EK 2012 in Polen en Oekraine
Hier bespreken we alles (tips, gedachten, blessures, voorspellingen, teamnieuws, etc.) over het UEFA Euro 2012 hoofdtoernooi dat zal plaatsvinden van 8 juni tot en met 1 juli 2012 in Oekraïne en Polen.
Voor U hebben wij een speciale pagina ingericht met allerlei informatie over het EK voetbal: de beste odds, actuele voorbeschouwingen, een spel en het wedstrijd programma. Kortom: er is genoeg te beleven tijdens het EK voetbal!
De deelnemende landen:
Groep A:
Polen
Rusland
Griekenland
Tsjechië
Groep B:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Groep C:
Spanje
Italië
Kroatië
Ierland
Groep D:
Oekraïne
Engeland
Zweden
Frankrijk
Programma:
vrijdag 8 juni
18:00 Groep A Polen - Griekenland
20:45 Groep A Rusland - Tsjechië
zaterdag 9 juni
18:00 Groep B Nederland - Denemarken
20:45 Groep B Duitsland - Portugal
zondag 10 juni
18:00 Groep C Spanje - Italië
20:45 Groep C Ierland - Kroatië
maandag 11 juni
18:00 Groep D Frankrijk - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Zweden
dinsdag 12 juni
18:00 Groep A Griekenland - Tsjechië
20:45 Groep A Polen - Rusland
woensdag 13 juni
18:00 Groep B Denemarken - Portugal
20:45 Groep B Nederland - Duitsland
donderdag 14 juni
18:00 Groep C Italië - Kroatië
20:45 Groep C Spanje - Ierland
vrijdag 15 juni
18:00 Groep D Zweden - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Frankrijk
zaterdag 16 juni
20:45 Groep A Griekenland - Rusland
20:45 Groep A Tsjechië - Polen
zondag 17 juni
20:45 Groep B Portugal - Nederland
20:45 Groep B Denemarken - Duitsland
maandag 18 juni
20:45 Groep C Kroatië - Spanje
20:45 Groep C Italië - Ierland
dinsdag 19 juni
20:45 Groep D Zweden - Frankrijk
20:45 Groep D Engeland - Oekraïne
Ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd was van je uitleg en berekeningen en leuk dat je deze tactiek gedeeld hebt!
Er zitten trouwens misschien ook voordelen voor jou aan, want ik dacht ik ga op live chat even vragen wat er nou eigenlijk gebeurt als er meerdere teams op 3 goals eindigen. En het antwoord luidt als volgt:
"Als bijv. Frankrijk een odd heeft van 40.00 en er zijn 2 teams die hetzelfde resultaat hebben als Frankrijk (Frankrijk + Polen), dan wordt het door 2en gedeeld. Dus houd je nog maar een odd van 40.00 over.'
Echter is hier zelfs het geval dat je al 4 teams hebt die vast staan op 3 tegen goals. Dus stel Frankrijk blijft ook op 3 staan en wint: 40.00 / 5 = 8.00 odd blijft over (en dan moeten de Duitsers, Spanjaarden etc. ook meer dan 3 tegen krijgen anders valt de odd nog lager uit!
DUS NIET INSTINKEN!!!!!!!
Hopelijk dat ik jullie het nu duidelijk hebt gemaakt dat hier alleen maar aan verloren kan worden.. Hopelijk heb je nog niet ingezet en anders hoop ik voor je dat Spanje op 1 tegen goal blijft steken, zo niet dan is het dus weggegooid geld! OPPASSEN DUS!!
