Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Zweedse Allsvenskan 2013

Een pick voor zaterdag in de wedstrijd Kalmar - Häcken:
Ranégie to score, 3/10 @3.35 (Unibet)
Mathias Ranégie is het seizoen goed begonnen. In 596 minuten voetbal wist hij 6 keer te scoren (gemiddeld 1 doelpunt per 99 minuten). Afgelopen weekend was hij nog trefzeker in de thuiswedstrijd tegen AIK (3-1 winst). Vorig seizoen wist hij in 2319 minuten 12 keer te scoren (gemiddeld 1 goal 193 per minuten).
Van de volgende Kalmar-spelers is het twijfelachtig of ze tijdig fit zijn voor deze wedstrijd:
Paulus Ajajuuri (v, 4 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Daniel Sobralense (m, 6 wedstrijden, waarvan 0 als invaller)
Abiola Dauda (a, 6 wedstrijden, waarvan 4 als invaller)
Häcken is de meest technische ploeg van de twee. Het veld van Kalmar is in een veel betere staat dan dat van Häcken; wellicht kunnen we hier dus spreken van "uit-voordeel." Nadeel is wellicht de bekerwedstrijd van afgelopen woensdag: Kalmar wist zijn tegenstander tijdens de normale speeltijd van zich af te schudden, terwijl Häcken na strafschoppen uitgeschakeld werd (en dus meer minuten in de benen heeft). Ranégie kreeg echter rust en mocht op de bank beginnen.
Kalmar kreeg tot dusverre in haar 3 thuiswedstrijden 3 doelpunten tegen.
Vorig seizoen wist Häcken deze wedstrijd met 1-3 te winnen. Ranégie was twee keer trefzeker.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 13-05-2011 21:58 Voetbal
in 13-05-2011 21:58 Voetbal
326 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks rapido, had over 2.5 meegespeeld. Ook had ik bij Betsson gele kaaten over 3.5 gespeeld @1.79 (y)
0 Vind ik leuk's
19.00 uur:
Karlbergs-Sirius: Karlbergs to score @ 1.83 (Betsson) 4/10
Kwalificatieronde van de Zweedse beker waarin Karlbergs (division 2) het opneemt tegen Sirius (division 1). Daarboven komen nog de Superettan en de Allsvenskan. Sirius is koploper in de division 1 terwijl Karlbergs in de ruime middenmoot van de division 2 staat. De reden dat ik een bet plaats op Karlbergs is omdat Sirius met een 'mixed' team op de proppen komt. De coach heeft de basiself namelijk al vrijgegeven.
[quote]Basiself Sirius (maximaal 810 minuten):
Martin Karlsson; 0 minuten
Jakob Bergman, 0 minuten (17 jaar)
Mathias Benker, 90 minuten (17 jaar)
Oscar Pehrsson, 810 minuten
Viktor Lövgren 254 minuten
Johan Claesson, 282 minuten
Kim Skoglund, 810 minuten
Mirza Jelecak, 34 minuten
Joel Rydstrand, 22 minuten (17 jaar)
Christer Gustafsson, 520 minuten
Elliot Käck, 810 minuten
Sirius speelde afgelopen maandagavond nog in de Superettan waarbij Pehrsson, Lövgren, Claesson, Skoglund, Gustafsson en Käck eveneens in de basiself stonden. Gustafsson en Claesson werden in de 56e minuut gewisseld. Niet echt een ideale voorbereiding dus en ik krijg het idee dat de focus van Sirius meer op de competitie ligt (koploper en zondag zware uitwedstrijd bij de nummer 5 Lulea) dan bij deze beker.
Karlbergs speelde afgelopen zaterdag voor het laatst en als we de media mogen geloven nemen zij de beker wel serieus.
[quote]On Wednesday, KB meet Sirius in the Cup. How important is the match for the team?
- The game means a lot. One can see that the group has tagged for a bit and it tickles a bit in the legs of many. We have everything to gain in this match, so we have been talking together about making the absolute best we can. It gives us an extra spice in everyday life and gives us a little more energy, at the end of the spring season.
