Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EredivisieGuru spel gestart op eredivisieguru.com

In samenwerking met Bwin starten wij het nieuwe voetbalspel: EredivisieGuru. Zorg dat jij de GURU wordt door wedstrijden uit de Eredivisie goed te voorspellen. Win een voetbalreis naar een wedstrijd van Real Madrid voor 2 personen of één van de vele andere prijzen. De spelregels en uitleg zijn terug vinden op Iedereen alvast een succesvol seizoen toegewenst (y).
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
in 27-07-2011 09:39 Acties en spellen
214 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dustinoo:
Ik kan nog een team joinen.
Sta op het moment 1 ste met ROI dit jaar.
Iemand nog een leuk team? stuur maar in PM de code
ty

Ik heb de code voor het team voetbalwedden verstuurd via pm. Nog iets meer dan 100 tips en jij staat 1ste in het overall klassement erg knappe prestatie tot nu toe in ieder geval! Zelf sta ik momenteel op ROI overall: 103.21% Aantal tips overall: 540.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nog een team waar ik me bij aan kan sluiten?
0 Vind ik leuk's
xxalcoxx:
Nog een team waar ik me bij aan kan sluiten?

Ik heb de code voor team voetbalwedden verstuurd via pm!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ty
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
wedden:
dustinoo:
ty

Ik heb de code voor het team voetbalwedden verstuurd via pm. Nog iets meer dan 100 tips en jij staat 1ste in het overall klassement erg knappe prestatie tot nu toe in ieder geval! Zelf sta ik momenteel op ROI overall: 103.21% Aantal tips overall: 540.

Dankjewel!
Jij doet het ook goed dan:D
Ik heb het team gejoined.
ty
0 Vind ik leuk's
basedgod:
ty
dustinoo:
wedden:
dustinoo:
ty

Dankjewel!
Jij doet het ook goed dan:D
Ik heb het team gejoined.
ty

Er komt ook nog een team op EredivisieGuru met alle toptippers die in het toptippers elftal op vw staan. Verder zijn de teams voetbalwedden en vwguru vol dus daar kan niemand meer bij.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik sta gelukkig in 2 teams en ik wens mn tegenstanders bijzonder veel succes :p
Effe een zakje geld ophalen :p
0 Vind ik leuk's
Net als de bookmakers zijn de tegenstanders alleen maar blij met jou volgens mij :d ;-)
0 Vind ik leuk's
-
Ik zie net dat een aantal leden mijn team hebben verlaten, erg jammer dit. nu nog 8 lege plekken thanks voor de support leo, draco :(
als je voor de prijzen wilt gaan join dan
teamcode:
2B44928A
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.