Voor mij is het wel al te laat, ik heb er al op ingezet. Maar de kans bestaat dat ik toch nog een (kleine) winst heb. Griekenland, Frankrijk en Engeland zullen waarschijnlijk niet op 3 tegengoals eindigen. Dan blijft het hopen dat Italië en Duitsland nog minstens 1 tegengoal krijgen. Maar de weddenschap is natuurlijk niet meer aantrekkelijk als je dit weet. Ik heb Unibet trouwens aangeraden om dit in het vervolg ook bij de weddenschap zelf te zetten (dat de odds gedeeld worden door het aantal teams bij gelijke uitslag) en niet alleen in de algemene voorwaarden, want ik denk dat nog geen 5% van de klanten al die voorwaarden leest. Dus 1 zinnetje uitleg bij dit soort weddenschappen kan in de toekomst veel misverstanden zoals deze voorkomen. Alleszins bedankt om dit even te zeggen. Ik was al aant hopen op een mooie grote winst. Dat wordt nu vooral hopen dat Spanje minder dan 4 goals inkrijgt en Duitsland en Italië minstens 3 ;-)
Combo #1 x3 - Inzet: 2.50 Noteringen: 165 Te winnen: 411.44
Evenement Uw weddenschap Noteringen
(Extra tijd 1ste helft) Duitsland - Griekenland Meer dan 1.5 2.47 (Y)
(Ruststand/Eindstand) Spanje - Frankrijk X/1 4.55
(Ruststand/Eindstand) Engeland - Italie 1/X 14.65
Combo #1 x3 - Inzet: 2.50 Noteringen: 29.89 Te winnen: 74.74
Evenement Uw weddenschap Noteringen
(Gekke Goal) Engeland - Italie 4+ 5.40
(Gekke Goal) Spanje - Frankrijk 2 - 3 1.90
(Gekke Goal) Duitsland - Griekenland 4+ 2.90 (Y)
Deze staat ook nog steeds open (Edit: is goed (Y))
Combo #1 x3 - Inzet: 17.97 Noteringen: 4.59 Te winnen: 82.59 :D
(FT) Engeland - Oekraine Engeland -0.25 1.72 (Y)
(Totaal aantal doelpunten) Duitsland - Griekenland Meer dan 2 1.97 (Y)
(To Qualify) Tsjechie - Portugal Portugal 1.35 (Y)
Duitsland - Griekenland : eindstand 0-1
Duitsland 6,00 (2 goals)
Engeland 40,00 (3 goals)
Frankrijk 40,00 (3 goals)
Griekenland 25,00 (3 goals)
Italië 8,00 (2 goals)
Kroatië 8,00 (3 goals)
Polen 8,00 (3 goals)
Rusland 8,00 (3 goals)
Spanje 2,75 (1 goals)
ik zou er niet op spelen! Spanje is me te link namelijk
EK 2012 - Teamprestaties --> Team dat de minste doelpunten tegen krijgt
Engeland 40,00 (3 goals)
Frankrijk 40,00 (3 goals)
Italië 8,00 (2 goals)
Kroatië 8,00 (3 goals)
Polen 8,00 (3 goals)
Rusland 8,00 (3 goals)
Spanje 2,75 (1 goals)
Idd Comeyer, ik wist niet dat de odds zouden gedeeld worden bij gelijke stand, dus deze weddenschap zou ik nu ook niet meer spelen. Duitsland heeft gisteren onverwacht wel 2 goals geïncasseerd, waardoor ze zijn uitgeschakeld voor deze weddenschap, samen met Griekenland. Dat is wel alvast een meevaller.
Welk Land heeft ooit 2 keer achter elkaar het Ek gewonnen?
spanje word geen Ek kampioen evenals geen enkele ploeg de Cl 2 keer achter elkaar wint.
dat is allemaal al jaren in stand totdat het tegendeel bewezen word!!!!!
Hierbij kan die statistiek ook weer bij het groot huisvuil gezet worden!! (y) (y) ;-) ;-)
Zeg dus NOOIT dat iets NIET kan omdat het nog nooit gebeurd is.
Welk Land heeft ooit 2 keer achter elkaar het Ek gewonnen?
spanje word geen Ek kampioen evenals geen enkele ploeg de Cl 2 keer achter elkaar wint.
dat is allemaal al jaren in stand totdat het tegendeel bewezen word!!!!!
Hierbij kan die statistiek ook weer bij het groot huisvuil gezet worden!! (y) (y) ;-) ;-)
Zeg dus NOOIT dat iets NIET kan omdat het nog nooit gebeurd is.
Spanje heeft als enige ploeg in het huidige moderne voetbal 3x achter elkaar een grote titel gewonnen 1x wereldkampioen (Wk2010) 2x Europees kampioen. (EK2008 en 2012) Zo´n prestatie zal in ieder geval niet zomaar weer voorkomen want dit is echt uitzonderlijk!