Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK 2012 in Polen en Oekraine

Hier bespreken we alles (tips, gedachten, blessures, voorspellingen, teamnieuws, etc.) over het UEFA Euro 2012 hoofdtoernooi dat zal plaatsvinden van 8 juni tot en met 1 juli 2012 in Oekraïne en Polen.

Voor U hebben wij een speciale pagina ingericht met allerlei informatie over het EK voetbal: de beste odds, actuele voorbeschouwingen, een spel en het wedstrijd programma. Kortom: er is genoeg te beleven tijdens het EK voetbal!

De deelnemende landen:

Groep A:

Polen

Rusland

Griekenland

Tsjechië

Groep B:

Nederland

Duitsland

Portugal

Denemarken

Groep C:

Spanje

Italië

Kroatië

Ierland

Groep D:

Oekraïne

Engeland

Zweden

Frankrijk

Programma:

vrijdag 8 juni

18:00 Groep A Polen - Griekenland

20:45 Groep A Rusland - Tsjechië

zaterdag 9 juni

18:00 Groep B Nederland - Denemarken

20:45 Groep B Duitsland - Portugal

zondag 10 juni

18:00 Groep C Spanje - Italië

20:45 Groep C Ierland - Kroatië

maandag 11 juni

18:00 Groep D Frankrijk - Engeland

20:45 Groep D Oekraïne - Zweden

dinsdag 12 juni

18:00 Groep A Griekenland - Tsjechië

20:45 Groep A Polen - Rusland

woensdag 13 juni

18:00 Groep B Denemarken - Portugal

20:45 Groep B Nederland - Duitsland

donderdag 14 juni

18:00 Groep C Italië - Kroatië

20:45 Groep C Spanje - Ierland

vrijdag 15 juni

18:00 Groep D Zweden - Engeland

20:45 Groep D Oekraïne - Frankrijk

zaterdag 16 juni

20:45 Groep A Griekenland - Rusland

20:45 Groep A Tsjechië - Polen

zondag 17 juni

20:45 Groep B Portugal - Nederland

20:45 Groep B Denemarken - Duitsland

maandag 18 juni

20:45 Groep C Kroatië - Spanje

20:45 Groep C Italië - Ierland

dinsdag 19 juni

20:45 Groep D Zweden - Frankrijk

20:45 Groep D Engeland - Oekraïne

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmaar in 6-02-2012 16:18 Voetbal
in 6-02-2012 16:18 Voetbal
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jeroenunibet81:
Ik mocht van Unibet sowieso niet meer dan 1 unit plaatsen.

Hoezo niet? Bij meer weddenschappen het geval?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Leuke sub-site van bwin over het EK :)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
jeroenunibet81:

limieten... En dan te bedenken dat 1 unit bij mij 1,50 euro is. Het zal wel een kleine markt zijn. :-(
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
vw-crew:
jeroenunibet81:

Limieten... En dan te bedenken dat 1 unit bij mij 1,50 euro is. Het zal wel een kleine markt zijn. :-(

Altijd al 1,50,- geweest? Toch raar dat ze daar een limiet opleggen? Of veel gespeeld?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
jeroenunibet81:
vw-crew:
jeroenunibet81:

Limieten... En dan te bedenken dat 1 unit bij mij 1,50 euro is. Het zal wel een kleine markt zijn. :-(

Altijd al 1,50,- geweest? Toch raar dat ze daar een limiet opleggen? Of veel gespeeld?

Altijd 1,50 geweest. Ik ben begonnen met een bankroll van 150 euro, dus 1 unit werd automatisch 1,50 euro. Meestal heb ik geen limieten, het zijn voornamelijk de kleinere markten waar Unibet een stokje voor steekt (Specials, zoals transferbets, etc.). Ik zou in principe mijn unitprijs flink mogen verhogen, maar heb daar zelf niet zo'n behoefte aan. Voor mij is het de sport om zo'n hoog mogelijke ROI te hebben, dus dan doet de unitprijs er in feite niet toe. Daarnaast wil ik mijn dag niet laten verpesten door een balletje buitenkant paal. Met andere woorden: het moet wel leuk blijven.
Als ik tegen een surebet aanloop houd ik me natuurlijk niet aan het taartsysteem (neem ik ook niet mee in mijn ROI). Dan gaat er natuurlijk zoveel mogelijk op, want dat is immers gegarandeerde winst. Dan loop ik natuurlijk wel geregeld tegen limieten aan. In het begin mocht ik flink staken, maar dat is er nu niet meer bij. Hetzelfde geldt overigens ook voor andere bookmakers als Betsson, Nordicbet, Tipico, Bwin, etc.
Een beetje eigen schuld is het dus wel. Had ik maar van die surebets af moeten blijven, haha! Soms wel jammer, maar ik lig er verder niet wakker van. Die surebets hebben me wel een aantal vliegtickets opgeleverd, dus je hoort mij niet klagen! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:

