Bwin superactie: win een ipad, tafelvoetbal of andere prijs
Vanaf vandaag starten we met een voorproefje van een actie die we samen met Bwin tussen 17 maart 2011 en 28 mei 2011 gaan organiseren. Iedereen die mee wilt doen (en al een Bwin account heeft) moet op de volgende link zijn/haar gebruikersnaam bij Bwin doorgeven. Alleen op deze manier kunnen we iedere Nederlander & Belg mét een Bwin account met deze actie laten meedoen.
Duur van de actie
De actie start volgende week donderdag (17 Maart 2010) en duurt tot na de finale van de Champions League (28 Mei 2011).
Prijzen
- 1x Apple Ipad wifi + 3G, 32GB
- 1x Tafel voetbal tafel
- 1x Bwin pokertafel
- 3x The One L202G2 horloge
- 1x Wii + sportspack
- 1x Zeis Cinemizer plus 3D Bril
- 5x AC Milaan voetbalshirt
- 4x handdoek Bwin
- 1x poker koffer (300 stuks)
- 1x poker koffer (500 stuks)
- 2x grote sporttas Bwin
- 2x kleine sporttas Bwin
Wat is de bedoeling?
Iedere deelnemer die tussen 17 maart 2010 én 28 mei 2011 een voetbal weddenschap van tenminste 10 euro plaatst op Bwin kwalificeert zich voor deze actie. Na de finale in de Champions League zullen wij uit alle deelnemers willekeurig de winnaars gaan loten. De winnaars worden vervolgens door Bwin op de hoogte gebracht en zullen de prijzen verstuurd worden.
Wat moet je NU doen?
Meer instructies volgen volgende week!
je moet de weddenschap niet winnen toch? het is gewoon een bet van 10 euro
Klopt helemaal!
Mvg
Of alleen maar kans op 1 van die vele prijzen?
Goeie actie (y)
Krijgen bestaande BWIN leden ook nog 200% bij een nieuwe storting?
Goeie actie (y)
Bestaande leden krijgen geen 200% bonus de bonus hier op de site is dus alleen geldig voor iedereen die een Bwin account aanmaakt via voetbalwedden. Die vele prijzen maakt iedereen die via voetbalwedden ooit een Bwin account heeft aangemaakt kans op.
Goeie actie (y)
Bestaande leden krijgen geen 200% bonus de bonus hier op de site is dus alleen geldig voor iedereen die een Bwin account aanmaakt via voetbalwedden. Die vele prijzen maakt iedereen die via voetbalwedden ooit een Bwin account heeft aangemaakt kans op.
Neeeee shit dat meen je niet, kan ik die bonus krijgen omdat ik al een bwin account had voordat ik VW kende :(:(
Goeie actie (y)
Neeeee shit dat meen je niet, kan ik die bonus krijgen omdat ik al een bwin account had voordat ik VW kende :(:(
Ik heb het ook nog even precies opgezocht in de voorwaarden van Bwin en daar stond in :
* Om in aanmerking te komen voor deze bonus is het noodzakelijk om op bovenstaande button te klikken. De 200% bonus wordt uitsluitend toegekend aan personen die nog niet beschikken over een account bij bwin en zich voor de eerste keer registreren bij bwin. Deze actie is alleen geldig voor inwoners van Frankrijk en België. Deze actie is alleen geldig voor inwoners van België, Nederland.
Dus ik zou zeggen: ga door met dit soort aantrekkelijke acties!