Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag was niet goed, dus morgen nieuwe kansen. Helaas nog niet alle bookies beschikbaar, dus mocht je willen volgen (haha) check ook nog even andere bookies.
Ik ga alvast voor Unibet:
1/10 Diouf Scoort Kalmar - Norrkoping @ 3,25
1/10 Thorvaldsson Scoort Kalmar - Norrkoping @ 3,90
2/10 Khalili Scoort Kalmar - Norrkoping @ 4,70
1/10 Hysen Scoort Goteborg - Djurgardens @ 2,45
2/10 Jawo Scoort Goteborg - Djurgardens @ 6,00
0 Vind ik leuk's
19.05 uur:
Goteborg-Djurgarden: BTTS @ 2.00 (WH, Betsson) 5/10
Even kort. Goteborg wordt naar mijn mening overschat vanavond in de confrontatie met Djurgarden. Sinds de trainerswissel is Djurgarden namelijk stukken beter/constanter gaan presteren. Goteborg mist vanavond het centrale duo Waehler (990 minuten, maximum aantal) en Bjarsmyr (910 minuten). Een fikse aderlating dus voor het team dat normaal gesproken defensief erg goed staat. Djurgarden heeft nog steeds problemen op de linksbackpositie aangezien de eerste 3 keuzes niet beschikbaar zijn (Arvidsson, Andriuskevicius en Riddez). Aanvallend gezien kennen beide teams geen problemen. Ongeveer 3 weken geleden stonden beide teams tegenover elkaar in de bekerfinale (1-1, Goteborg wint penalties). Toen was Djurgarden zeker niet de mindere ten opzichte van Goteborg. Weersvoorspelling is goed. GL!
0 Vind ik leuk's
Speel hem met je mee Rapido!
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!
Ik speel hem ook maar fkes mee :) (y)
0 Vind ik leuk's
GIF Sundvall - Assyriska FF: 1 @ 1.80 (William Hill)
Degradant GIF Sundsvall is na een moeizaam begin dit seizoen goed in vorm gekomen. Zo werd er in de laatste wedstrijd tegen Falkenberg een 1-0 achterstand knap omgebogen in een 1-2 overwinning. Vooral spits Eklund het net makkelijk te vinden. Vandaag ontbreekt van de basisspelers alleen verdediger Larsson. Nummer 5 van de ranglijst Assyriska kent tot nog toe een wisselvallig seizoen. Na een sterk begin met 10 punten uit 4 wedstrijden is het kwakkelen geblazen. Bij de bezoekers is wel iedereen fit en niemand geschorst.
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Angelholm-Varnamo: penalty in match: YES @ 4.45 (Betsson) 1/10
Staaf (Angelholm) to score @ 3.35 (Betsson) 2/10
Soderqvist (Kalmar) to score @ 3.80 (Betsson) 1/10
Verder speel ik nog wel wat meer maar daar zijn de odds dermate van gezakt dat plaatsen niet zinvol meer is.
GL!
0 Vind ik leuk's
Voor vandaag weer drie wedstrijden, alle bets bij UB:
Brommapojkarna - Halmstads
1/10 Haddad Scoort @ 3,50
1/10 Barkroth Scoort @ 3,50
1/10 Boman Scoort @ 4,30
Elfsborg - Gefle
2/10 Nilsson Scoort @ 2,55
1/10 Orlov Scoort @ 5,50
1/10 Oremo Scoort @ 5,75
Hacken - Atvidabergs
1/10 Prodell Scoort @4,50
0 Vind ik leuk's
GAIS - Örebro SK : over 2.5 @ 2.05 (12bet), BTS @1.8 (expekt) 5/10
Voor wie nog geinteresseerd is na mijn vorige tip Sundsvall - Assyriska, beeje jammer dat Sundsvall na 20 minuten met 3-0 achterstond :-$ .
Maar goed, vanavond dus een topper een de Superettan, tussen de nummer 15 en 16 van 2012 in de hoogste afdeling. Örebro draait een prima seizoen, ligt op koers voor promotie. De laatste 5 wedstrijden werden allemaal gewonnen. Op de geschorste verdediger Wowoah na, is iedereen aanwezig.
De thuisploeg staat momenteel vierde en heeft eveneens uitzicht op directe promotie. Afgelopen zondag werd er vrij gemakkelijk thuis met 3-0 gewonnen van Landskrona. Nadeel voor vandaag is dat spits Abdulrahman door een blessure ontbreekt. Maar zijn afwezigheid is niet onoverkomelijk. Verder is iedereen fit. Ondanks de sterke defensie van de bezoekers acht ik de ploeg uit Göteborg op de grasondergrond in het eigen stadion wel in staat tenminste 1 doelpunt te maken.
0 Vind ik leuk's
Hacken - Avtidabergs: Ericsson to score @ 4,20
Elfsborg - Gefle: Soderberg to score, @ 10,50
Brommapojkarna - Halmstads BK: Haddad to score @ 3,60
0 Vind ik leuk's
BTS speel ik mee..
Speel ook de doelpuntenmakers mee. Speel ze ook nog in combinatie voor een Euro (gokje)
Nog even wachten op RAPIDO ;)...Zet ik nog wat meer..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.