WK Voetbal Pool 2010
Het hek is van de dam. De beer is los. We zijn begonnen. We zijn los. Het WK is begonnen. De eerste twee wedstrijden zijn gespeeld. Er is nog geen land met de volle 3 punten. Er zijn pas 2 doelpunten gescoord. Frankrijk stelt teleur. Zuid Afrika scoort een wereld doelpunt. De WK poule is gestart en hieronder staat de tussenstand.
1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten
Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!
Mario
1. mhcmalie 18 punten
2. willywortel 18 punten
3. olaf 14 punten
4. klinkered 14 punten
5. robocop 14 punten
6. yankee 14 punten
7. edes-eleven 14 punten
8. kwaak 14 punten
9. lamballes 14 punten
10. jerome92 14 punten
Dit topic is bedoeld puur voor de WK pool! Maak er wat leuks van en ik wens iedereen heel veel succes vanaf deze plaats!
Mario
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Nee, die zijn nog niet doorgevoerd in de eindstand. We hebben alle spelers doorgegeven om door TitanBet te laten controleren. Wanneer dat klaar is zullen we de eindstanden (definitief) op de site zetten.
Om eventuele verwarring willen we eerst alles voor 100% zeker hebben.
Goed werk vw crew. Het is me nu ook wel duidelijk waarom het even duurt voordat Titanbet alle prijzen uitkeert ze moeten natuurlijk alles een voor een keuren en daar gaat aardig wat tijd inzitten.
Om eventuele verwarring willen we eerst alles voor 100% zeker hebben.
Goed werk vw crew. Het is me nu ook wel duidelijk waarom het even duurt voordat Titanbet alle prijzen uitkeert ze moeten natuurlijk alles een voor een keuren en daar gaat aardig wat tijd inzitten.
Unibet
[quote]Goed werk vw crew. Het is me nu ook wel duidelijk waarom het even duurt voordat Titanbet alle prijzen uitkeert ze moeten natuurlijk alles een voor een keuren en daar gaat aardig wat tijd inzitten.
Jep!
Jep!
Hakuna Matatttta.
Jammer en balen voor de gene die er nu buiten zijn gevallen.. ik ben nu door mn 12e plaats.. opgeschoven naar de 7e plaats.. (eigenlijk gedeeld 6e maar dat boeit niet;)) en er staat ook al 50 euro op mn titan account! :d
betekent dit dat ik nu ook geld krijg?
Ik stond 14e
Ik stond 14e
Na bestudering van alle gebruikersnamen hebben de onderstaande gebruikers het bijbehorende geldbedrag reeds op zijn/haar TitanBet account ontvangen. De onderstaande uitslag is definitief. Iedereen gefeliciteerd!
1. aznick - 278 punten [275 euro]
1. miek - 278 punten [275 euro]
3. kevinio1991 - 274 punten [100 euro]
4. mhcmalie - 270 punten [80 euro]
5. hammer5680 - 266 punten [70 euro]
6. lagast - 260 punten [60 euro]
7. robinnec - 260 punten [50 euro]
8. motje82 - 252 punten [40 euro]
9. tsmeenk - 251 punten [30 euro]
10. ricdev - 250 punten [10 euro]
10. tjuhampion - 250 punten [10 euro]
Hakuna Matatttta.
[quote]
De nieuwe stand is bekend geworden iedereen die hier op de lijst staat van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijs. Het is in ieder geval weer een mooie meevaller voor het komende voetbalseizoen.
De nieuwe stand is bekend geworden iedereen die hier op de lijst staat van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijs. Het is in ieder geval weer een mooie meevaller voor het komende voetbalseizoen.
Unibet
Van harte gefeliciteerd prijswinnaars ! Ik heb zelf niet meegestreden om de prijzen want was behoorlijk vaak vergeten om voorspellingen in te vullen.
Toto Sigarenboer
Vandaag kreeg ik van een aantal winnaars de melding dat het gewonnen geld niet direct kon worden uitbetaald vanaf de TitanBet rekening, wat niet conform de afspraken met TitanBet is.
Aangezien de persoon waar we afspraken mee hebben gemaakt niet meer bij TitanBet werkt zijn we druk bezig om alle gemaakte afspraken door een andere persoon te laten nakomen. We doen onze uiterste best maar zijn, helaas, afhankelijk van TitanBet zelf.
We houden de winnaars op de hoogte van de vorderingen!
Aangezien de persoon waar we afspraken mee hebben gemaakt niet meer bij TitanBet werkt zijn we druk bezig om alle gemaakte afspraken door een andere persoon te laten nakomen. We doen onze uiterste best maar zijn, helaas, afhankelijk van TitanBet zelf.
We houden de winnaars op de hoogte van de vorderingen!
Hakuna Matatttta.
Onderstaand bericht is naar alle winnaars verstuurd:
Waarschijnlijk heb je al gemerkt dat het uitbetaalde geld op je TitanBet account momenteel niet is uit te betalen, wat absoluut niet conform onze afspraken met TitanBet is geweest. Nadat we dit te horen kregen zijn we er direct ingedoken en na heel wat emailverkeer tussen ons en TitanBet is het hoogstwaarschijnlijk opgelost. Het uitgekeerde bedrag zal worden omgezet van 'bonus-money' naar 'cash-money'. Hiermee krijg je dus de mogelijkheid om het geld direct uit te betalen naar je eigen rekening.
Mocht na al onze moeite alsnog blijken dat TitanBet het geld niet wil uitbetalen dan zullen wij het geld zelf betalen. Wij zijn verantwoordelijk voor de uitbetaling, mocht dit mis gaan bij TitanBet dan zorgen wij dat je het op een andere manier krijgt.
Vanaf morgen ben ik 3 weken op vakantie en zal niet veel op voetbalwedden.net te vinden zijn. Ik wens je, indien van toepassing, een hele fijne vakantie toe!
- https://www.voetbalwedden.net/wk-voetbal-poule/
Waarschijnlijk heb je al gemerkt dat het uitbetaalde geld op je TitanBet account momenteel niet is uit te betalen, wat absoluut niet conform onze afspraken met TitanBet is geweest. Nadat we dit te horen kregen zijn we er direct ingedoken en na heel wat emailverkeer tussen ons en TitanBet is het hoogstwaarschijnlijk opgelost. Het uitgekeerde bedrag zal worden omgezet van 'bonus-money' naar 'cash-money'. Hiermee krijg je dus de mogelijkheid om het geld direct uit te betalen naar je eigen rekening.
Mocht na al onze moeite alsnog blijken dat TitanBet het geld niet wil uitbetalen dan zullen wij het geld zelf betalen. Wij zijn verantwoordelijk voor de uitbetaling, mocht dit mis gaan bij TitanBet dan zorgen wij dat je het op een andere manier krijgt.
Vanaf morgen ben ik 3 weken op vakantie en zal niet veel op voetbalwedden.net te vinden zijn. Ik wens je, indien van toepassing, een hele fijne vakantie toe!
- https://www.voetbalwedden.net/wk-voetbal-poule/
Hakuna Matatttta.
[quote] Vanaf morgen ben ik 3 weken op vakantie en zal niet veel op voetbalwedden.net te vinden zijn. Ik wens je, indien van toepassing, een hele fijne vakantie toe!
Op vakantie relaxed :) Naar welk land ben je op vakantie gegaan ? Ik ga over 5 dagen naar het mooie en rijke Marbella waar ik een paar week heerlijk ga genieten van de Spaanse zon. Iemand al eens in Marbella geweest ? Dit wordt mijn eerste keer namelijk en ben er al druk over aan het lezen.
Unibet