Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Douglas Costa naar Juventus @2.25 (unibet)

Juventus heeft volgens Sky Sports Italia 45 miljoen euro plus bonussen op tafel gelegd voor Douglas Costa. Zijn huidige club Bayern en Juventus onderhouden een warme band met elkaar en dus wordt er verwacht dat deal binnenkort in kannen en kruiken is.

Voor Juventus en Costa is dit een perfecte uitkomst. Met de sterke concurrentie was de 26-jarige buitenspeler niet altijd zeker van een basisplaats in Duitsland. Bij Juventus staat Mario Mandzukic op de linkervleugel, terwijl dat eigenlijk een spits is. Na Bayern en Shakhtar Donetsk zal Juventus de derde club in Europa worden voor Costa.
0 Vind ik leuk's
Linkje? Ik zie hem namelijk niet
0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Juventus intypen bij Unibet en dan CTRL + F en dan Douglas Costa :D
0 Vind ik leuk's
dungeonpown:

Juventus heeft volgens Sky Sports Italia 45 miljoen euro plus bonussen op tafel gelegd voor Douglas Costa. Zijn huidige club Bayern en Juventus onderhouden een warme band met elkaar en dus wordt er verwacht dat deal binnenkort in kannen en kruiken is.

Voor Juventus en Costa is dit een perfecte uitkomst. Met de sterke concurrentie was de 26-jarige buitenspeler niet altijd zeker van een basisplaats in Duitsland. Bij Juventus staat Mario Mandzukic op de linkervleugel, terwijl dat eigenlijk een spits is. Na Bayern en Shakhtar Donetsk zal Juventus de derde club in Europa worden voor Costa.

Had deze inderdaad van de week ook al gespeeld op 4.00, vanmorgen nog bij gezet na alle berichtgeving. Overigens is de bet nu weg van Unibet en 888...
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
dungeonpown:

Had deze inderdaad van de week ook al gespeeld op 4.00, vanmorgen nog bij gezet na alle berichtgeving. Overigens is de bet nu weg van Unibet en 888...

Hij is inderaad weg op Unibet. Dus ik ga er vanuit dat de deal eigenlijk al rond is... was dus mooi makkelijk geld.
0 Vind ik leuk's
dungeonpown:
kevinkruijer:
dungeonpown:

Hij is inderaad weg op Unibet. Dus ik ga er vanuit dat de deal eigenlijk al rond is... was dus mooi makkelijk geld.

Vrij vaak inderdaad als spelers eenmaal duidelijk aangeven dat ze weg willen en persoonlijk rond zijn met hun club is het een kwestie van tijd...Clubs beseffen ook wel dat een ontevreden speler niet houdbaar is.
0 Vind ik leuk's
Hierbij nog een aandachtspuntje: Chris Smalling
Er is overal te lezen dat hij weg moet van Mourinho en dat ze daarom Victor Lindelof gekocht hebben voor zijn plek.

Kijk we naar de odds:
Man united @1.75 (deze vervalt dus als de geruchten kloppen)
Everton @3
Arsenal @9
West Brom @11
Westham @11

http://www.telegraph.co.uk/football/2017/06/13/chris-smalling-sold-man-utd-summer-west-ham-west-brom-everton/

- Smalling has recently changed agents in a bid to help him get the best move and West Ham, West Brom and Everton are three of the clubs monitoring his situation.

- West Ham could offer Smalling a return to London, where he was born and played for Fulham before joining United in 2010. West Brom and Everton are both in the market for a centre-back this summer and are watching Smalling’s situation carefully.

Ik vind de rest nog best hoge odds hebben, wat denken jullie? Of is het nog de vroeg om deze mee te pakken?

0 Vind ik leuk's
woutrr91:
https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/paris-saint-germain-9847' target='_blank' rel='follow'>PSG moet ruimte maken voor de komst van James
- Chelsea zoekt nog naar een extra defensieve middenvelder, Bakayoko wordt genoemd maar Verratti is wel even next level.

Voor mensen die zich dan afvragen waarom ze dat doen: CL voetbal.. Met Kante, Matic en Fabregas ga je het niet redden.

EDIT:
http://metro.co.uk/2017/06/11/chelsea-boss-antonio-conte-on-alert-as-midfielder-marco-verratti-tells-psg-he-wants-to-leave-6700877/

Inmiddels gezakt naar 15, ben benieuwd
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Sam Larsson vertrekt hoe dan ook bij Heerenveen en de kans is heel groot dat hij zijn loopbaan gaat voortzetten in Italië. Volgens het doorgaans altijd goed geïnformeerde Feanonline (supporterssite van Heerenveen) heeft Fiorentina interesse in Larsson. Die optie staat er nog niet tussen, maar Atalanta staat er wél tussen. Hebben natuurlijk toendertijd met de Roon een goede slag geslagen en daarom zou ik er niet van op kijken als Atalanta wederom interesse toont in Larsson. Sassuolo had ook interesse maar dat zie ik niet gebeuren. Fiorentina ga ik aanvragen bij Unibet en Atalanta staat op odd 9. Hou het in de gaten jongens!

http://www.feanonline.nl/nieuws/15527/-italiaanse-belangstelling-voor-samba-sam-breidt-zich-verder-uit-.html
0 Vind ik leuk's
aubameyangg naar de top 4 Engeland en Real staat erg hoog, odds 30. Zeker de moeite waard om te spelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.