EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com
In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
We staan er 27 achter, dat is toch wel al een redelijk gat. Maar we houden de moed er in :d. Ik ben het ook al een paar keer vergeten in te vullen. Dat is niet erg fraai.
-
Welk team is dat dan VW Crew.... qua naam?
-
nottripping:
Voor zover ik weet is dat vwcrew toppers alleen doordat er niet zoveel meededen in het team hebben hun weinig punten gescoord en lijken het tot op heden geen toppers. Komt na de winterstop vast wel verandering in als het team compleet is.
Toto Sigarenboer
nou ben ik zelf eigelijk ook wel benieuwd geraakt ,wie nou eigelijk deze pool heeft aan gemaakt
want ik ben uitgenodigt via voetbal wedden :p
want ik ben uitgenodigt via voetbal wedden :p
rbmoors:
rb07:
D3D94468 voor deze code zijn er plaatsen vrij!
Ik heb me aangemeld.. ik hoop dat ik welkom ben! :-$ D3D94468 voor deze code zijn er plaatsen vrij!
Tuurlijk! (y)
nottripping:
VW-Crew Toppers :-)
Hakuna Matatttta.
Bij deze de felicitaties aan windkracht11 die op indrukwekkende wijze het seizoen 2011-2012 van Eredivisieguru gewonnen heeft en daarmee een VIP voor 2 personen naar Real Madrid heeft gewonnen! Geniet er van Windkracht11 van deze verdiende prijs!
P.S. Ook nog de felicitaties aan de overige winnaars :)
P.S. Ook nog de felicitaties aan de overige winnaars :)
Toto Sigarenboer
Proficiat en bedankt aan alle medekandidaten van VWCrew toppers ; we hebben een mooie 14 plaats behaald (y) (y) (y)
Hopelijk volgend seizoen met dezelfde spelers opnieuw verder , en nu voor de "hoofdprijzen" ;-)
THANKS (y) (y) (y)
Hopelijk volgend seizoen met dezelfde spelers opnieuw verder , en nu voor de "hoofdprijzen" ;-)
THANKS (y) (y) (y)
VW-CREW toch nog 2e geworden, mooie inhaalrace gemaakt, maar helaas net te kort.
Volgende keer ArjanB vanaf 1e speelronde meedoen, dan maken we meer kans :p
onzemichael:
VW-CREW toch nog 2e geworden, mooie inhaalrace gemaakt, maar helaas net te kort.
Michael , denk dat je verwart met VW- Guru , zijn zijn idd 2é geworden : VWCrew Toppers staat op de 14é plaats
En idd, als we volgend seizoen met hetzelfde team kunnen starten en elke week spelen ; zie ik ons wel veel hoger eindigen
(y) (y)