Altijd 1,50 geweest. Ik ben begonnen met een bankroll van 150 euro, dus 1 unit werd automatisch 1,50 euro. Meestal heb ik geen limieten, het zijn voornamelijk de kleinere markten waar Unibet een stokje voor steekt (Specials, zoals transferbets, etc.). Ik zou in principe mijn unitprijs flink mogen verhogen, maar heb daar zelf niet zo'n behoefte aan. Voor mij is het de sport om zo'n hoog mogelijke ROI te hebben, dus dan doet de unitprijs er in feite niet toe. Daarnaast wil ik mijn dag niet laten verpesten door een balletje buitenkant paal. Met andere woorden: het moet wel leuk blijven.
Als ik tegen een surebet aanloop houd ik me natuurlijk niet aan het taartsysteem (neem ik ook niet mee in mijn ROI). Dan gaat er natuurlijk zoveel mogelijk op, want dat is immers gegarandeerde winst. Dan loop ik natuurlijk wel geregeld tegen limieten aan. In het begin mocht ik flink staken, maar dat is er nu niet meer bij. Hetzelfde geldt overigens ook voor andere bookmakers als Betsson, Nordicbet, Tipico, Bwin, etc.
Een beetje eigen schuld is het dus wel. Had ik maar van die surebets af moeten blijven, haha! Soms wel jammer, maar ik lig er verder niet wakker van. Die surebets hebben me wel een aantal vliegtickets opgeleverd, dus je hoort mij niet klagen! ;-)

Haha, aan elk nadeel zit een voordeel. Vliegtickets zijn natuurlijk altijd leuk!
Ga vanaf volgende maand ook goed bijhouden wat ik allemaal speel (gedag zeggen tegen combo's) en vooral op de singles spelen. Eens kijken of het dan ook een beetje werkt! :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
EK 2012 nadert vlug, en elke speler is zich reeds volop aan het voorbereiden voor dit groots evenement. En deze voorbereiding doen ze niet enkel op "sportief" vlak, neen, ze willen ook uiterlijk zo goed mogelijk voor de dag komen (en op tv waar ze door miljoenen kijkers zullen gevolgd worden) En daarom moeten zelfs de "grootste" spelers af en toe eens naar de kapper.
Enjoy.
[youtube]W4emZZK1hfk[/youtube]
We zien hoe 'SuperMario' het vergaat bij de kapper, die voor zijn nieuwe look mag zorgen. Terwijl Enoch, de broer van Mario, en PSG-aanvaller Javier Pastore wat met de Italiaanse spits lachen, tovert de man kapsels van Ronaldinho, Neymar (of is het Chris Waddle?), Ronaldo en zelfs Carlos Valderrama tevoorschijn. Uiteindelijk gaat Balotelli naar buiten met zijn huidige kapsel, alleen om meteen op Mamadou Sakho te botsen. De verdediger van PSG heeft net dezelfde hanekam als Balotelli.
0 Vind ik leuk's
Ik geloof nooit dat Tjechie met die selectie (draco gepost vorige pagina) doorgaat.
Ik houd het op Rusland 1 en Griekenland 2
0 Vind ik leuk's
-
Spijtig.. Heb toto gezet met 6 wedstrijden. Heb ik er 5 goed en anita afvallen EK. Kan me 1500 opleveren maar begin nu telkens meer te twijfelen :p
0 Vind ik leuk's
.
Puyol dus niet, Villa sowieso niet. Toch wel 2 zeer belangrijke spelers.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.