EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com
In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kan iemand mij toevoegen?
zie trouwens wel dat teams niet groter kunnen zijn dan 11
vocram:
PM met de code erin is al opgestuurd. Er was nog precies 1 plek vrij :)
Toto Sigarenboer
Kan er mij ook iemand uitnodigen aub? Mijn ROI vorig jaar was 163, 82%
bij VwCrew toppers zijn nog 3 plekken vrij als je interesse hebt AAB32389 is de teamcode
En heb nog een team opgericht voor de liefhebbers
Hallo,
Dit voetbalseizoen doe ik mee aan het online voetbalspel: EredivisieGuru. Ik wil je graag uitnodigen om mee te spelen en bovendien onze ploeg, VW-Only, te komen versterken. Inschrijven duurt maar even en is bovendien gratis. Je kan er voor € 1500 aan prijzen mee winnen.
Groetjes,
vincent
Dit team is vooral voor actieve leden, dus mocht je willen joinen stuur ff een pm, dan kan ik de teamcode terug sturen :)
Hallo,
Dit voetbalseizoen doe ik mee aan het online voetbalspel: EredivisieGuru. Ik wil je graag uitnodigen om mee te spelen en bovendien onze ploeg, VW-Only, te komen versterken. Inschrijven duurt maar even en is bovendien gratis. Je kan er voor € 1500 aan prijzen mee winnen.
Groetjes,
vincent
Dit team is vooral voor actieve leden, dus mocht je willen joinen stuur ff een pm, dan kan ik de teamcode terug sturen :)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Wie wil me een code sturen als ik in een team mag? :-$
vincent129:
bij VwCrew toppers zijn nog 3 plekken vrij als je interesse hebt AAB32389 is de teamcode
Hallo,
Groetjes,
vincent
Hallo,
Groetjes,
vincent
Heb me aangemeld bij jouw team vincent. Ik ben van plan om alle speeldagen in te vullen, dus ben wel een actief lid, denk ik ;-)
VWcrewtoppers is niet mijn team, VW-only wel ;) lets play voor de prijzen
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik zit gelukkig bij ArjanB, hij is wel de eindbaas :d Mits ie niet weer vergeet een ronde in te vullen hehe
onzemichael:
Ik zit gelukkig bij ArjanB, hij is wel de eindbaas :dMits ie niet weer vergeet een ronde in te vullen hehe
Ik zit gelukkig bij ArjanB, hij is wel de eindbaas :d
Hier zijn nog steeds 2 plaatsen beschikbaar ;-)