Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Doe mee met de Facebook freebet actie & Magic Freebet Monday

Zojuist hebben wij een bericht op Facebook geplaatst. Om 17.00 plaatsen wij een freebet code voor Bookmaker Bwin waarmee je een gratis wedtegoed krijgt van 20 euro. Wie het eerst komt wie het eerst maalt (zodra één iemand de juiste code heeft ingevoerd zal deze voor alle andere mensen ongeldig worden).
Wat moet (je moet natuurlijk niets) je doen?
- Ga naar onze Facebook pagina
- Klik op 'vind ik leuk'
- Reageer op ons laatste bericht
Je krijgt een bericht via Facebook (en een email als je dit op facebook hebt ingesteld) wanneer wij de freebet code plaatsen. Nogmaals, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Let op:
Indien je de freebet code niet hebt 'gewonnen', niet getreurd. Aanstaande maandag is het 'Magic Freebet Monday' waarbij we de gehele dag freebets weggeven. Klik op 'vind ik leuk' en word lid van onze Facebook pagina/community.
Succes en veel plezier tijdens de Europa League finale!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 18-05-2011 14:12 Acties en spellen
in 18-05-2011 14:12 Acties en spellen
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De eerste Freebet van 5 euro is al vergeven aan Kristof van Andel.
Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
De eerste Freebet van 5 euro is al vergeven aan Kristof van Andel.
Gefeliciteerd!

Van Ael° , ben ik dus ^^
Langs deze weg nog eens bedanken :) Vroeg wakker zijn heeft zo zijn voordelen! :D
0 Vind ik leuk's
waanneer komt de volgende?
iedere 15 minuten?
0 Vind ik leuk's

De actie staat online!

Bericht gewijzigd door wedden op ma 30 aug. 2021, 14:51
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.