Prijsvraag: Belgische Jupiler Pro League, win 50 euro bij Bwin!
Beste leden,
Een Nederlander een Fransman en een Belg worden gevraagd, om een test met een leugendetector te doen. Als er gelogen wordt geeft het apparaat een piep, bij de waarheid klinkt er niets. De fransman zegt in het apparaat : "Ik kan wel 45 stokbrooden op". Piep zegt het apparaat "Nou oke dan 5 stokbroden". Het apparaat zwijgt. De Nederlander zegt : "Ik kan wel 50 biertjes op". Piep zegt het apparaat. "Nou oke dan 10 biertjes". Ook deze keer geen geluid. Als laatste is de Belg aan de beurt. "Ik denk......Piep zegt het apparaat.
Geen slecht woord over Belgen, enkel een mopje! Tegenprestatie? De beste mop over Nederlanders wordt beloont met een freebet ter waarde van 10 euro. Deze mag gepost worden bij je antwoord. Wij van de crew beoordelen deze.
Omdat we met steeds meer Belgen komen te zitten op onze website en omdat er al wat vraag was naar een Belgisch getinte prijsvraag, zullen we bij de volgende prijsvraag onze pijlen richten op de Belgische Jupiler Pro League! Deze prijsvraag is uitgewerkt door Santiiago! Wij willen hem bij deze daarom ook bedanken voor de tijd die hij er in heeft gestoken. De inleidende mop komt van mijn hand. Dreigmailtjes mogen naar mijn inobx verstuurt worden en behandel ik binnen 24 uur.
Ale, wat moet gij doen?
De bedoeling is dat elk lid een eigen, fictieve (dus niet echt hoeven afsluiten), combi maakt van nevenweddenschappen op alle wedstrijden van de Belgische Jupiler Pro League (zie onder). Dit doe je bij de sponsor van deze prijsvraag Bwin.
Een voorbeeld van een nevenweddenschap is ‘Scoort team 1 een doelpunt?’, ‘Meer dan 0,5 doelpunten in de eerste helft’. Bij elke wedstrijd wordt één nevenweddenschap gekozen.
Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:
- 1 weddenschap per wedstrijd. Daarom ook 8 in je combi.
- Minimum quotering van een nevenweddenschap: 1,50
- Enkel een combi bij Bwin wordt geaccepteerd!
Hoe plaats ik de combi in het topic?
Ga naar Bwin, klik je nevenweddenschappen aan, maak een printscreen van je combi, ga naar tinypic.com, upload je afbeelding, kopieer de link die je vindt onder ‘IMG Code for Forums & Message Boards’ in het topic (dit zorgt ervoor dat de afbeelding direct zichtbaar is in het forum, is belangrijk & makkelijk voor de crew om de combi’s na te kijken).
Voorbeeld combi:
Hoe komen we tot een winnaar?
Elke weddenschap die je toevoegt heeft een odd van minimaal 1.50. Over 8 wedstrijden moet je een quote hebben van minimaal 150. Combi goed? Dan win je 50 euro.
Niemand combi goed?
Wordt vervolgd....
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin en een huldiging op het dorpsplein.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro (inlc. mop)
- Iedere gebruiker mag slechts één combi plaatsen geven.
- Je combi plaatsen kan tot vrijdag 30 maart 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op!).
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
Veel succes!
Het programma
vrij 30 mrt, 20:30 Club Brugge – KRC Genk
zat 31 mrt, 18:00 KAA Gent – Standard
zat 31 mrt, 20:00 OH Leuven - Lierse
zat 31 mrt, 20:00 KV Mechelen – Cercle Brugge
zat 31 mrt, 20:00 Lokeren – Zulte Waregem
zat 31 mrt, 20:00 Bergen – Beerschot AC
zat 31 mrt, 20:00 Westerlo - STVV
zo 1 apr, 18:00 RCS Anderlecht – KV Kortrijk
De Belg antwoordt: “Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?”
Het opperhoofd zegt: “Ja, jullie moeten een opdracht doen.”
De Belg: “Geef die opdracht maar.”
En die Hollander: “Ja, kom hier met die opdrachten.”
Het opperhoofd: “Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken.”
De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.
Het opperhoofd tegen de Belg: “Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen.”
De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z’n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.
Het opperhoofd: “Hoofd eraf en in de pan ermee!”
Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: “Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?”
De Belg antwoordt: “ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten…”
Mijn 9-nevenweddenschappen post ik vandaag later wel...
Waarom gaat een Hollander allen met een korte broek naar de hoeren?
- zonder pijpen is goedkoper!
http://i40.tinypic.com/33w5qnd.jpg">
- Minimumquotering per nevenweddenschap : 1,50
- Elke nevenweddenschap mag maar 1x gebruikt worden (Je hebt 2x 'Meer dan 1,5 doelpunten')
Let hierop anders wordt je combi niet goedgekeurd & dat zou zonde zijn !
http://i43.tinypic.com/34fo8iw.png">
Leuke prijsvraag (y)
fail!
ondertussen aangepast
Een Duitser, een Hollander en een Belg zijn tot de doodstraf veroordeeld. Ze mogen zelf kiezen op welke manier dit uitgevoerd gaat worden. De Duitser en de Belg kiezen
beide voor de guillotine. Omdat het apparaat tot twee keer toe weigert, krijgen ze allebei hun
vrijheid terug. Dan mag de Hollander een keuze maken. "Ik kies voor de elektrische stoel," zegt de Hollander, "die guillotine weigert toch elke keer."
:d :d :d :d
Drie mannen, een Belg, een Hollander en een neger, zitten gespannen te wachten in de kraamkliniek. Plots komt de dokter binnen: "proficiat, alle drie een jongen! Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby's verward en ik denk dat jullie best kunnen zeggen wie je kleine is". Bij de drie baby's neemt de Belg onmiddellijk het kleine negertje.
Zegt de dokter: "Maar meneer dat kan toch niet die van jou zijn?"
En de Belg: "Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker te zijn dat ik met geen Hollanderke naar huis ga".
PUNT 4 : Het is niet de bedoeling dat je meerdere malen dezelfde nevenweddenschap plaatst ; dwz als je biijv 'over 1,5 goals ' zet als nevenweddenschap , dat mag je dit niet meer plaatsen in een volgende match , het is de bedoeling dat je 8 verschillende nevenweddenschappen hebt staan in je combo ( zie trouwens de voorwaarden ):
Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:
- 1 weddenschap per wedstrijd. Daarom ook 8 in je combi.
Ik lees de volgende regel 'Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:'
Hier staat volgens mij letterlijk 'om te voorkomen dat dezelfde nevenweddenschap 8x wordt geselecteerd'. Vervolgens komen er een aantal voorwaarden, maar nergens staat dat het niet toegestaan is om dezelfde nevenweddenschap meerdere malen te spelen (Dus 2x Meer dan 2,5 goal bijvoorbeeld).
Wie geeft mij het verlossende antwoord, want ik heb over 2,5 goals meerdere malen gebruikt.
Tevens een vraag of mijn printscreen groot genoeg is.
http://i41.tinypic.com/milawi.png">