Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Japanse J-league 2013-2014

Dag trouwe volgers van voetbalwedden, zoals veel leden weten doe ik de voorbeschouwingen van de Japanse competitie omdat ik deze al een tijd volg.
Heb ervoor gekozen om de eerste competitie ronde geen voorbeschouwingen te schrijven. Dit omdat ik eerst even wou afwachten hoe de gepromoveerde ploegen spelen, en of er afwijkingen zijn in de opstellingen. Nadat ik dat nu voor een groot deel heb geanalyseerd, deel ik hierbij mee dat er vanaf de volgende speelronde weer voorbeschouwingen voor jullie klaar staan. Voor vragen etc, is een PM genoeg of zet het in dit topic dan kijk ik of ik je vraag of suggestie kan beantwoorden.
Vincent
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvincent129 in 2-03-2013 09:27 Voetbal
in 2-03-2013 09:27 Voetbal
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog een kleine tip voor de liefhebber
11:00 Oita - FC Tokyo
Under 2,5 goals @1,65
1X Oita @1,65
zijn de bets die ik zo meteen speel succes
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Nog een kleine tip voor de liefhebber
11:00 Oita - FC Tokyo
Under 2,5 goals @1,65
1X Oita @1,65
zijn de bets die ik zo meteen speel succes

Nice dat je een japanse voetbal topic hebt, heel soms speel ik erop en ik zat ook te denken aan 1X oita maar helaas niet gebeurd.
Vandaar ook slim zoals je in je eerste post al aangeeft om het nog een beetje te analyseren en niet veel erop te gaan.
0 Vind ik leuk's
Leuk Vincent!!
Sommigen zouden maar voorbeschouwingen schrijven om te schrijven
Kwaliteit gaat boven kwantiteit lijkt me zo :-)
Kijk al uit naar je voorbeschouwingen van volgend weekend...
Charlie19901
0 Vind ik leuk's
De eerste voorbeschouwing is af, staat nog niet volledig online, door drukte pas 1 kunnen voorbeschouwen.
Ik zal later vandaag nog tips hier neerzetten over de overige wedstrijden ;)
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/kawasaki-frontale-oita-trinita-09-03-2013/
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ben benieuwd Vincent, zal je volgen de komende weken. (y)
0 Vind ik leuk's
vincent129:
De eerste voorbeschouwing is af, staat nog niet volledig online, door drukte pas 1 kunnen voorbeschouwen.
Ik zal later vandaag nog tips hier neerzetten over de overige wedstrijden ;)
https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/kawasaki-frontale-oita-trinita-09-03-2013/

Uitstekend!
Speel ik mee!
0 Vind ik leuk's
Helaas 1-1 geworden. Ik had die meegespeeld voor de tip competitie. Gelukkig geen echt geld erop gezet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.