0 Vind ik leuk's
In de stijl van Rapido een voorspelling:
Örebro SK - Örgryte : Yellow cards over 3.5 @ 1.79 (Betsson) 2/10"
De aanvoerder van de ranglijst ontvangt in eigen huis promovendus Örgryte. Vooral in uitwedstrijden van de ploeg uit Göteborg vallen relatief veel kaarten. In 7 van de laatste 8 uitbeurten werden 4 of meer gele kaarten gegeven. In de wedstrijden van de thuisploeg vallen relatief gezien minder vaak kaarten, zo ongeveer 50/50 in de laatste wedstrijden. Toch voorspel ik een over 3.5. Dit is vooral gebaseerd op de scheidsrechter die is aangesteld, namelijk Magnus Ahlsén. Hij was afgelopen maandag de arbiter van dienst in het kaartenfestival tussen Hammarby en Varberg. Ahlsén gaf in zijn laatste 10 wedstrijden telkens 4 of meer gele kaarten.
0 Vind ik leuk's
Prima verwoord futre, succes met je bet (y) .
19.20 uur:
Orebro-Orgryte: Orebro to score in both halves @ 1.98 (Betvictor) 4/10
Even kort aangezien wedstrijd zo begint. Orebro erg sterk thuis op het kunstgrasveld, 6 overwinningen in 6 thuiswedstrijden. In slechts 2 van de 6 wedstrijden scoorde de ploeg in beide helften. Toch zie ik ze dat vandaag wel doen. Dat heeft alles te maken met de tegenstander. Orgryte is gepromoveerd en speelt thuis op gewoon gras. De laatste wedstrijd die de ploeg op kunstgras speelde was op 14 april tegen Assyriska (3-0 verlies). In 4 van de 5 uitwedstrijden van Orgryte wist de tegenstander in beide helften te scoren. Bij Orebro ontbreken vanavond de spitsen Kamara en Hasani, toch hebben ze met o.a. Samuelsson en Holmberg voldoende scorend vermogen. Belangrijk is de terugkeer van het centrale verdedigingsduo Wikstrom-Berisha bij Orebro. Orgryte mist 2 spelers die normaal gesproken in de basis staan. GL!
0 Vind ik leuk's
Helaas, voor de rust geen goals, na rust wel 2.
Morgen 16.00 uur:
Gefle-Osters: over 2.25 goals @ 1.95 (12bet) 5/10
Gefle-Osters: BTTS @ 1.95 (WH) 5/10
Orlov (Gefle) to score @ 3.10 (Expekt) 2,5/10
Tegen de verwachting van de bookies in verwacht ik morgen toch wel wat doelpunten bij Gefle-Osters. Voorheen was Gefle een team dat zich met name beperkte tot het inbouwen van defensieve zekerheid. Dit seizoen is het spel van Gefle er een met een iets meer aanvallende insteek. Het systeem veranderde van een 4-4-2 naar een 3-5-2 in de laatste paar wedstrijden. Osters speelt best aardig voetbal en ik verwacht nog wel een aantal doelpuntrijke wedstrijden van ze dit seizoen.
Bij Gefle ontbreekt verdediger Wikstrom (722 minuten) terwijl Osters morgen aan moet treden zonder middenvelder Elvby (752 minuten) en het nog steeds moet stellen zonder verdediger Robledo (492 minuten). Aanvallend gezien kennen beide teams geen problemen in aanloop naar de wedstrijd van morgen.
Ik verwacht dat Gefle morgen op het eigen kunstgrasveld sowieso gaat scoren tegen Osters. Met o.a. Orlov, Dahlberg en Oremo hebben zij voldoende kwaliteiten in de voorhoede. Osters heeft op haar beurt met o.a. Pinones-Arce, Velic, Zlojutro en Pavey eveneens voldoende spelers die een doelpunt kunnen maken. Dat Gefle morgen Wikstrom moet missen speelt zeker mee in deze bet. Weersvoorspelling is goed voor morgen, 20 graden en zonnig. GL!
0 Vind ik leuk's
Zitten aardig op 1 lijn Rapido, mijn analyse vooraf:
Gefle - Osters (15/06)
Home: Orlov (1/10) en of Oremo (1/10) eventueel een middenvelder (Faltsetas 1/10) met hoge value.
Away: Zlojutro (1/10) of eventueel bij opstelling een spits afhankelijk value.

