Doe mee met de Facebook freebet actie & Magic Freebet Monday
Zojuist hebben wij een bericht op Facebook geplaatst. Om 17.00 plaatsen wij een freebet code voor Bookmaker Bwin waarmee je een gratis wedtegoed krijgt van 20 euro. Wie het eerst komt wie het eerst maalt (zodra één iemand de juiste code heeft ingevoerd zal deze voor alle andere mensen ongeldig worden).
Wat moet (je moet natuurlijk niets) je doen?
- Ga naar onze Facebook pagina
- Klik op 'vind ik leuk'
- Reageer op ons laatste bericht
Je krijgt een bericht via Facebook (en een email als je dit op facebook hebt ingesteld) wanneer wij de freebet code plaatsen. Nogmaals, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Let op:
Indien je de freebet code niet hebt 'gewonnen', niet getreurd. Aanstaande maandag is het 'Magic Freebet Monday' waarbij we de gehele dag freebets weggeven. Klik op 'vind ik leuk' en word lid van onze Facebook pagina/community.
Succes en veel plezier tijdens de Europa League finale!
Wat moet (je moet natuurlijk niets) je doen?
- Ga naar onze Facebook pagina
- Klik op 'vind ik leuk'
- Reageer op ons laatste bericht
Je krijgt een bericht via Facebook (en een email als je dit op facebook hebt ingesteld) wanneer wij de freebet code plaatsen. Nogmaals, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Let op:
Indien je de freebet code niet hebt 'gewonnen', niet getreurd. Aanstaande maandag is het 'Magic Freebet Monday' waarbij we de gehele dag freebets weggeven. Klik op 'vind ik leuk' en word lid van onze Facebook pagina/community.
Succes en veel plezier tijdens de Europa League finale!
in 18-05-2011 14:12 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bedankt, maandag gaat nog leuker worden!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
stel ik win t, waar moet ik deze freebet invullen op bwin?
Ben benieuwd wie er gaat winnen!
succes alvast!
succes alvast!
Against modern Football
kan je wat voor beeldjes geven welke acties maandag komen
Meer dan dat we een 'Magic Freebet Monday' houden kunnen we niet zeggen... sorry ;-)
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Meer dan dat we een 'Magic Freebet Monday' houden kunnen we niet zeggen... sorry ;-)
Spannend! Aanmelden dus.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
'Magic Freebet Monday' betekent gratis strooien met freebets toch?
12koeto48:
Magische freebet maandag betekend dat ;-)
Toto Sigarenboer
wedden:
12koeto48:
Ik ga er wel vanuit :p