Bwin superactie: win een ipad, tafelvoetbal of andere prijs
Vanaf vandaag starten we met een voorproefje van een actie die we samen met Bwin tussen 17 maart 2011 en 28 mei 2011 gaan organiseren. Iedereen die mee wilt doen (en al een Bwin account heeft) moet op de volgende link zijn/haar gebruikersnaam bij Bwin doorgeven. Alleen op deze manier kunnen we iedere Nederlander & Belg mét een Bwin account met deze actie laten meedoen.
Duur van de actie
De actie start volgende week donderdag (17 Maart 2010) en duurt tot na de finale van de Champions League (28 Mei 2011).
Prijzen
- 1x Apple Ipad wifi + 3G, 32GB
- 1x Tafel voetbal tafel
- 1x Bwin pokertafel
- 3x The One L202G2 horloge
- 1x Wii + sportspack
- 1x Zeis Cinemizer plus 3D Bril
- 5x AC Milaan voetbalshirt
- 4x handdoek Bwin
- 1x poker koffer (300 stuks)
- 1x poker koffer (500 stuks)
- 2x grote sporttas Bwin
- 2x kleine sporttas Bwin
Wat is de bedoeling?
Iedere deelnemer die tussen 17 maart 2010 én 28 mei 2011 een voetbal weddenschap van tenminste 10 euro plaatst op Bwin kwalificeert zich voor deze actie. Na de finale in de Champions League zullen wij uit alle deelnemers willekeurig de winnaars gaan loten. De winnaars worden vervolgens door Bwin op de hoogte gebracht en zullen de prijzen verstuurd worden.
Wat moet je NU doen?
Meer instructies volgen volgende week!
50€ gestort & 100€ bonus, veel beter kan een bonus toch niet worden (y)
Hopelijk kan ik er mooi bedragje mee winnen!
fijne week allen gewenst.
crew
Doe volgorde had ik ook aangehouden, dus ik snap het niet.
Heb je de bwin account wel via voetbalwedden aangemaakt anders geldt de bonus namelijk niet. Als je dus een bwin account via voetbalwedden hebt aangemaakt en de stappen hebt doorlopen dan zou je de bonus moeten krijgen. Ik weet in ieder geval dat er hard gewerkt wordt om meer duidelijkheid te krijgen. Zelf vind ik het wel een beetje raar dat Bwin altijd van die automatische robot berichten stuurt in plaats van te zeggen wat er exact aan de hand is.
Hoef niet wedden ik heb ook die bonus gekregen dankzij mario en ken Bwin langer dan Vw
Vandaag hebben wij een nieuwe lijst naar bwin gestuurd met gebruikersnamen. Houd je bwin acount dus goed in de gaten en profiteer van de bonus.
fijne week allen gewenst.
crew
Bij mij is het gelukt! Bedankt voor alle inzet (y)
Hoef niet wedden ik heb ook die bonus gekregen dankzij mario en ken Bwin langer dan Vw
Het is dus toch nog goed gekomen met de bonus waar lag het eigenlijk aan dat het eerst niet wou ben wel benieuwd :)
[quote]
Het is dus toch nog goed gekomen met de bonus waar lag het eigenlijk aan dat het eerst niet wou ben wel benieuwd :)
Hoofdletter, daar had ik ook al aangedacht, gaf het als optie, maar het leek vaag.. ik log gwn in met mvdijk geen hoofdletter niks staat ook gwn rechtsboven zonder hoofdletter maar het moest echt MvDijk zijn :P
ach ja vw-crew goed geregeld :)
Mijn deelname is dus na 17 Maart, kom ik ook in aanmerking voor de stortingsbonus?
Superactie en top dat ik eindelijk een website vind met een goed forum en mogelijkheid om met andere 'betters' te kunnen converseren/discussiëren...
:p
top (y)
Ik heb me nog maar pas aangemeld bij voetbalwedden.net. Mijn deelname is dus na 17 Maart, kom ik ook in aanmerking voor de stortingsbonus? Superactie en top dat ik eindelijk een website vind met een goed forum en mogelijkheid om met andere 'betters' te kunnen converseren/discussiëren... :p top (y)
Bedankt voor je bericht psykidelias. Discussieer mee in het forum en bijk de laatste tips. Doe je al mee in het bookmakerspel en de vw10?
Wat betreft je bonus: je moet je gebruikersnaam van bwin doorgeven. Al gedaan? En wanneer? Gisteren zijn de namen doorgegeven tot 28 Maart. Volgende week maandag sturen we een nieuwe lijst. Dus leden die dit deze week gaan doen moeten even wachten op de volgend shift.
Veel plezier hier!
Ik heb me ook na 17 maart aangemeld, zaterdag de 26ste om precies te zijn en heb toen ook meteen mijn accountnaam hier neergezet --> Koenkie. Dus ik heb me voor maandag aangemeld voor de bonus alleen ik heb nog steeds geen bonus bericht gekregen. Wat heb ik fout gedaan? Of komt hij nog?
Waarschijnlijk heb je je naam doorgegeven na gister. Kijk nu in het systeem en zie inderdaad bij jou de 29ste staan. Wacht dus tot volgende week maandag. Bwin gaat dan de volgende lijst verwerken.
Meer vragen over de bonus kunnen gerust gesteld worden.
fijne dag mensen
Vraagje..
Het is mij inmiddels duidelijk dat de bonus 3 keer rondgespeeld moet worden. Is er echter ook nog een voorwaarde aan de quoteringen?