EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com
In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Zit in dat team van wedden geloof ik, maar je kan er in 2 toch....
Als er nog een plek opgevuld moet worden in iemands zijn team stuur me ff de code.
Goed bezig luitjes.
Kwam trouwens voetbabbel.nl tegen, vergelijkbaar, ook fraaie prijzen, ook van Bwin.
(y)
Als er nog een plek opgevuld moet worden in iemands zijn team stuur me ff de code.
Goed bezig luitjes.
Kwam trouwens voetbabbel.nl tegen, vergelijkbaar, ook fraaie prijzen, ook van Bwin.
(y)
-
nottripping:
(y)
(y)
Klopt iedereen mag max bij 2 teams inschrijven.
Toto Sigarenboer
vivoex:
Iemand nog een code voor mij?
Iemand nog een code voor mij?
VW crew zoekt nog teamleden had ik eerder in dit topic gelezen.
Toto Sigarenboer
Net ingeschreven bji guru, iemand nog een code voor mij, veel punten gegarandeerd!
onslowacidcrew:
Net ingeschreven bji guru, iemand nog een code voor mij, veel punten gegarandeerd!
Van mij mag je erbij, we hebben nog vier plaatsen over.
Teambetweters. Wil je erbij stuur mij even een pm? en ik stuur je de code....
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
@Vivoex @raizer:
check je pm, heb de code daarheen gestuurd :-)
check je pm, heb de code daarheen gestuurd :-)
Hakuna Matatttta.
vonloite:
onslowacidcrew:
Van mij mag je erbij, we hebben nog vier plaatsen over. Teambetweters. Wil je erbij stuur mij even een pm? en ik stuur je de code....Net ingeschreven bji guru, iemand nog een code voor mij, veel punten gegarandeerd!
is er nog plek voor mij?