Engelse League 1 2010-2011
Er was nog geen apart topic voor League One in Engeland. Daarom heb ik deze maar vast aangemaakt. Hieronder mijn eerste tip voor komend weekend.
Bournemouth vs. Hartlepool United . Een wedstrijd in de League 1 waarbij het maar afwachten is of het doorgaat. Afgelopen weekend werden alle wedstrijden afgelast. Bournemouth de nummer 3 krijgt Hartlepool op bezoek. De bezoekers zijn terug te vinden op een vijftiende plaats. 1.73 is lekker voor een ploeg thuis bijna al zijn punten pakt. In 23 thuiswedstrijden werd er maar drie keer verloren van ploegen die simpelweg beter waren.
Wedstrijd datum & tijd: 11-12-2010 15:00
Bookmaker: Unibet
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Bournemouth - Hartlepool
Quote: €1.73
Competitie: Engeland (league one)
Bournemouth vs. Hartlepool United . Een wedstrijd in de League 1 waarbij het maar afwachten is of het doorgaat. Afgelopen weekend werden alle wedstrijden afgelast. Bournemouth de nummer 3 krijgt Hartlepool op bezoek. De bezoekers zijn terug te vinden op een vijftiende plaats. 1.73 is lekker voor een ploeg thuis bijna al zijn punten pakt. In 23 thuiswedstrijden werd er maar drie keer verloren van ploegen die simpelweg beter waren.
Wedstrijd datum & tijd: 11-12-2010 15:00
Bookmaker: Unibet
Type weddenschap: 1
Wedstrijd: Bournemouth - Hartlepool
Quote: €1.73
Competitie: Engeland (league one)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Miss een domme vraag maar zijn hier echt mensen die bijvoorbeeld de League One in Engeland volgen? Of baseren jullie je vooral op de statistieken? Ik neem toch aan dat je hiervan geen 'stream' of andere beelden van kan vinden.
Indien ik weddenschappen op League One plaats dan is dat puur op statistische gegevens + informatie die ik per club opzoek (geblesseerden, geschorsten etc). Je kan dan al wel een aardige inschatting maken of een weddenschap value heeft of niet.
Hakuna Matatttta.
[quote]Indien ik weddenschappen op League One plaats dan is dat puur op statistische gegevens + informatie die ik per club opzoek (geblesseerden, geschorsten etc). Je kan dan al wel een aardige inschatting maken of een weddenschap value heeft of niet.
Lijkt me idd wel zo dat je dan ook een goede inschatting kan maken! Persoonlijk gok ik enkel op wedstrijden met ploegen die ik goed ken en liefst al matchen heb zien spelen.
Maarja ik ben waarsch maar een amateuristisch gokkertje ivm andere hier :-$
Lijkt me idd wel zo dat je dan ook een goede inschatting kan maken! Persoonlijk gok ik enkel op wedstrijden met ploegen die ik goed ken en liefst al matchen heb zien spelen.
Maarja ik ben waarsch maar een amateuristisch gokkertje ivm andere hier :-$
League one volg ik niet. De Championship (divisie onder premieur league) volg ik wel. Hier zitten af en toe best leuke wedstrijden tussen om naar te kijken.
Vaak erg interessant om gewoon redelijk op safe in te zetten op de toppers van de League one. De quoteringen zijn een stuk hoger dan in de hoogste divisies van europa.
League one volg ik ook gebaseerd op statistieken.
Met deze competities loop je af en toe wel tegen de raarste uitslagen aan..
Met deze competities loop je af en toe wel tegen de raarste uitslagen aan..
Against modern Football