EK 2012 in Polen en Oekraine
Hier bespreken we alles (tips, gedachten, blessures, voorspellingen, teamnieuws, etc.) over het UEFA Euro 2012 hoofdtoernooi dat zal plaatsvinden van 8 juni tot en met 1 juli 2012 in Oekraïne en Polen.
Voor U hebben wij een speciale pagina ingericht met allerlei informatie over het EK voetbal: de beste odds, actuele voorbeschouwingen, een spel en het wedstrijd programma. Kortom: er is genoeg te beleven tijdens het EK voetbal!
De deelnemende landen:
Groep A:
Polen
Rusland
Griekenland
Tsjechië
Groep B:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Groep C:
Spanje
Italië
Kroatië
Ierland
Groep D:
Oekraïne
Engeland
Zweden
Frankrijk
Programma:
vrijdag 8 juni
18:00 Groep A Polen - Griekenland
20:45 Groep A Rusland - Tsjechië
zaterdag 9 juni
18:00 Groep B Nederland - Denemarken
20:45 Groep B Duitsland - Portugal
zondag 10 juni
18:00 Groep C Spanje - Italië
20:45 Groep C Ierland - Kroatië
maandag 11 juni
18:00 Groep D Frankrijk - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Zweden
dinsdag 12 juni
18:00 Groep A Griekenland - Tsjechië
20:45 Groep A Polen - Rusland
woensdag 13 juni
18:00 Groep B Denemarken - Portugal
20:45 Groep B Nederland - Duitsland
donderdag 14 juni
18:00 Groep C Italië - Kroatië
20:45 Groep C Spanje - Ierland
vrijdag 15 juni
18:00 Groep D Zweden - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Frankrijk
zaterdag 16 juni
20:45 Groep A Griekenland - Rusland
20:45 Groep A Tsjechië - Polen
zondag 17 juni
20:45 Groep B Portugal - Nederland
20:45 Groep B Denemarken - Duitsland
maandag 18 juni
20:45 Groep C Kroatië - Spanje
20:45 Groep C Italië - Ierland
dinsdag 19 juni
20:45 Groep D Zweden - Frankrijk
20:45 Groep D Engeland - Oekraïne
Is het geen goed idee om EK ook toe te voegen aan tips? in het lijstje met Spanje,nederland,schotland,italie etc.?
Op het EK kan getipt worden echter met het nieuwe systeem kan dat pas 2 week van tevoren. Wellicht kan er voor EK's en WK's een uitzondering gemaakt worden dat er bijv al 1 maand van tevoren over getipt kan worden.
Gaat lastig worden voor Guidetti om te scoren op het EK:
http://www.vi.nl/nieuws/221036/Guidetti-ontbreekt-door-blessure-in-EKselectie-Zweden.htm
BERLIJN (ANP) - De Duitse bondscoach Joachim Löw is bang dat een eventuele nederlaag van Bayern München, dat zaterdag de finale van de Champions League tegen Chelsea speelt, negatieve gevolgen voor het Duitse elftal zal hebben. Hij heeft acht spelers van de club in zijn voorlopige selectie opgenomen.
,,Na de mislukkingen van Bayern in de competitie en de beker, zou een nederlaag in eigen stadion tegen Chelsea een flinke klap geven", aldus Löw. ,,Ik denk dat ik ze in dat geval twee of drie extra dagen rust zal geven zodat ze hun hoofd kunnen leegmaken."
Löw vreest impact nederlaag Bayern in CL
BERLIJN (ANP) - De Duitse bondscoach Joachim Löw is bang dat een eventuele nederlaag van Bayern München, dat zaterdag de finale van de Champions League tegen Chelsea speelt, negatieve gevolgen voor het Duitse elftal zal hebben. Hij heeft acht spelers van de club in zijn voorlopige selectie opgenomen.
,,Na de mislukkingen van Bayern in de competitie en de beker, zou een nederlaag in eigen stadion tegen Chelsea een flinke klap geven", aldus Löw. ,,Ik denk dat ik ze in dat geval twee of drie extra dagen rust zal geven zodat ze hun hoofd kunnen leegmaken."
Als ik hier tussen de lijnen kan lezen , heb ik de indruk dat Löw niet erg positief is en overtuigd is van winst Bayern in de finale CL
Dus een betje waard op Chelsea to win CL ( @ 4,50 ) ????
kan iemand mij vertellen waarom die mijn voorspellingen niet opslaat bij het ek spel ?
Welkom op het forum.
Stel hier even je vraag: https://www.voetbalwedden.net/topic/ek-spel-2012-voorspel-en-win-mooie-prijzen-1147/
Blijven we hier weer on topic :)
BEWAAR
ARTIKEL
4 REACTIES
Door: redactie
16-5-12 - 07:58 bron: AD
© Pro Shots.
