Wedden op de transfermarkt 2015-2016
Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Prijsopdrijving...
Contract tot 2016 heeft Botteghin. Willen ze er nog wat aan verdienen (1 miljoen schat ik) moeten ze hem verkopen. Komt wel goed! (y)
onzemichael:
Prijsopdrijving...
Contract tot 2016 heeft Botteghin. Willen ze er nog wat aan verdienen (1 miljoen schat ik) moeten ze hem verkopen. Komt wel goed! (y)
Prijsopdrijving...
Ook Martin van Geel bevestigt de interesse in Erich Botteghin. ,,Wij gaan proberen hem naar Feyenoord te halen, zijn in gesprek met FC Groningen en doen op korte termijn een nieuw bod,' aldus de technisch directeur van de Rotterdammers tegenover het Algemeen Dagblad.
,,Dat hij met zijn kwaliteiten een toegevoegde waarde aan onze selectie zou zijn, wordt door onze staf en scouting breed gedragen. Op bepaalde posities in ons elftal hebben we nog behoefte aan meer concurrentie. En net als Jan-Arie van der Heijden behoort hij tot de leeftijdsgroep 25 tot en met 30 jaar. Dat zijn jongens met een bepaalde ervaring, die we graag toevoegen aan dit Feyenoord.'
Is de bet voor Erich Botteghin op Unibet verwijdert? Ik kan hem niet vinden, kan iemand de link plaatsen? Thanks!
Ik weet niet waar ik deze tip kwijt kan maar :
https://www.youtube.com/watch?v=-IIkELMD5Vc
Hier vind je een mooi excel sheet terug die je kan gebruiken en bekijk de strategie!
https://www.youtube.com/watch?v=-IIkELMD5Vc
Hier vind je een mooi excel sheet terug die je kan gebruiken en bekijk de strategie!
jayantt:
Is de bet voor Erich Botteghin op Unibet verwijdert? Ik kan hem niet vinden, kan iemand de link plaatsen? Thanks!
Ja, Unibet heeft die weddenschap al tegen 12:45 gesloten.
Marco Reus naar Arsenal?
@15.00 bij Betfirst
@15.00 bij Betfirst
onzemichael:
Boetius club after 1 september:
https://nl.unibet.net/betting#/event/1002640262
Feyenoord @ 2.00
[quote]
'Vilhena en Boetius willen bij Feyenoord blijven'
23 juni 2015
Tonny Vilhena en Jean Paul Boetius hebben laten weten komend seizoen bij Feyenoord te willen blijven. Dat meldt Feyenoord watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International. Het tweetal heeft nog een contract voor een jaar bij Feyenoord.
Boetius club after 1 september:
https://nl.unibet.net/betting#/event/1002640262
Feyenoord @ 2.00
[quote]
'Vilhena en Boetius willen bij Feyenoord blijven'
23 juni 2015
Tonny Vilhena en Jean Paul Boetius hebben laten weten komend seizoen bij Feyenoord te willen blijven. Dat meldt Feyenoord watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International. Het tweetal heeft nog een contract voor een jaar bij Feyenoord.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/34873_%27Vilhena%20en%20Boetius%20willen%20bij%20Feyenoord%20blijven%27.php
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Deal is helemaal afgerond, #Boëtius zelf akkoord met #Basel, #Feyenoord bereikte eerder al overeenstemming. Hij is weg.
15:16 - 2 augustus 2015
Zonde... Had dit niet verwacht van Boetius
onzemichael:
Naar welke club zie je hem gaan dan? :)
Van Bronkhorst begon met Boetius in de wedstrijden tegen Heerenveen dus heeft wel vertrouwen in hem. Verwacht dat zijn contract met een jaar verlengd gaat worden en dan pas verkocht gaat worden. Een vervanger zal de club niet snel gaan halen. Zijn rugnummer is van 7 naar 11 gegaan (ivm Kuyt) maar zijn rugnummer geeft ook vertrouwen vanuit de club.
Hij zal zijn oude niveau moeten herpakken, want hij werd vorig seizoen nog geselecteerd voor NL. Ik heb dan ook wel vertrouwen in deze bet
poorsabine:
Beetje gewaagd om 175 euro te riskeren op zoiets. Als ze niet willen verlengen gaat Feyenoord hem alsnog verkopen. Zelfde situatie als tijd geleden dus.
onzemichael:
Ik zie het inderdaad. Ik heb totaal 175 euro nog kunnen zetten @ 2.00
Als hij naar een andere club als Feyenoord, PSV of Ajax gaat ben je wel je centen kwijt. (Nagevraagd in de chat).
tino23:
1,85 nu al.
1,85 nu al.
Ik zie het inderdaad. Ik heb totaal 175 euro nog kunnen zetten @ 2.00
Als hij naar een andere club als Feyenoord, PSV of Ajax gaat ben je wel je centen kwijt. (Nagevraagd in de chat).
Beetje gewaagd om 175 euro te riskeren op zoiets. Als ze niet willen verlengen gaat Feyenoord hem alsnog verkopen. Zelfde situatie als tijd geleden dus.
Naar welke club zie je hem gaan dan? :)
Van Bronkhorst begon met Boetius in de wedstrijden tegen Heerenveen dus heeft wel vertrouwen in hem. Verwacht dat zijn contract met een jaar verlengd gaat worden en dan pas verkocht gaat worden. Een vervanger zal de club niet snel gaan halen. Zijn rugnummer is van 7 naar 11 gegaan (ivm Kuyt) maar zijn rugnummer geeft ook vertrouwen vanuit de club.
Hij zal zijn oude niveau moeten herpakken, want hij werd vorig seizoen nog geselecteerd voor NL. Ik heb dan ook wel vertrouwen in deze bet
FC Basel denk ik (a)
Chicharito to stay at United @2,50 op Betsson. Lijkt mij een mooie. Als United Pedro haalt (geen concurrent voor de no. 9 positie) zie ik ze niet nog eens de portemonnee trekken voor een aanvallende versterking. En dan kunnen ze Chicha niet missen met alleen Wilson nog achter de hand als echte spits.