Roemeense Liga 1 2010-2011
Omdat voorlopig de Roemeense competitie nog ontbreekt in het item 'wedden tips', heb ik dit onderwerp opgestart.
Voor dit weekend heb ik namelijk enkele leuke noteringen gevonden bij Bwin :
Universitatae Cluj - CFR Cluj : 1 @ 3.30
Dit lijkt me een hoge quote voor een thuisoverwinning in deze derby.
Unirea Urziceni - Dinamo Boekarest : 1 @ 4.25
Unirea, de vice-kampioen van vorig jaar, lijkt zich te herpakken na een flauwe seizoensstart. Boekarest daarentegen zit in een mindere periode.
Otelul Galati - Steau Boekarest : 1 @ 3.20
Nr. 1 thuis tegen nr 3. Otelul heeft dit jaar thuis nog geen punt verloren. Het zal waarschijnlijk een gelijkopgaande wedstrijd worden, maar met een klein voordeel voor Otelul.
Voor dit weekend heb ik namelijk enkele leuke noteringen gevonden bij Bwin :
Dit lijkt me een hoge quote voor een thuisoverwinning in deze derby.
Unirea, de vice-kampioen van vorig jaar, lijkt zich te herpakken na een flauwe seizoensstart. Boekarest daarentegen zit in een mindere periode.
Nr. 1 thuis tegen nr 3. Otelul heeft dit jaar thuis nog geen punt verloren. Het zal waarschijnlijk een gelijkopgaande wedstrijd worden, maar met een klein voordeel voor Otelul.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Goedemorgen ds1967!
Ik heb me eigenlijk nog nooit bezig gehouden met de Roemeense competitie, ondanks dat je af en toe wat verdwaalde clubs tegenkomt in europese competities.
Ik heb alle 3 de weddenschappen, ik heb veel vertrouwen in je, afgesloten bij Bwin. Er hoeft er maar één uit te komen en dan is het al rendabel. Aangezien alle uitslagen 1-tjes zijn gaat dit wel goedkomen. Thanx!
Ik heb me eigenlijk nog nooit bezig gehouden met de Roemeense competitie, ondanks dat je af en toe wat verdwaalde clubs tegenkomt in europese competities.
Ik heb alle 3 de weddenschappen, ik heb veel vertrouwen in je, afgesloten bij Bwin. Er hoeft er maar één uit te komen en dan is het al rendabel. Aangezien alle uitslagen 1-tjes zijn gaat dit wel goedkomen. Thanx!
Hakuna Matatttta.
geen probleem. Daar is dit forum voor hé ! (y)
De voetbal competitie van Roemenie ken ik ook niet echt maar het lijkt me wel interessant om te volgen. Tips over Roemenie zijn bij mij altijd welkom :)
Unibet
[quote]Otelul.
Ik las de eerste keer oetlul :p
thanx voor de tips, altijd handig :)
Ik las de eerste keer oetlul :p
thanx voor de tips, altijd handig :)
[quote] Unirea Urziceni - Dinamo Boekarest : 1 @ 4.25 Unirea, de vice-kampioen van vorig jaar, lijkt zich te herpakken na een flauwe seizoensstart. Boekarest daarentegen zit in een mindere periode.
Ik zie net dat beide teams hun laatste wedstrijd hebben verloren maar dat Dinamo Boekarest 8 punten (van de 14 totaal) hebben gepakt in 4 uitwedstrijden (2x gelijk, 2x winst). Ook scoren ze gemiddeld 3x per wedstrijd. Vitibet denkt daarom ook eerder aan een X2 voor deze wedstrijd.
http://www.vitibet.com/index.php?clanek=analyzy&sekce=fotbal&liga=rumunsko&lang=nl&tab=1&zap=8
Ik zie net dat beide teams hun laatste wedstrijd hebben verloren maar dat Dinamo Boekarest 8 punten (van de 14 totaal) hebben gepakt in 4 uitwedstrijden (2x gelijk, 2x winst). Ook scoren ze gemiddeld 3x per wedstrijd. Vitibet denkt daarom ook eerder aan een X2 voor deze wedstrijd.
http://www.vitibet.com/index.php?clanek=analyzy&sekce=fotbal&liga=rumunsko&lang=nl&tab=1&zap=8
Otelul Galati - Steaua Boekarest: Otelul Galati wint. Toch leuke winst hierdoor gepakt vandaag. Alleen Unirea Urziceni - Dinamo Boekarest staat nog open voor morgen.
Bedankt voor de tip ds1967!
Bedankt voor de tip ds1967!
Hakuna Matatttta.
[quote]
Briljante tips, ik kan niet anders zeggen! Ik ga die Roemeense competitie eens even goed in de gaten houden. Alleen Universitatae Cluj - CFR Cluj werd een gelijkspel i.p.v. winst thuisploeg, de andere 2 waren goed voorspelt!
Leuke winst te pakken gehad hierdoor!
Briljante tips, ik kan niet anders zeggen! Ik ga die Roemeense competitie eens even goed in de gaten houden. Alleen Universitatae Cluj - CFR Cluj werd een gelijkspel i.p.v. winst thuisploeg, de andere 2 waren goed voorspelt!
Leuke winst te pakken gehad hierdoor!
Hakuna Matatttta.
jammer dat CFR Cluj ook nog gescoord heeft, want anders was het een 3 op 3 !
Maar 2 is beter dan 0 natuurlijk !
Maar 2 is beter dan 0 natuurlijk !
Een nieuwe interessante tip voor dit weekend bij Bwin :
Gloria Bistrita - Unirea Urziceni : 2 @ 5.00
Gloria Bistrita lijkt de betere papieren te hebben (2 thuisoverwinningen, 0 verliezen en 2 gelijk), maar Unirea is de laatste weken in goede vorm. Daarom lijkt deze notering voor een overwinning van Unirea mij bijzonder interessant !
Gloria Bistrita - Unirea Urziceni : 2 @ 5.00
Gloria Bistrita lijkt de betere papieren te hebben (2 thuisoverwinningen, 0 verliezen en 2 gelijk), maar Unirea is de laatste weken in goede vorm. Daarom lijkt deze notering voor een overwinning van Unirea mij bijzonder interessant !
[quote]Gloria Bistrita - Unirea Urziceni : 2 @ 5.00
Thanx, direct maar even afgesloten ;-)
Thanx, direct maar even afgesloten ;-)
Hakuna Matatttta.