op onze website en omdat er al wat vraag was naar een Belgisch getinte prijsvraag, zullen we bij de volgende prijsvraag onze pijlen richten op de Belgische Jupiler Pro League! Deze prijsvraag is uitgewerkt door Santiiago! Wij willen hem bij deze daarom ook bedanken voor de tijd die hij er in heeft gestoken. De inleidende mop komt van mijn hand. Dreigmailtjes mogen naar mijn inobx verstuurt worden en behandel ik binnen 24 uur.
Ale, wat moet gij doen?
De bedoeling is dat elk lid een eigen, fictieve (dus niet echt hoeven afsluiten), combi maakt van nevenweddenschappen op alle wedstrijden van de Belgische Jupiler Pro League (zie onder). Dit doe je bij de sponsor van deze prijsvraag Bwin.
Een voorbeeld van een nevenweddenschap is ‘Scoort team 1 een doelpunt?’, ‘Meer dan 0,5 doelpunten in de eerste helft’. Bij elke wedstrijd wordt één nevenweddenschap gekozen.
Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:
- 1 weddenschap per wedstrijd. Daarom ook 8 in je combi.
- Minimum quotering van een nevenweddenschap: 1,50
- Enkel een combi bij Bwin wordt geaccepteerd!
Hoe plaats ik de combi in het topic?
Ga naar Bwin, klik je nevenweddenschappen aan, maak een printscreen van je combi, ga naar tinypic.com, upload je afbeelding, kopieer de link die je vindt onder ‘IMG Code for Forums & Message Boards’ in het topic (dit zorgt ervoor dat de afbeelding direct zichtbaar is in het forum, is belangrijk & makkelijk voor de crew om de combi’s na te kijken).
Voorbeeld combi:
Hoe komen we tot een winnaar?
Elke weddenschap die je toevoegt heeft een odd van minimaal 1.50. Over 8 wedstrijden moet je een quote hebben van minimaal 150. Combi goed? Dan win je 50 euro.
Niemand combi goed?
Wordt vervolgd....
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin en een huldiging op het dorpsplein.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro (inlc. mop)
- Iedere gebruiker mag slechts één combi plaatsen geven.
- Je combi plaatsen kan tot vrijdag 30 maart 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op!).
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
Veel succes!
Het programma
vrij 30 mrt, 20:30 Club Brugge – KRC Genk
zat 31 mrt, 18:00 KAA Gent – Standard
zat 31 mrt, 20:00 OH Leuven - Lierse
zat 31 mrt, 20:00 KV Mechelen – Cercle Brugge
zat 31 mrt, 20:00 Lokeren – Zulte Waregem
zat 31 mrt, 20:00 Bergen – Beerschot AC
zat 31 mrt, 20:00 Westerlo - STVV
zo 1 apr, 18:00 RCS Anderlecht – KV Kortrijk
Een Hollands gezin telt 3 kinderen waaronder 2jongens en 1 meiske. De oudste zoon komt thuis van school en zegt :”nou pa ik moet je iets vertellen , ik ben homo.” De vader die natuurlijk teleurgestelt is zegt nou ja daar kan ik niet veel aan doen. Even later komt de volgende zoon binnen en zegt :”vader ik moet je iets vertellen , ik ben homo.” Die vader is natuurlijk woest en roept IS ER NU NIEMAND DIE VAN MEISKES HOUDT waarop zijn dochter zegt :”ja ik wel.”
Bedankt voor je fantastische bijdrage Twouter
Er zijn namelijk mensen die nog een normaal leven hebben buiten dit forum, en die niet zoveel vrije tijd hebben zoals jij
Maar nog een fijne dag gewenst (y)
Wat heeft vrije tijd hebben te maken met het degelijk kunnen gebruiken van paint? :-)
En jij ook een fijne dag ;-)
Hoe kan je een Nederlander zot maken?
Hem in een ronde kamer zetten en zeggen dat der in iedere hoek 1 euro ligt.
Sorry jongens
:-$
Een Duitser, een Belg en een Hollander gaan geëxecuteerd worden door een vuurpeloton. Ze worden alle drie naar het executieterrein gebracht. Ineens roept de Duitser: “tornado, tornado!”. De schutters leggen zich op de grond en de Duitser vlucht weg. Dan is De Belg aan de beurt. Wat die Duitser kan, kan ik ook denkt de Belg: “aardbeving, aardbeving!” En hij vlucht weg. De Hollander is nog steeds aan het denk wat hij gaat zeggen. Ineens weet hij het: “vuur, vuur!
Hoe jullie dit gaan kunnen lezen , is voor mij al een mop op zich :d
Edit : mijn "poging" komt later , heb nog wat tijd om alles eens goed te bekijken en eens te bellen met de spelende clubs en hun trainers , en eens horen wat ze van plan zijn ;-)
Hopelijk is niet alles in Belgie zo klein ;-)
Er gaan 3 Hollanders naar de woestijn.
Eén neemt een parasol mee.
Vragen de anderen, waarom neem je dat mee?
"Dan kan ik in de schaduw zitten."
De andere Hollander neemt een gsm mee.
Vragen de andere 2 waarom neem je een gsm mee?
"Dan kan ik als ik honger krijg een pizza bestellen."
De laatste Hollander neemt een autodeur mee.
Vragen de andere 2 waarom neem je die autodeur mee?
"Als het te warm word kan ik het raampje open draaien."
---
Wat moet je doen als een Nederlander een granaat naar je toe gooit?
Pin eruit en terug gooien.
---
Komt een Hollander bij de dierenarts met zijn hond.
Vraagt de dierenarts: "waarom heeft je hond maar 1 oog?"
Zegt de Hollander: "dat had hij al toen ik hem kreeg."
Vraagt de dierenarts: "waarom heeft je hond maar 1 oor?"
Zegt de Hollander: "dat had hij al toen ik hem kreeg."
Zegt de dierenarts: "er zal helaas niets anders opzitten dan hem af te maken."
Zegt de Hollander: "OK dan, maak hem maar af."
Een week later belt de Hollander de dierenarts op: "is m'n hond al af?"
---
Wat is het verschil tussen een Nederlander en een foto??
De foto is ontwikkeld.