Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin superactie: win een ipad, tafelvoetbal of andere prijs

Vanaf vandaag starten we met een voorproefje van een actie die we samen met Bwin tussen 17 maart 2011 en 28 mei 2011 gaan organiseren. Iedereen die mee wilt doen (en al een Bwin account heeft) moet op de volgende link zijn/haar gebruikersnaam bij Bwin doorgeven. Alleen op deze manier kunnen we iedere Nederlander & Belg mét een Bwin account met deze actie laten meedoen.

Duur van de actie

De actie start volgende week donderdag (17 Maart 2010) en duurt tot na de finale van de Champions League (28 Mei 2011).

Prijzen

- 1x Apple Ipad wifi + 3G, 32GB

- 1x Tafel voetbal tafel

- 1x Bwin pokertafel

- 3x The One L202G2 horloge

- 1x Wii + sportspack

- 1x Zeis Cinemizer plus 3D Bril

- 5x AC Milaan voetbalshirt

- 4x handdoek Bwin

- 1x poker koffer (300 stuks)

- 1x poker koffer (500 stuks)

- 2x grote sporttas Bwin

- 2x kleine sporttas Bwin

Wat is de bedoeling?

Iedere deelnemer die tussen 17 maart 2010 én 28 mei 2011 een voetbal weddenschap van tenminste 10 euro plaatst op Bwin kwalificeert zich voor deze actie. Na de finale in de Champions League zullen wij uit alle deelnemers willekeurig de winnaars gaan loten. De winnaars worden vervolgens door Bwin op de hoogte gebracht en zullen de prijzen verstuurd worden.

Wat moet je NU doen?

Meer instructies volgen volgende week!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 7-03-2011 15:54 Acties en spellen
in 7-03-2011 15:54 Acties en spellen
286 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
hatimmer:
Dag Mario/VW crew, Hier hetzelfde: ik heb mijn naam een week geleden doorgevoerd: (henkannetimmer) in het bonusscherm. Geen bonus gekregen. Bwin ge-emaild: antwoord: Geachte heer Timmer, Hartelijk dank voor uw e-mail. Na het doorkijken van uw account moeten wij u helaas meedelen dat uw account op dit moment niet in aanmerking komt voor een bonus. U zult automatisch van ons een e-mail ontvangen, als u alsnog in aanmerking komt voor de door u aangegeven bonus-actie. Wij raden u ondertussen aan om rechtstreeks contact op te nemen met www.voetbalwedden.net. Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft. Met vriendelijke groet, Uw klantenservice team van bwin Ik heb geen andere bonus lopen op dit moment! Zou je ze ook voor mij willen e-mailen? Alvast bedankt!
Je had ook eerst hier lid moeten worden, je naam moeten doorgeven op de superactie site en dan pas storten :(

Doe volgorde had ik ook aangehouden, dus ik snap het niet.
0 Vind ik leuk's
streetwatch:
Wel bij mij nog niet VW-crew, maar ik heb wel nog steeds die bonus van die andere site (wedden op sport)
Zal wel nog even wachten tot woensdag ofzo? :)
Yo!

Streetwatch ik zag dat wedden op sport ook zo'n bonus heeft en daar kan je dan een voetbalreis winnen naar Barcelona-Real Madrid. Ik weet verder niet of die bonus ook geldig is voor iedereen die eerder al een bwin account had aangemaakt op wedden op sport.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
hatimmer:
Doe volgorde had ik ook aangehouden, dus ik snap het niet.

Heb je de bwin account wel via voetbalwedden aangemaakt anders geldt de bonus namelijk niet. Als je dus een bwin account via voetbalwedden hebt aangemaakt en de stappen hebt doorlopen dan zou je de bonus moeten krijgen. Ik weet in ieder geval dat er hard gewerkt wordt om meer duidelijkheid te krijgen. Zelf vind ik het wel een beetje raar dat Bwin altijd van die automatische robot berichten stuurt in plaats van te zeggen wat er exact aan de hand is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
vaag dit...
kreeg pm van VW met reactie van Bwin waarom ik de bonus niet kreeg.
[quote]
De feedback van bwin:
- Vivoex (username bwin: vivoex) à is still marked for another bonus (former Active Poker)

Als ik inlog kreeg ik inderdaad een optie voor een gare pokerbonus te zien voor 30 euro, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt. Ik log nu net in en de pokerbonus is weer verdwenen. Als het goed is heb ik nu geen enkele bonus meer actief.
Als jullie mij nu opnieuw doorgeven maak in dan wel weer kans op deze bonus?
0 Vind ik leuk's
vivoex:
vaag dit...
[quote]
De feedback van bwin:
- Vivoex (username bwin: vivoex) à is still marked for another bonus (former Active Poker)

Als ik inlog kreeg inderdaad een optie voor een gare pokerbonus te zien voor 30 euro, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt. Ik log nu net in en de pokerbonus is weer verdwenen. Als het goed is heb nu geen enkele bonus meer actief.

Ja vind het ook vaag dit is de eerste echte goede bonusactie van voetbalwedden en er blijkt dat er een hele hoop onduidelijkheid is. Gelukkig voor de toekomstige bonusacties is dit wel leerzaam voor vw. Ik heb ook vernomen dat er voor aantal gevallen actie ondernomen wordt om alsnog in aanmerking te komen voor de bonus.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hallo
Hoelang kan dat ongeveer duren tegen wanneer ik mijn bonus kan storten?
Normaalgezien worden morgen de inloggegevens doorgegeven en is dat dan dinsdag of woensdag dat we dat kunnen weten?
groetjes
0 Vind ik leuk's
enrique1987:
Hallo
Hoelang kan dat ongeveer duren tegen wanneer ik mijn bonus kan storten?
Normaalgezien worden morgen de inloggegevens doorgegeven en is dat dan dinsdag of woensdag dat we dat kunnen weten?
groetjes

Vandaag geven we de nieuwe gebruikersnamen door die afgelopen week zijn opgegeven. Heb dus even geduld.
vivoex:
vaag dit...
[quote]
De feedback van bwin:

Als ik inlog kreeg ik inderdaad een optie voor een gare pokerbonus te zien voor 30 euro, maar ik heb er geen gebruik van gemaakt. Ik log nu net in en de pokerbonus is weer verdwenen. Als het goed is heb ik nu geen enkele bonus meer actief.

Ik ga dit bekijken bij bwin.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
mercikes vw crew .....
0 Vind ik leuk's
Mario Held (y) haha
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
hehe hoop dat het vandaag wat word , anders jammer dan maar wat meer storten.....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.