Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijs 20 euro: voorspel het aantal doelpunten in speelronde 33

Opdracht:
Om mee te kunnen doen aan deze prijsvraag moet je het aantal doelpunten in speelronde van de Eredivisie 2008-2009 voorspellen. Hoeveel doelpunten worden er in de 9 wedstrijden in totaal gescoord?

Prijs:
Om je prijs (20 euro extra op je bwin account) in ontvangst te kunnen nemen moet je een account bij Bwin hebben. Heb je nog geen account, maak dan nu snel een gratis account bij Bwin aan. De winnaar kan binnen een aantal werkdagen zijn prijs op zijn account verwachten.

Regels:
Je mag slechts één keer een voorspelling doen. Wanneer er meerdere mensen zijn met dezelfde voorspelling dan is diegene die de voorspelling als eerste heeft ingevoerd de winnaar. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Op het moment dat een persoon zijn eigen voorspelling aanpast (bewerkt) dan geldt de tijd van het bewerken als definitief. Voorspellingen die later dan zondag 14.00 worden ingevoerd tellen NIET mee.

Succes! ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-04-2009 22:03 Acties en spellen
in 28-04-2009 22:03 Acties en spellen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
29 doelpunten (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
26 doelpunten
0 Vind ik leuk's
Goeiemorgen ik denk omdat het einde van de competitie nadert ploegen eerst wat behoudend gaan spelen.
Daarom schat ik aantal doelpunten laag in 20 om precies te zijn :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
goedemorgen,

ik denk 18 doelpunten
0 Vind ik leuk's
Ik denk 22 doelpunten
0 Vind ik leuk's
25 doelpunten
0 Vind ik leuk's
24 doelpunten.
0 Vind ik leuk's
ik denk 34 doelpunten
0 Vind ik leuk's
[quote]ik denk 34 doelpunten

34 / 9 = 3.7 doelpunten gemiddeld per wedstrijd, dat is nogal wat! Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
We hebben zulke goede verdedigers in de ere divisie.
En de bal is rond.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.