EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com
In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
nee hij is ook 2e geworden met cw crew. Toch zonde jongens... we waren dichtbij (y) :d
-
nottripping:
nee hij is ook 2e geworden met cw crew. Toch zonde jongens... we waren dichtbij (y) :d
Zonde... volgend jaar weer beter!
Hakuna Matatttta.
Jammer dat de Real shirtjes aan onze neus voorbij gaan, volgende keer beter (y) :)
visioen:
Jammer dat de Real shirtjes aan onze neus voorbij gaan, volgende keer beter (y) :)
Mocht je toch nog graag een shirt hebben van Real , zelfs met alle handtekeningen van alle spelers , moet je hier eens kijken
https://www.voetbalwedden.net/topic/veiling-van-voetbal-collector-items-1149/#39632
Heb jij aandelen van die onderneming of wat :d ;-)
-
nottripping:
Neen hoor , ik ben de eigenaar :d ;-)
Ja en heb je dan geen aandelen hey haha :d
-
Iemand enig idee wanneer de prijzen worden uitgereikt?
visioen:
Ik zal dit maandag even navragen en het antwoord zal ik dan hier posten. Gaat altijd wel even tijd overheen om alles te verwerken zowel bij Bwin als bij VW.
Toto Sigarenboer
draco:
Michael , denk dat je verwart met VW- Guru , zijn zijn idd 2é geworden : VWCrew Toppers staat op de 14é plaats
En idd, als we volgend seizoen met hetzelfde team kunnen starten en elke week spelen ; zie ik ons wel veel hoger eindigen
(y) (y)
onzemichael:
VW-CREW toch nog 2e geworden, mooie inhaalrace gemaakt, maar helaas net te kort.
Volgende keer ArjanB vanaf 1e speelronde meedoen, dan maken we meer kans :p
VW-CREW toch nog 2e geworden, mooie inhaalrace gemaakt, maar helaas net te kort.
Volgende keer ArjanB vanaf 1e speelronde meedoen, dan maken we meer kans :p
Michael , denk dat je verwart met VW- Guru , zijn zijn idd 2é geworden : VWCrew Toppers staat op de 14é plaats
En idd, als we volgend seizoen met hetzelfde team kunnen starten en elke week spelen ; zie ik ons wel veel hoger eindigen
(y) (y)
ja ik zal volgend seizoen, vanaf speelronde 1 meedoen hoor jongens!:D
Mijn specialiteit is de first to score bet!