Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
WTF :s :s :s

‘Megatransfer op komst: Vidal heeft nieuwe club gevonden’

Woensdag, 15 juli 2015 om 22:05
[quote]
Arturo Vidal lijkt op weg naar Bayern München. Media als Sky Italia en Tuttosport melden woensdagavond dat Juventus en de Zuid-Duitse grootmacht in onderhandeling zijn en dat het verschil tussen vraag en aanbod niet groot meer is. De zaakwaarnemer van Vidal zou zelfs al in München zijn om te onderhandelen over persoonlijke voorwaarden.

/

Dat Vidal op weg is naar Bayern München lijkt vast te staan, al verschillen de meningen over de transfersom. Volgens Sportitalia deed Bayern München een eerste bod van dertig miljoen euro, terwijl Juventus een vraagprijs van veertig miljoen euro hanteert. Sky Italia schrijft dat Bayern al een bod van veertig miljoen euro heeft gedaan. Vidal zou het zelf al eens zijn over een vierjarig contract. De 28-jarige middenvelder gaat naar verluidt 6,5 miljoen euro per jaar verdienen bij der Rekordmeister.

Vidal, 69-voudig international van Chili, heeft zijn familie volgens diverse Italiaanse media al laten weten dat hij naar Bayern München vertrekt. Dat Vidal de deur bij Juventus achter zich dicht trekt is geen grote verrassing meer. De voorbije periode werd hij met tal van internationale topclubs in verband gebracht: onder meer Arsenal, Manchester United en Real Madrid werden genoemd.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250622

Wie zag die aankomen??
:-|
0 Vind ik leuk's
Ik in ieder geval niet............Ik dacht dat het Real Madrid zou worden
0 Vind ik leuk's
Hopelijk is real wakker nu en voldoen ze gewoon aan de eisen van juve
0 Vind ik leuk's
Clasie bet al uitbetaald bij Unibet (y)
0 Vind ik leuk's
Karim Benzema : Club after summer transfer window
Arsenal @ 8.00 (Betsson) (Op Unibet maar 5.00)

Verschillende media melden dat Arsenal een bod heeft gedaan op de Fransman:
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/454319/Arsenal-Transfer-News-Huge-40m-Benzema-bid-Gnabry-loan-28m-deal-agreed
0 Vind ik leuk's
[quote]Dat sommige geruchten echt uit de lucht zijn gegrepen bleek wel toen Arsène Wenger vrijdag werd gevraagd te reageren op het bericht van The Sun dat Arsenal voor 57,5 miljoen euro Karim Benzema wil overnemen van Real Madrid. 'Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar op dit moment speelt er niets', zei de enigszins verbaasde Wenger, die eraan toevoegde dat The Gunners zich deze zomer zullen beperken tot het aantrekken van 'een speler van wereldklasse'.

Aldus VI
0 Vind ik leuk's
Er gaan geruchten dat Feyenoord opzoek is naar nog 1 of 2 verdedigers.

Misschien is de weddenschap van Eric Botteghin wel een mooie op Unibet. Odd 6
0 Vind ik leuk's
de213e:
Er gaan geruchten dat feyenoord opzoek is naar nog 1 of 2 verdedigers.

Misschien is de weddenschap van Eric Botteghin wel een mooie op Unibet. Odd 6

Lijkt me sterk dat Botteghin daar heen gaat.

[quote]
Feyenoord denkt aan Van der Heijden

Door de blessure bij Sven van Beek is Feyenoord uitgekomen bij de transfervrije Jan-Arie van der Heijden. De verwachting is namelijk dat Van Beek nog wel enkele maanden geblesseerd is.

Bron: Voetbal International
maandag 20 juli 2015 09:16
0 Vind ik leuk's
wespsv:
totomaster:
wespsv heb je info dat berbatov naar antalyaspor zal gaan dan?

http://www.footmercato.net/breves/berbatov-et-un-stephanois-vers-antalyaspor_157651

mijn frans is niet zo heel goed. Maar er staat iets over dat de voorzitter na het mislopen van ronaldinho nu gaat voor de ervaren berbatov ofzo

Staat nu op Betsson:

Dimitar Berbatov : Club after summer transfer window
For which club will the specified player play after the summer window closes? Weddenschappen die na de publieke bekendmaking zijn geplaatst worden geannuleerd.

Olympiacos
1.65
Antalyaspor
3.00
Bursaspor
5.00
Bournemouth
6.00
Crystal Palace
18.00
Lazio
20.00
0 Vind ik leuk's
Net nog gezet op Betsson:

Muller naar Man Uted @ 4.40

Reus naar Liverpool @ 10.00
Reus naar Real Madrid @ 5.50

[quote]
Op 10 februari van dit jaar verlengde Marco Reus zijn contract met Borussia Dortmund nog tot medio 2019, maar de 25-voudige international van Duitsland maakt mogelijk deze zomer nog een transfer. Liverpool heeft liefst 66 miljoen euro over voor de aanvallende middenvelder, meldt de Liverpool Echo. Maar ook Real Madrid is geïnteresseerd in Reus, die sinds de zomer van 2012 speelt voor Dortmund.

http://www.vi.nl/transferdagboek/transferdagboek-2107-adebayor-mbemba-reus-en-stones.htm
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.