Ik heb dus jou bets mee gepakt (y)
Daarbij 1/10 Oremo @3.25 en Falsetas 1/10 ivm value @8,50 UB
Daar laat ik het wat GS bij, Osters scoort niet makkelijk in uitwedstrijden, dat speelt bij mijn keuze toch wel mee, verder vorm Pinones niet denderend qua scoren en Zlojutro heeft tot nu toe alleen gescoord in thuis wedstrijden.
Ga wel gewoon mee met Rapido, want volgen = volgen en deze keer ben ik op tijd ;)
0 Vind ik leuk's
Succes knight (y) .
16.00 uur:
Varbergs-Falkenbergs: red card in match: YES @ 5.00 (Unibet, 888Sport) 1/10
Varbergs-Falkenbergs: penalty in match: YES @ 4.20 (Betsson) 1/10
Twee funbetjes op Varbergs-Falkenbergs. Varbergs staat bekend om hun 'rode kaarten rijke' wedstrijden. In 9 van de 11 wedstrijden werd een, of meerdere, rode kaart(en) gegeven. Tegenstander Falkenbergs doet het stukken minder op de rode kaarten teller. In 2 van de 11 wedstrijden van Falkenbergs werd een rode kaart gegeven. Toch zie ik het deze wedstrijd wel gebeuren aangezien dit een lokale derby is. De steden Varberg en Falkenberg liggen slechts 30 km van elkaar. Vorig seizoen werd tijdens 1 van de 2 onderlinge ontmoetingen een rode kaart gegeven.
Bij Varbergs zijn o.a. kaartenpakkers Koroma (3 gele, 1 rode) en Ozdemirok (2 gele, 1 rode) er niet bij. Goed voor de bet is de terugkeer van Bjork (1 gele, 2 rode). Falkenberg mist vanmiddag de belangrijke spits Rodevag en verdedigende middenvelder Svensson (3 gele).
Scheidsrechter is Cisic, hij gaf 3 rode kaarten en 4 penalties in 8 wedstrijden. GL!
16.00 uur:
Ostersunds-Ljungskile: over 2.5 goals @ 1.84 (12bet) 7/10
0 Vind ik leuk's
Jij ook succes en bedankt weer voor je tips.
Gokje voor mij ook dan bij UB, home, away scoren penalty per stuk 0.5/10 @10
0 Vind ik leuk's
Jammer genoeg geen over 3.5 yellow cards gister, wel 2 rode kaarten, die ik ook speelde maar niet zeker genoeg vond voor een tip.
Heb die rode kaart bij Varberg gister ook afgesloten, is inmiddels gedaald naar @ 3.75 bij Unibet zag ik net.
Östersunds - Ljungskile yellow cards under 3.5 @ 2.09 (Betsson) 2/10
Ga nog even door mijn mijn experiment met op gele kaarten wedden, deze keer speel ik voor het eerste een under 3.5 Vandaag spelen Östersunds en Ljungskile tegen elkaar. Arbiter is Mohammed al Hakim, geen overdreven kaartenuitdeler. Geen van beide ploegen zijn schopploegen die veel kaarten pakken. In de laatste 10 wedstrijden van de thuisploeg vielen er slechts twee keer vier of meer gele kaarten. In de wedstijden van Ljungskile gebeurde dit vier keer. Mede door de odds zie ik hier wel wat value in.
Degerfors - Hammarby yellow cards under 3.5 @ 2.04 (Betsson) 2/10
Hammarby mist James die geschorst is na zijn twee gele kaarten tegen Varberg van maandag. In de laatste 10 wedstrijden van Degerfors vielen er slechts twee keer vier of meer gele prenten. Scheidsrechter Glenn Nyberg gaf in zijn vier keer geel in zijn laatste acht aanstellingen. Vorige jaar oktober speelden de ploegen tegen elkaar en vielen er 4 gele kaarten, in juni van 2012 zelfs 8. Toch voorspel ik een under 3.5 omdat bijna alle geboekten inmiddels vertrokken zijn: Karikari (AIK), Brandeborn (Assyriska), Olsson (Gefle) en de Argentijn Rodriguez van Hammarby (vorig jaar 4 basisplaatsen, 3 gele kaarten).
0 Vind ik leuk's
Rode kaart stond net bij Betsson nog 4.50
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.