Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijs 20 euro: voorspel het aantal doelpunten in speelronde 33

Opdracht:
Om mee te kunnen doen aan deze prijsvraag moet je het aantal doelpunten in speelronde van de Eredivisie 2008-2009 voorspellen. Hoeveel doelpunten worden er in de 9 wedstrijden in totaal gescoord?

Prijs:
Om je prijs (20 euro extra op je bwin account) in ontvangst te kunnen nemen moet je een account bij Bwin hebben. Heb je nog geen account, maak dan nu snel een gratis account bij Bwin aan. De winnaar kan binnen een aantal werkdagen zijn prijs op zijn account verwachten.

Regels:
Je mag slechts één keer een voorspelling doen. Wanneer er meerdere mensen zijn met dezelfde voorspelling dan is diegene die de voorspelling als eerste heeft ingevoerd de winnaar. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Op het moment dat een persoon zijn eigen voorspelling aanpast (bewerkt) dan geldt de tijd van het bewerken als definitief. Voorspellingen die later dan zondag 14.00 worden ingevoerd tellen NIET mee.

Succes! ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-04-2009 22:03 Acties en spellen
in 28-04-2009 22:03 Acties en spellen
24 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goedemorgen,

ik gok op een aantal doelpunten van 31.
Moet toch te doen zijn?!

We zullen het wel zien zondag a.s.
0 Vind ik leuk's
[quote]We hebben zulke goede verdedigers in de ere divisie. En de bal is rond.

Dat is zowieso waar, en het gras is groen! :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
27
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
23 doelpunten ga ik voor.
0 Vind ik leuk's
Ik had een paar rondes even het aantal doelpunten geteld en dat was van 16 doelpunten t/m 36 doelpunten.
Dus ik zou idd hier ergens tussen gokken.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
hoi ik schat 19 doelpunten gr
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik had een paar rondes even het aantal doelpunten geteld en dat was van 16 doelpunten t/m 36 doelpunten. Dus ik zou idd hier ergens tussen gokken.

En ook dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Wat vet, een prijsvraag! Kan ik die prijs ook op mijn Unibet account uitbetaald krijgen?
0 Vind ik leuk's
[quote]

En ook dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn ;-)

Jah dat is zeker zo dit soort prijsvragen blijft natuurlijk altijd gokken.
Maar ik denk wel dat er een grote kans is dat het aantal doelpunten tussen de 16 en36 doelpunten komt.
Ik wil er voor de grap wel 10 euro op wedden :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.