Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2017-2018

Next Arsenal manager: Ernesto Valverde @21.00 (Netbet, Betrally, Comeon, 10Bet, 1/10)

Het contract van huidig Athletic Bilbao-trainer Ernesto Valverde loopt na dit seizoen af. De coach staat in de nadrukkelijke belangstelling van zowel FC Barcelona als Arsenal, maar de Engelsen lijken een stuk slagvaardiger te handelen. Marca wist namelijk te melden dat Arsenal deze week voor de tweede keer bij Valverde aan de telefoon hing en zij zullen het ongetwijfeld niet alleen over het weer hebben gehad. Het is uiteraard een long shot, maar alles boven een odd van 10.00 is in mijn ogen prima value.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 30-05-2017 07:11 Voetbal
in 30-05-2017 07:11 Voetbal
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Klopt, heb ik aangevraagd, staat nu zelfs op 3.50, maar vind hem persoonlijk veels te laag. Ik zie hem zelf niet zo snel naar Rusland vertrekken, eerder naar MLS. Heb ook de odds aangevraagd dat ie in Manchester blijft, die staan op 11, vind ik meer de moeite waard. Zo zeker is het namelijk nog niet dat ie weg moet begreep ik. Als ie snel fit wordt verklaart zie ik hem nog best nuttig zijn voor in de CL.
0 Vind ik leuk's
tino23:
Klopt, heb ik aangevraagd, staat nu zelfs op 3.50, maar vind hem persoonlijk veels te laag. Ik zie hem zelf niet zo snel naar Rusland vertrekken, eerder naar MLS. Heb ook de odds aangevraagd dat ie in Manchester blijft, die staan op 11, vind ik meer de moeite waard. Zo zeker is het namelijk nog niet dat ie weg moet begreep ik. Als ie snel fit wordt verklaart zie ik hem nog best nuttig zijn voor in de CL.

Wat gebeurt er als die geen club heeft voor 2 september?
0 Vind ik leuk's
.
Weet niet zeker, moet je ff in de chat gaan. maar goed , zijn herstel loopt beter dan verwacht en we zijn nu pas juni. Als ie over 2 maanden nog geen club heeft en het ziet er nog steeds goed uit zou mij niks verbazen als ze hem een nieuw contract aanbieden.
0 Vind ik leuk's
bolletje93:
Zlatan Ibrahimovic blijft bij Man United @ 8.00 op Unibet

De Premier League maakte afgelopen bekend dat Zlatan Ibrahimovic zal vertrekken bij Manchester United. Toch bestaat er nog een kans dat de Zweed volgend seizoen te bewonderen is in het shirt van the Red Devils. Volgens de Manchester Evening News gaat Ibrahimovic bij Manchester United aan zijn herstel werken.

Indien dat herstel voorspoedig verloopt, zou Ibrahimovic namelijk nog een nieuw contract krijgen bij de club. In dat geval zal de Zweed een verbintenis tot het einde van het seizoen tekenen in Manchester. Ibrahimovic zal op zijn vroegst in december pas weer fit zijn, zoals het er nu naar uitziet.

Zenit heeft de komst van Ibrahimovic per ongeluk aangekondigd, helaas niet speelbaar op Unibet mocht hij ergens voor een hele hoge odd te spelen zijn laat me weten!

Hij heeft twee jaar onder Mancini gespeeld bij Inter dus ook dit zou zomaar kunnen;)

Ondertussen gezakt naar 3.00 helaas
0 Vind ik leuk's
https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/paris-saint-germain-9847' target='_blank' rel='follow'>PSG moet ruimte maken voor de komst van James
- Chelsea zoekt nog naar een extra defensieve middenvelder, Bakayoko wordt genoemd maar Verratti is wel even next level.

Voor mensen die zich dan afvragen waarom ze dat doen: CL voetbal.. Met Kante, Matic en Fabregas ga je het niet redden.

EDIT:
http://metro.co.uk/2017/06/11/chelsea-boss-antonio-conte-on-alert-as-midfielder-marco-verratti-tells-psg-he-wants-to-leave-6700877/

0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Haha elke gerucht word hier serieus genomen. Zo maak je je zelf alleen maar gek joh
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Haha elke gerucht word hier serieus genomen. Zo maak je je zelf alleen maar gek joh

In dat geval zouden Messi, Ronaldo en Melvin Platje in hetzelfde team spelen dus dat nou ook weer niet.
Maar odds vanaf 20 zijn tijdens de transfermarkt leuk om te proberen.
0 Vind ik leuk's
woutrr91:
totomaster:

In dat geval zouden Messi, Ronaldo en Melvin Platje in hetzelfde team spelen dus dat nou ook weer niet.

De kans dat je een odd 20 pakt is vrijwel nihil bij transfers. Als je nu naar bijvoorbeeld James Rodriguez kijkt, die wordt al gelinkt aan United, Chelsea, Arsenal en PSG. Daarnaast is ook bij Real blijven gewoon een optie als bovenstaande clubs niet de gewenste transfersom willen neerleggen.

Inzetten op een odd 20 is echt gokken, zodra eenmaal de geruchten op gang komen knallen de bookies de odds ook al omlaag (zie bijvoorbeeld James naar Chelsea van odd 18 naar odd 2.75...).
0 Vind ik leuk's
kevinkruijer:
woutrr91:
totomaster:

De kans dat je een odd 20 pakt is vrijwel nihil bij transfers. Als je nu naar bijvoorbeeld James Rodriguez kijkt, die wordt al gelinkt aan United, Chelsea, Arsenal en PSG. Daarnaast is ook bij Real blijven gewoon een optie als bovenstaande clubs niet de gewenste transfersom willen neerleggen.

Inzetten op een odd 20 is echt gokken, zodra eenmaal de geruchten op gang komen knallen de bookies de odds ook al omlaag (zie bijvoorbeeld James naar Chelsea van odd 18 naar odd 2.75...).

Ja, het is net zo veel gokken als een wedstrijd pakken en o2,5 goals zetten. Het gebeurt, of het gebeurt niet.
Tuurlijk is de kans niet heel groot maar dan gok ik liever op een odd van 34 dan gokken op een odd van 2.

James odd naar PSG van 34 naar 1,5 ;)
0 Vind ik leuk's
ahahaha ja maar als die van 34 naar 1.5 gaat wordt ik helemaal stapelmesjokke!!

Ik heb 20@34 james --> PSG, 50@3.3 Mbappe naar Real en nu 22 @34 Verratti Chelsea.
Maar ga mooi helemaal niks meer zetten. Wordt er helemaal gek van.
0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.