Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com

In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Iemand nog een plekje vrij in z'n team? ;-)
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Iemand nog een plekje vrij in z'n team? ;-)

Ik stuur de code voor het team even via pm.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wedden is er nog plek voor het voetbalwedden team?
0 Vind ik leuk's
Ik heb nog een team aangemaakt. Als er mensen in willen, stuur mij een PM dan krijg je de code. Wel serieuze en actieve mensen graag! :)
0 Vind ik leuk's
stephanv:
Wedden is er nog plek voor het voetbalwedden team?

De teams vw-guru en voetbalwedden zitten al vol. Er is in een ander team zie post hier boven vast nog wel een plek vrij :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
rb07:
Ik heb nog een team aangemaakt. Als er mensen in willen, stuur mij een PM dan krijg je de code. Wel serieuze en actieve mensen graag! :)
kom maar op met die code ik kom wel bij je in het team! Come on!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Is het al vol???????????????????????????????????????????
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
mauro:
Is het al vol???????????????????????????????????????????

Nee het spel zit zeker niet vol iedereen kan meedoen. In een team kunnen max 11 personen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nog altijd genoeg plaats in Loso's Squad.
PM me maar voor de aanmeldcode.
0 Vind ik leuk's
Ziet er weer briljant uit jongens, jullie zitten niet stil :) Ik zal ook ff een accountje aanmaken, wordt vast weer gezellig met alle leden! Kan meteen met wat vrienden een team in elkaar proberen te knallen.
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.