EK 2012 in Polen en Oekraine
Hier bespreken we alles (tips, gedachten, blessures, voorspellingen, teamnieuws, etc.) over het UEFA Euro 2012 hoofdtoernooi dat zal plaatsvinden van 8 juni tot en met 1 juli 2012 in Oekraïne en Polen.
Voor U hebben wij een speciale pagina ingericht met allerlei informatie over het EK voetbal: de beste odds, actuele voorbeschouwingen, een spel en het wedstrijd programma. Kortom: er is genoeg te beleven tijdens het EK voetbal!
De deelnemende landen:
Groep A:
Polen
Rusland
Griekenland
Tsjechië
Groep B:
Nederland
Duitsland
Portugal
Denemarken
Groep C:
Spanje
Italië
Kroatië
Ierland
Groep D:
Oekraïne
Engeland
Zweden
Frankrijk
Programma:
vrijdag 8 juni
18:00 Groep A Polen - Griekenland
20:45 Groep A Rusland - Tsjechië
zaterdag 9 juni
18:00 Groep B Nederland - Denemarken
20:45 Groep B Duitsland - Portugal
zondag 10 juni
18:00 Groep C Spanje - Italië
20:45 Groep C Ierland - Kroatië
maandag 11 juni
18:00 Groep D Frankrijk - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Zweden
dinsdag 12 juni
18:00 Groep A Griekenland - Tsjechië
20:45 Groep A Polen - Rusland
woensdag 13 juni
18:00 Groep B Denemarken - Portugal
20:45 Groep B Nederland - Duitsland
donderdag 14 juni
18:00 Groep C Italië - Kroatië
20:45 Groep C Spanje - Ierland
vrijdag 15 juni
18:00 Groep D Zweden - Engeland
20:45 Groep D Oekraïne - Frankrijk
zaterdag 16 juni
20:45 Groep A Griekenland - Rusland
20:45 Groep A Tsjechië - Polen
zondag 17 juni
20:45 Groep B Portugal - Nederland
20:45 Groep B Denemarken - Duitsland
maandag 18 juni
20:45 Groep C Kroatië - Spanje
20:45 Groep C Italië - Ierland
dinsdag 19 juni
20:45 Groep D Zweden - Frankrijk
20:45 Groep D Engeland - Oekraïne
Italia was balen gisteren, gelukkig weer wat goed gemaakt met Spanje en een HT/FT ITA/X. Ik ga denk ik maar voor Frankrijk vandaag en misschien Engeland.
Gelijkspel was balen maar je had wel Italie HT/FT 1/X gespeeld???
Ik had 15 op Italië wint (tegen 3.0 tijdens de eerste priceboost van bwin gisteren) en een losse euro op Italie HT/FT 1/X (en nog 3 euro op andere combinaties). En nog 25 op Spanje tegen 2.0 tijdens de priceboost van gistermiddag (max was 25 inzet).
Zeg nu nog eens dat wij Belgen de Nederlanders niet steunen (y) (y) (y)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uXfniPKdcNA[/youtube]
draco:
Zeg nu nog eens dat wij Belgen de Nederlanders niet steunen (y) (y) (y)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uXfniPKdcNA[/youtube]
Maar langs de andere kant heb je dan ook weer Belgen die minder opgezet zijn met al dat Hup Holland Hup gedoe en niks beter vonden dan enkele (grote en reuze) tv schermen te saboteren tijdens live uitzending van Nederlandse match
Spanje - Kroatie over 3,5 doelpunten @ 2,41 (Comeon)
Beide ploegen gaan aan kop in groep C en hebben beiden aan een 2-2 gelijkspel genoeg om door te gaan. Ik zie daarom wel een sluwe salonremise voorbij komen. Spanje zal liever de Kroaten door zien gaan dan de stugge Italianen, waar Spanje het in de eerste duel knap lastig mee had en toch als outsider wordt gezien. Ze zien ze daarom liever ook niet terug in de finale.
Odds zijn van Comeon maar zijn op andere sites zeker te vinden tegen hogere odds.
Uitslag Denemarken - Duitsland : 13- 1 ( dus alles is nog mogelijk voor Nederland )
Ach ja, het ging hier wel om een "speciaal" voetbalpartijtje :p
Spanje - Kroatie over 3 doelpunten @ 2,07 (Comeon)
Spanje - Kroatie over 3,5 doelpunten @ 2,41 (Comeon)
Beide ploegen gaan aan kop in groep C en hebben beiden aan een 2-2 gelijkspel genoeg om door te gaan. Ik zie daarom wel een sluwe salonremise voorbij komen. Spanje zal liever de Kroaten door zien gaan dan de stugge Italianen, waar Spanje het in de eerste duel knap lastig mee had en toch als outsider wordt gezien. Ze zien ze daarom liever ook niet terug in de finale.
Odds zijn van Comeon maar zijn op andere sites zeker te vinden tegen hogere odds.
Sjezus wat zijn de odds voor de 2-2 score allemaal flink gedaald zeg! De hoogste zie ik op Comeon @ 7,79 maar bij Unibet heb je em nog maar voor 6,25! Normaal zijn de 2-2 scores goed voor een quote van 17. Zie het morgen goed gebeuren en funbetje gedaan op 2-2 bij Comeon @ 7,79.
Maar ik denk dat het in werkelijkheid toch wel anders is, het is niet zoals Denemarken - Zweden van zoveel jaren geleden...
Ik zie het eerlijk gezegd toch geen 2-2 worden..
Belgie vs Nederland
:D