EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com

In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voetbalwedden 1e van de dag en nu ook weer ons plekje terug op #1 totaalklassement (y)
nottripping:
we zakken op de ranglijst (n)
we zakken op de ranglijst (n)
Wij hadden afgelopen rondes 9 die meededen. Als iemand 3 rondes niks invult zal diegene automatisch uit het team verwijderd worden. Er komt deze ronde in ieder geval nieuw teamlid bij uitnodiging is al verstuurd.
Toto Sigarenboer
als dr nog een plekkie vrij is ergens zou ik graag mee wille doen :)
verybad65:
We hebben nog 2 vrije plaatsen, je bent van harte welkom! Ik heb onze teamcode per pm naar je toegestuurd.
Hakuna Matatttta.
In het team vw-guru is weer een plek vrij de code is C81E728D.
Toto Sigarenboer
is de plaats al ingenomen ? want het werkt bij mij niet :)
Leef je leven naar het maximum , maar ken je grenzen . Ook bij het wedden.
mafapo:
Ik zie dat de plek idd al ingenomen is. Ik zie ook dat 1 speler 2 rondes niet actief is en bij 3 rondes niet meespelen verwijderd het systeem deze speler zodat er weer een plek vrij is.
Toto Sigarenboer
wedden:
Ik zie dat de plek idd al ingenomen is. Ik zie ook dat 1 speler 2 rondes niet actief is en bij 3 rondes niet meespelen verwijderd het systeem deze speler zodat er weer een plek vrij is.
mafapo:
Laat dan maar iets weten :)
mvg
Leef je leven naar het maximum , maar ken je grenzen . Ook bij het wedden.