Drinken op straat mag niet. Naar de hoeren gaan is verboden. Tal van waarschuwingen staan er in het 'Oranjeboekje EK 2012' van het ministerie van Buitenlandse Zaken, dat gisteren verscheen. Ondertussen wordt Oekraïne zelf zo veel mogelijk voorbereid op de komst van dat bizarre Oranjelegioen.
Het ruim zestig pagina's tellende digitale 'Oranjeboekje EK 2012' staat sinds gisteren online. Opvallend is de waarschuwing voor homo's en lesbiennes dat de meeste Oekraïners nog veel moeite hebben met homoseksualiteit. Het is een van de 'dingen om rekening mee te houden' die het ministerie en de Nederlandse voetbalbond KNVB de fans meegeven als ze volgende maand afreizen naar het EK voetbal.
Lees ook
Extra ambassadepersoneel op straat in Charkov bij EK
Oranjecamping voorbereid op succes Nederlands team
Homo's
Homo's en lesbiennes die Oranje willen gaan aanmoedigen moeten er rekening mee houden dat veel inwoners van Oekraïne (het land waar Oranje zijn drie groepswedstrijden speelt) homoseksualiteit niet accepteren 'op culturele en religieuze gronden'. 'We zeggen niet hoe ze zich moeten gedragen, het is alleen een soort reisadvies', zegt woordvoerster Renske Bruinsma van de KNVB.
In het Oranjeboekje EK 2012 wordt behalve voor homohaters ook gewaarschuwd voor drankgebruik. In Oekraïne mag je alleen achter het stuur kruipen als je echt geen druppel hebt gedronken. Alcohol consumeren op straat is in de voormalige Sovjetrepubliek verboden.
Drugs
De Oekraïense wet kent daarnaast geen onderscheid tussen harddrugs en softdrugs: ze zijn allebei verboden. Een joint kan al een fikse celstraf opleveren. Het ministerie en de KNVB waarschuwen ook voor de autoritaire Oekraïense en Poolse politie: kleine vergrijpen worden, in tegenstelling tot in Nederland, niet gedoogd.
Drank
Opmerkelijk is dat je in Polen, het andere EK-land, ook niet beschonken op de passagiersstoel náást de bestuurder mag zitten. Met te veel alcohol op moet je in Polen op de achterbank plaatsnemen. Handig om te weten voor wie met de auto naar het EK gaat of als Nederland de volgende rondes haalt.
Prostituees
Wie zich toch in de nesten werkt in Oekraïne, kan proberen een agent om te kopen. Corruptie komt veel voor. Het ministerie waarschuwt echter: ingaan op corruptie, of een poging doen een agent om te kopen, is verboden. Datzelfde geldt voor het gebruik maken van de diensten van een prostituee. Naar de hoeren gaan is sowieso spelen met je leven, want Oekraïne kent een van de hoogste hiv-percentages van Europa.
Interwetten biedt 1.85 voor 'De Grote Twee,' maar door ongeveer 2.57 units op Spanje te zetten (@3.75, Bwin) en 2.43 units op Duitsland (@4.00, oa. William Hill, Betclic, 888sport) kun je 'm dus iets beter spelen. Frankrijk, Italië en natuurlijk Nederland zijn gevaarlijke outsiders, maar ik verwacht toch dat de Duitsers of de Spanjaarden er met de titel vandoor gaan.
Anita opgenomen in de selectie voor Euro 2012: Nee, 1/10 @4.00 (Unibet)
Van psv.netwerk.to:
De kansen voor Willems op een selectie voor het Europees Kampioenschap lijken te groeien in Lausanne. Voetbaljournalisten melden vanaf het trainingskamp dat Vurnon Anita zich volledig richt op een plaats op het middenveld en nog niet als linksback is getest. Bij de afwijzing van Urby Emanuelson gaf Van Marwijk ook al aan de voorkeur te geven aan spelers die vaak op die positie in actie komen.
Diverse Oranje-watchers roemen de manier waarop Willems zich staande weet te houden tijdens de trainingen van Oranje. Voor de linksbackpositie heeft hij Stijn Schaars en Wilfred Bouma nog als concurrenten.
Zelf gaf hij in het Algemeen Dagblad aan er in ieder geval alles aan te doen. 'Ik heb me voorgenomen om elke dag alles te geven en ook telkens maar een dag vooruit te kijken. Als je hier bent, heb je dat verdiend, maar zolang ik nog niet op het EK zelf sta, heb ik nog niks gewonnen.'
Indien Willems speeltijd krijgt op het Europees Kampioenschap zou hij de jongste debutant in Oranje op een eindtoernooi kunnen worden.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/27977_Kansen%20op%20EK%20lijken%20te%20groeien%20voor%20Willems.php
Ik mocht van Unibet sowieso niet meer dan 1 unit plaatsen.