Paasfestijn 2019!
Paasfestijn 2019!
Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!
In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:
Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!
- Nog geen account bij Betfirst? Pak dan de ?200 welkomstbonus!
- Nog geen account bij Bet777? Pak dan de ?150 welkomstbonus!
Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!
Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!
LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!
Vandaag was ik weer maar ff in de live-chat gegaan toen hebben ze de bonus toegekent dus hij is binnen :)
Triestige zaakjes nog altijd heb ik mijn bonussen niet gekregen van 777 en betfirst.
Veel beloven dat kunnen ze goes.
Triestige zaakjes nog altijd heb ik mijn bonussen niet gekregen van 777 en betfirst.
Lekker wegblijven.
VW heeft hierboven duidelijkheid gegeven en excuses aangeboden. Maak jij nooit een fout? Neem nog een flesje azijn!
Minder zeuren meer aan je Nederlands werken?
Ik heb nog altijd mijn paasfestijnbonus niet gekregen omdat mijn naam niet op jullie lijst stond(mail van betfirst gekregen)kunnen jullie deze in orde brengen?
Mvg
De afgelopen dagen hebben we onderzocht waardoor bepaalde gebruikersnamen niet automatisch werden doorgestuurd naar de bookmaker. In dit proces ging er wat fout en we hebben moeten constateren dat dit aan onze kant niet helemaal lekker liep. In tegenstelling tot sommige gedachtengangen lag dit probleem dus niet bij Bet777 en/of Betfirst.
Een kleine 10% heeft de bonus later of nog niet ontvangen. As we speak zijn we druk bezig om deze laatste leden van een bonus te voorzien. Echter, het blijft mensenwerk en we zijn afhankelijk van de handjes waar we over beschikken. Zoals we in een eerder stadium hebben aangegeven: een ieder krijgt de bonus waar het recht op heeft.
Excuses voor het ongemak en dank voor de geduld die door jullie wordt getoond.
Weten jullie al iets meer ivm mijn niet ontvangen bonus?
De afgelopen dagen hebben we onderzocht waardoor bepaalde gebruikersnamen niet automatisch werden doorgestuurd naar de bookmaker. In dit proces ging er wat fout en we hebben moeten constateren dat dit aan onze kant niet helemaal lekker liep. In tegenstelling tot sommige gedachtengangen lag dit probleem dus niet bij Bet777 en/of Betfirst.
Een kleine 10% heeft de bonus later of nog niet ontvangen. As we speak zijn we druk bezig om deze laatste leden van een bonus te voorzien. Echter, het blijft mensenwerk en we zijn afhankelijk van de handjes waar we over beschikken. Zoals we in een eerder stadium hebben aangegeven: een ieder krijgt de bonus waar het recht op heeft.
Excuses voor het ongemak en dank voor de geduld die door jullie wordt getoond.
Weten jullie al iets meer ivm mijn niet ontvangen bonus?
We zullen de bookmaker vragen wat de reden hiervoor is. Zou het kunnen dat je in het verleden limieten of andere problemen met bonussen hebt gehad? Zou je ons via PM je bookmaker gebruikersnaam willen sturen?
Ik heb mijn bonus op bet777 ook nog steeds niet gehad.
Ik heb mijn bonus op bet777 ook nog steeds niet gehad.
We reageren even via mail!