Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Excuus, heb (nog) geen mail gezien.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 apr. 2019, 11:18 schreef theforgottenone:
Op zo. 28 apr. 2019, 12:28 schreef matching117:

Aangezien de waarheid ook haar rechten heeft heb ik de wedstrijd eventjes opgezocht en vielen de doelpunten in minuut 10, 16, 30 en 39.

Volgens mij heb jij ingezet toen de stand bij de bookie 0-0 was (wanneer hij eigenlijk 1-1 moest aangeven). Bookie ziet zijn fout in en cancelled uw bet (aangezien over 0.75 niet kan bij een 1-1 stand) en neemt de match uit hun aanbod aangezien er verwarring is over de stand. Aan de rust checken ze alles nog eens dubbel en plaatsen de match weer in hun aanbod.

De wedstrijd is 6-0 geworden, dus stellen dat ik een inzet geplaatst heb toen het 1-1 is een beetje raar.

Ik monitor mijn Bets altijd via de app van bet365. Ik gebruik de statistieken daar om te bepalen of ik in game Bets wel of niet plaats. De game is daar gewoon online geweest en gebleven en het scoreverloop was duidelijk conform wat ik eerder al melde.

Blijkbaar heeft bet777 een lettertje verkeerd gezet in de team naam. Dat geeft geen enkele invloed gehad op mijn beslissing of het feit dat er enkele goals zijn gevallen waardoor de bet correct was.

Ik ken diverse situaties bij andere bookmakers waarbij er ook foutjes waren en de bookmaker zich wel schuldbewust op stelde. Bet777 verschuilt zich echter achter een minimale fout en ik betwijfel ten zeerste of ik mijn inzet ook terug had gekregen als het 0-0 zou zijn gebleven in de eerste helft, al is dat natuurlijk niet hard te maken.

Het is gewoon een negatieve ervaring voor mij. Net toevallig bij een potje waar het kansen regent en wat later in de helft dus ook goals is er een typfoutje en besparen ze zich ongetwijfeld een heleboel geld door de boel maar te cancellen. Het zaakje stinkt voor mij en dat in combinatie met de nodige andere negatieve ervaringen die hier te lezen zijn is aanleiding genoeg geweest om te twijfelen aan de integriteit van deze bookmaker.

en wat gebeurt er als er een vertalingsfout is?

0 Vind ik leuk's

De bookmaker mag volgens mij een weddenschap altijd cancellen. Dit staat allemaal wel in de kleine lettertjes. Heel gastvrij is het niet, maar dit is me ook weleens bij Unibet overkomen.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

mijn vraag aan voetbalwedden

wat gebeurt er als er een vertalingsfout is?

zowel bij gewonnen als verloren weddenschap

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 apr. 2019, 14:31 schreef remix26:

Dan behoudt de bookmaker het recht om de weddenschappen te cancellen. Dit mogen ze ook doen bij bijvoorbeeld verdachte inzetten.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 29 apr. 2019, 14:47 schreef vw-support:

Dan behoudt de bookmaker het recht om de weddenschappen te cancellen. Dit mogen ze ook doen bij bijvoorbeeld verdachte inzetten.

dus als mijn weddenschap verkeerd is betalen ze mijn inzet terug?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 29 apr. 2019, 14:53 schreef remix26:
Op ma. 29 apr. 2019, 14:47 schreef vw-support:

dus als mijn weddenschap verkeerd is betalen ze mijn inzet terug?

Als ze een weddenschap annuleren, krijg je je inzet terug, ongeacht de uitkomst van de weddenschap. Maar dan moet de weddenschap wel geannuleerd zijn. Voordat we verder offtopic afdwalen: mocht je hier nog meer vragen over hebben, stuur ons gerust een PM.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 29 apr. 2019, 09:52 schreef vw-support:
Op ma. 29 apr. 2019, 08:03 schreef looza:
Op za. 27 apr. 2019, 20:10 schreef looza:

totaal geen bonus gekregen dikke klucht ,wanneer Pasen met kerstmis samenvallen zal ik die krijgen.

Betfirst marketing dienst helpt mij ok al niet dagen aan het wachten op hun e-mail.

Bans uitdelen gaat snel, maar kostgewin op anders zijn kop daar blozen ze niet om.

Dikke klucht!!!

Op za. 27 apr. 2019, 20:10 schreef looza:

totaal geen bonus gekregen dikke klucht ,wanneer Pasen met kerstmis samenvallen zal ik die krijgen.

Betfirst marketing dienst helpt mij ok al niet dagen aan het wachten op hun e-mail.

Bans uitdelen gaat snel, maar kostgewin op anders zijn kop daar blozen ze niet om.

Dikke klucht!!!

Dikke klucht is nog steeds niet in orde....begint wel dik om op te vallen. Als ik wat kan winnen hier moet altijd wel een of andere probleem zijn.

3x ook winnaar geweest om de scoren of de winnaar te raden. Daar ook al niet als winnaar uit de trekking trommel gekomen.

Opvallleeeeeenddddd!!!!!!

Wanneer dit een klucht was, hadden we niet onze best gedaan om het voor een ieder op te lossen. Het gros (lees: 85%) heeft de bonus ontvangen, voor de overige leden zijn we in de weer. Zoals vaker is vermeld, krijgt een ieder altijd de bonus waar het recht op heeft.

Overigens hebben we in dit topic al meerdere keren genoemd dat leden die een van de twee bonussen (of allebei) nog niet heeft ontvangen, even via PM de gebruikersnaam bij de bookmaker had moeten doorgeven. We hebben van jou echter geen bericht gehad. We kunnen als support uiteraard ook niet ruiken wie allemaal wel en niet de bonus heeft ontvangen.

Zou je ons via PM je gebruikersnaam van de bookmaker willen sturen? Dan zullen we aan de bookmaker vragen of ze de bonus handmatig willen toevoegen.

Mijn naam staat toch aangemeld bij bookmakers

https://gyazo.com/6a4faf04af75384d8ecffd75d6f88a73

1 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Zowel betfirst als bet777 hebben eindelijk de bonus toegevoegd. Aan VW bedankt. Over deze bookies blijf ik wel mijn bedenkingen hebben en in het vervolg voor mij enkel nog via een bonuscode.Zoiezo bedankt VW. Eigenlijk jammer dat jullie er extra energie hebben moeten instoppen

4 Vind ik leuk's

Ik heb nog altijd geen bonussen gehad van betfirst en 777.be

Waar moeten we deze aanvragen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.