EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com
In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Laatste dag voor de eerste speelronde, voeg je vandaag nog bij Loso's Squad.
5 plaatsen vrij nog, PM me voor aanmeldcode.
5 plaatsen vrij nog, PM me voor aanmeldcode.
Voor iedereen die nog in mijn team wil komen, er zijn nog een paar plaatsen. Gebruik de volgende code: AAB32389 Vol = Vol :-)
Hakuna Matatttta.
Dan zet ik mijn code ook maar hier neer:
ECCBC87E
Niet actieve mensen kunnen zich de moeite besparen :)
Nog 2 plaatsen.
ECCBC87E
Niet actieve mensen kunnen zich de moeite besparen :)
Nog 2 plaatsen.
Wie nog in het team van vw-crew wilt, kan zich gerust aanmelden met deze code: AAB32389.
Iedereen is van harte welkom!
Er zijn nog 5 plaatsen over, dus er kunnen nog genoeg mensen bij.
Nog een keer de code: AAB32389.
Vragen? Ik ben vandaag de hele dag (tot +-23:00) in de chat aanwezig.
Iedereen is van harte welkom!
Er zijn nog 5 plaatsen over, dus er kunnen nog genoeg mensen bij.
Nog een keer de code: AAB32389.
Vragen? Ik ben vandaag de hele dag (tot +-23:00) in de chat aanwezig.
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
In ieder geval een goede seizoensstart (y)
barcaportzz:
Wie nog in het team van vw-crew wilt, kan zich gerust aanmelden met deze code: AAB32389. Iedereen is van harte welkom! Er zijn nog 5 plaatsen over, dus er kunnen nog genoeg mensen bij. Nog een keer de code: AAB32389. Vragen? Ik ben vandaag de hele dag (tot +-23:00) in de chat aanwezig.
Wie nog in het team van vw-crew wilt, kan zich gerust aanmelden met deze code: AAB32389. Iedereen is van harte welkom! Er zijn nog 5 plaatsen over, dus er kunnen nog genoeg mensen bij. Nog een keer de code: AAB32389. Vragen? Ik ben vandaag de hele dag (tot +-23:00) in de chat aanwezig.
Heb me aangemeld barcaportzz, op naar dat Real Madrid shirt!
We're gonna kill the bookies !
noedels:
barcaportzz:
Het shirt is al bijna verzonden, er moet alleen nog een postzegel op het pakketje :-)
Kostas heeft gisteren voor ons reeds de eerste punten binnen gesleept... op naar de volgende punten.
Hakuna Matatttta.
kan je tijdens de competitie ook nog een team joinen en uit een andere gaan?
dustinoo:
Jep! Je zal zelfs, indien je 3 speelrondes achter elkaar geen scores hebt doorgegeven, verwijderd worden uit een team.
Hakuna Matatttta.