Wedden op de transfermarkt 2015-2016
Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
totomaster:
wesley betaald betvictor meteen uit als transfer rond is? of wachten zij net als unibet tot september?
wesley betaald betvictor meteen uit als transfer rond is? of wachten zij net als unibet tot september?
Heb even gekeken in het 'Help Centre' van Betvictor maar kan het niet gelijk vinden. Er staat wel dat ze de bet pas als 'won' rekenen als beide partijen de transfer bevestigen. Maar er staat verder niets over uitbetalen van de transfer. Wellicht doen ze het wel gelijk omdat er staat bij welke club Clasie voor 3 september tekent, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Odd is ondertussen nog maar 1.80.
wesley1240:
Heb even gekeken in het 'Help Centre' van Betvictor maar kan het niet gelijk vinden. Er staat wel dat ze de bet pas als 'won' rekenen als beide partijen de transfer bevestigen. Maar er staat verder niets over uitbetalen van de transfer. Wellicht doen ze het wel gelijk omdat er staat bij welke club Clasie voor 3 september tekent, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. Odd is ondertussen nog maar 1.80.
totomaster:
Betvictor betaalt meteen uit, heb het al meerdere keren gehad.
Unibet betaald pas uit op 1 of 2 september.. Mijn bet die ik vorige week plaatstse speler heeft getekend maar nog niet uitbetaald. Ik heb contact opgenomen met de live chat en pas 1 a 2 september betalen ze uit..
Ja jij hebt gezegd een speler bij een club blijft.. waarschijnlijk gundogan? Als clasie naar south gaat wordt het gelijk uitbetaald
.
nee ook als clasie gaat wachten ze tot september want ze zeggen t kan dat ie eventueel verhuurd word door een andere club dus wachten ze tot september maar ja clasie staat er toch niet meer bij op unibet
totomaster:
nee ook als clasie gaat wachten ze tot september want ze zeggen t kan dat ie eventueel verhuurd word door een andere club dus wachten ze tot september maar ja clasie staat er toch niet meer bij op unibet
onzin, Clasie bet zal meteen uitbetaald worden. De bet van Depay werd smaandags meteen uitbetaald toen vrijdags bekend werd dat hij bij Manchester United had getekend.
In het geval van van Gundogan bestaat er nog een kans dat hij verkocht wordt. Je ziet vaak dat clubs contracten nog verlengen met een jaar en vervolgens verkocht wordt. Clasie gaan ze echt niet verhuren als hij voor 10 miljoen gekocht wordt.
brojkovic:
Ja jij hebt gezegd een speler bij een club blijft.. waarschijnlijk gundogan? Als clasie naar south gaat wordt het gelijk uitbetaald
Juist (y) (y)
ok hoop t toen ik via de chat vroeg zeiden ze tegen mij dat het pas in september word uitbetaald dus ik zei wat zij mij vertelden heb ook een bet openstaan voor begovic dus voor mij is t ook beter als t snel uitbetaald word als een speler definitief verkocht word..
https://www.voetbalwedden.net/clubs/frankrijk/paris-saint-germain-9847' target='_blank' rel='follow'>PSG en Ibra naar Fiorentina? Wat denken jullie van dit artikel?
Ik ben net ook de chat van unibet ingedoken, m.b.t. de transfer van van Persie. Ik vroeg of ik meteen uitbetaald kreeg zodra de transfer van v. Persie naar Fenerbahce afgerond was. Het antwoord dat ik hierop kreeg was dat ik moest wachten tot het einde van de transferperiode. Omdat dit zogenaamd makkelijker voor hun is (ik geloof er niks van), ze pakken dus gewoon nog ff wat extra rente.....
De tranfers van mandzukic was toch ook in 1 keer betaald. Waarom zou dat niet zo zijn met die van Van Persie en Propper ?