Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin superactie: win een ipad, tafelvoetbal of andere prijs

Vanaf vandaag starten we met een voorproefje van een actie die we samen met Bwin tussen 17 maart 2011 en 28 mei 2011 gaan organiseren. Iedereen die mee wilt doen (en al een Bwin account heeft) moet op de volgende link zijn/haar gebruikersnaam bij Bwin doorgeven. Alleen op deze manier kunnen we iedere Nederlander & Belg mét een Bwin account met deze actie laten meedoen.

Duur van de actie

De actie start volgende week donderdag (17 Maart 2010) en duurt tot na de finale van de Champions League (28 Mei 2011).

Prijzen

- 1x Apple Ipad wifi + 3G, 32GB

- 1x Tafel voetbal tafel

- 1x Bwin pokertafel

- 3x The One L202G2 horloge

- 1x Wii + sportspack

- 1x Zeis Cinemizer plus 3D Bril

- 5x AC Milaan voetbalshirt

- 4x handdoek Bwin

- 1x poker koffer (300 stuks)

- 1x poker koffer (500 stuks)

- 2x grote sporttas Bwin

- 2x kleine sporttas Bwin

Wat is de bedoeling?

Iedere deelnemer die tussen 17 maart 2010 én 28 mei 2011 een voetbal weddenschap van tenminste 10 euro plaatst op Bwin kwalificeert zich voor deze actie. Na de finale in de Champions League zullen wij uit alle deelnemers willekeurig de winnaars gaan loten. De winnaars worden vervolgens door Bwin op de hoogte gebracht en zullen de prijzen verstuurd worden.

Wat moet je NU doen?

Meer instructies volgen volgende week!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 7-03-2011 15:54 Acties en spellen
in 7-03-2011 15:54 Acties en spellen
286 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
charreke:
wanneer en hoe worden de gelukkige winnaars van de tombola bekend gemaakt? grtz & kisses

Wil ik ook wel weten! :d Al die mooie prijzen...
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Begin aankomende week. Ben ook benieuwd. Hou VW in de gaten :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik ben ook benieuwd ik win zelfs nooit iets dus verwacht nu ook niks wel zeer mooie actie geweest bedankt VW Crew
0 Vind ik leuk's
ventieeeeee:
Ik ben ook benieuwd ik win zelfs nooit iets dus verwacht nu ook niks wel zeer mooie actie geweest bedankt VW Crew

Hopelijk hier ook eens wat meer geluk ! Kijk ernaar uit!
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Ik ben ook benieuwd.
I-pad of Nintendo Wiiiii is zeer welkom!!! ;-)
Laterz...
0 Vind ik leuk's
De bal is en blijft rond...
Spannend! afwachten dus maar :d
0 Vind ik leuk's
De winnaars zullen begin volgende week worden bekend gemaakt. Alle gebruikers zijn bij Bwin bekend welke momenteel allemaal worden gecontroleerd. Wij krijgen als het goed is deze week de winnende gebruikersnamen door. Deze zullen wij uiterlijk volgende week dinsdag bekend maken (dinsdag 7 juni). Tevens zullen alle deelnemers morgen een email hierover ontvangen met dezelfde mededeling.
Excuses voor de eventuele vertraging, sneller kunnen we het helaas niet afhandelen. Vragen kunnen altijd worden gesteld :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Beste leden,
Het heeft even geduurd maar Bwin heeft geloot en de lijst met winnaars van de Bwin superactie bekend gemaakt. Wij willen alle winnaars van harte feliciteren! Bwin gaat de adresgegevens controleren en stuurt de prijzen zo snel mogelijk jullie kant op. Veel plezier! Wij bedanken uiteraard Bwin voor de geweldige samenwerking en het beschikbaar stellen van de prijzen. Op naar de volgende acties!

Apple iPad Wi-Fi + 3G, 32 GB
Suprer
Pokertafel
boy92345
WII Sportspack zwart
mirjamwesterhof
Pokerkoffer Alu. 300 compleet bwin
mustafabolat1
Pokerkoffers Alu. 500 compleet bwin
wolffs16
stephanb18
Orgineel Real Madrid shirt
martijnwout
kormmermann
HammerNL
miesnie
Edward32
snoekiewint
psvmike
The One L202G2 horloge
superrpapa
Eric1964
MvDijk
Zeis Cinemizer plus 3D bril
henkens111
Tafelvoetbaltafel
Fenga1992
BWIN Pokerkaarten hoge kwaliteit
poelstrike
TimvVlaanderen
volkandeman
ThomasBram
maxaddico
yellow010
ErikFCT
petra1974
Barcasportzz
tunizbebe
Sporttas groot
Onnavolgbaar
Sporttas klein
RalphAFCA
Handdoek
Juulnac
pieppiep90
jvandijk1977
lilchally
juan19842
tjeubeu
Dokkel1
Aan bovenstaande gebruikersnamen, prijzen en overige teksten kunnen geen rechten worden ontleend. Eventuele schrijffouten voorbehouden.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Haha top, shirtje altijd leuk! Thx voor deze actie.
0 Vind ik leuk's
lees ik dat nou goed dames en heren :o
TOP en gefeliciteerd voor de overige winnaars (y) (y)
Dank voor deze actie VW(Y)
en nu wachtten op bwin:D
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.