Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
totomaster:
Hiljemark naar palermo? Op betsson gaven ze als ie weg zou gaan 2.20 nu 1.50

Heb je een link? Kan em niet vinden op betsson! :)
Ik heb hem vertrekken bij PSV @ 3.50 dus zit goed.
Palermo lijkt dichtbij een transfer: http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/36331_Gazetta%3A%20Hiljemark%20voor%202%20miljoen%20plus%20half%20miljoen%20aan%20bonussen%20naar%20Palermo.php
0 Vind ik leuk's
ja je moet naar swedish pagina op betsson dan zie je hem wel ik vroeg het via de chat en het zou ook op de engelse pagina komen maar tot op heden nog steeds niet gevonden. wel lekker 3.50 gepakt nu 1.50 zit te denken 100 op te zetten maar zal ie echt gaan?
0 Vind ik leuk's
Psv heeft al kenbaar gemaakt hem graag te willen verkopen. Op het jeugd ek heeft hij als aanvoerder de cup gewonnen dus er zal sowieso genoeg interesse zijn. Palermo lijkt al vrijwel zeker, dus lijkt me prima bet.
0 Vind ik leuk's
Pogba naar city staat op 2.4 bij unitbet is dit niet een mooie bet ? staat bij Betfirst maar op 1.29
0 Vind ik leuk's
Vind de kans aannemelijker dat Barca iets regelt met Juve of dat ie daar gewoon blijft.
0 Vind ik leuk's
De gea bij manchester united blijven? Casillas zou richting Porto vertrekken en De gea zou hem vervangen maar volgens de geruchten zou (bijna naamgenoot) Casilla overkomen van espanyol voor zo'n 6 miljoen euro en zou de deal binnen de 2 dagen in orde moeten zijn. Dit wil echter zeggen dat De Gea niet naar Real komt en nog even bij United blijft tot slot zou United veel te veel vragen (40 miljoen). ODD bij unibet dat hij bij United blijft @3,5
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
http://www.vi.nl/nieuws/southampton-meldt-zich-bij-feyenoord-voor-clasie.htm

Op Betsson staat deze nog aan 1.75

*meespelen op eigen risico*

Betvictor heeft hem nog op 2.25 staan ;)
0 Vind ik leuk's
wesley betaald betvictor meteen uit als transfer rond is? of wachten zij net als unibet tot september?
0 Vind ik leuk's
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/35008_Southampton%20concreet%20voor%20Clasie%2C%20ook%20namen%20Lazio%20en%20Fenerbahce%20genoemd%20in%20geruchtencircuit%20%5Bupdate%202%5D.php

Southampton concreet voor Clasie, ook namen Lazio en Fenerbahce genoemd in geruchtencircuit [update 2]

12 juli 2015

Volgens Feyenoord watcher Martijn Krabbendam van Voetbal International is het Southampton van Ronald Koeman inmiddels concreet geworden voor Jordy Clasie. In het geruchtencircuit wordt de aanvoerder van Feyenoord de laatste dagen ook nadrukkelijk in verband gebracht met interesse van Lazio Roma en Fenerbahce. Met welke club Feyenoord daadwerkelijk in verregaande onderhandelingen is, is op dit moment nog onduidelijk.

[Update] De Telegraaf meldt dat Jordy Clasie kan kiezen omdat er twee clubs zeer geïnteresseerd zijn en mogelijk zelfs nog een derde.

[Update 2] Ook het Algemeen Dagblad meldt dat het om Southampton zou gaan. De Engelse club heeft volgens Feyenoord watcher Mikos Gouka aangeklopt. Clasie zou de transfer wel zien zitten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.