Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin superactie: win een ipad, tafelvoetbal of andere prijs

Vanaf vandaag starten we met een voorproefje van een actie die we samen met Bwin tussen 17 maart 2011 en 28 mei 2011 gaan organiseren. Iedereen die mee wilt doen (en al een Bwin account heeft) moet op de volgende link zijn/haar gebruikersnaam bij Bwin doorgeven. Alleen op deze manier kunnen we iedere Nederlander & Belg mét een Bwin account met deze actie laten meedoen.

Duur van de actie

De actie start volgende week donderdag (17 Maart 2010) en duurt tot na de finale van de Champions League (28 Mei 2011).

Prijzen

- 1x Apple Ipad wifi + 3G, 32GB

- 1x Tafel voetbal tafel

- 1x Bwin pokertafel

- 3x The One L202G2 horloge

- 1x Wii + sportspack

- 1x Zeis Cinemizer plus 3D Bril

- 5x AC Milaan voetbalshirt

- 4x handdoek Bwin

- 1x poker koffer (300 stuks)

- 1x poker koffer (500 stuks)

- 2x grote sporttas Bwin

- 2x kleine sporttas Bwin

Wat is de bedoeling?

Iedere deelnemer die tussen 17 maart 2010 én 28 mei 2011 een voetbal weddenschap van tenminste 10 euro plaatst op Bwin kwalificeert zich voor deze actie. Na de finale in de Champions League zullen wij uit alle deelnemers willekeurig de winnaars gaan loten. De winnaars worden vervolgens door Bwin op de hoogte gebracht en zullen de prijzen verstuurd worden.

Wat moet je NU doen?

Meer instructies volgen volgende week!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 7-03-2011 15:54 Acties en spellen
in 7-03-2011 15:54 Acties en spellen
286 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als die bonus er al weer doorheen is gespeeld :d kan je dus nog een keer die 200% bonus krijgen?
0 Vind ik leuk's
-
Ik heb ongeveer denk alwel 10x gespeeld! ;-)
0 Vind ik leuk's
kan je als je de bonus hebt rondgespeeld nog eens gebruikamek van de bonus ?
0 Vind ik leuk's
ik heb die bonus allang vergokt haha
0 Vind ik leuk's
Volstaat het eigenlijk ook op €10 op live wedden in te zetten (voetbal uiteraard)? Of moet het ingezet voor de wedstrijden?
0 Vind ik leuk's
bartfcb:
Volstaat het eigenlijk ook op €10 op live wedden in te zetten (voetbal uiteraard)? Of moet het ingezet voor de wedstrijden?

Wordt geaccepteerd.. Deed ik ook met 50 euro
0 Vind ik leuk's
bet-winner:
bartfcb:

Wordt geaccepteerd.. Deed ik ook met 50 euro

Bedankt ;-)
0 Vind ik leuk's
Is er geen status ergens waar iedereen staat die al kans maakt op de prijzen? heb al minimaal 10eu ingezet op bwin combo maar weet neit of ik meedoe voor prijzen:P staat dat ergens?
0 Vind ik leuk's
=
timvvlaanderen:
Is er geen status ergens waar iedereen staat die al kans maakt op de prijzen? heb al minimaal 10eu ingezet op bwin combo maar weet neit of ik meedoe voor prijzen:P staat dat ergens?

3 dagen geduld en dan weet je vanzelf of dat je prijs hebt. Geloof mij maar dat er meer dan 100 members mee zullen doen dus het zal spannend worden (y)
0 Vind ik leuk's
wanneer en hoe worden de gelukkige winnaars van de tombola bekend gemaakt?
grtz & kisses
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.