Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Soms zegt het niks (en zeker zo'n extreme 1.01(bookie-trap?)) en soms zegt het voldoende :)
0 Vind ik leuk's
de213e:
Odd staat op 4.

GUNNERS PREPARING VIDAL BID

Arsenal are getting ready to make a £21.3m bid for Juventus midfielder Arturo Vidal, according to the Daily Mirror.

The paper says reports in Spain are claiming the Serie A club are willing to sell, and that Chile team-mate Alexis Sanchez has been trying to convince him to make the move.

De weddenschap staat weer open bij Unibet op 1,50.
0 Vind ik leuk's

Had het niet gezien. Bedankt voor de snelle tip (y)
0 Vind ik leuk's
Boys kans is groot dat arda turan naar chelsea gaat. Unibet geeft 2.25 maar betsson geeft 4 euro.
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Boys kans is groot dat arda turan naar chelsea gaat. Unibet geeft 2.25 maar betsson geeft 4 euro.

ik las net ergens dat manu de club van arda gaat worden, bron zoek ik even op..
0 Vind ik leuk's
hm ok hij is nu gezakt op betsson naar 1.80 naar chelsea.

Ik las dat hij graag naar chelsea wilt onder mourinho en misschien gaat felipe luiz weer terug naar atletico madrid turkse sites gaven dat ook aan en de daily mail
0 Vind ik leuk's

ik las net ergens dat manu de club van arda gaat worden, bron zoek ik even op..

het gaat zeer waarschijnlijk tussen die 2 clubs ja, hij heeft zelf aangegeven het liefst naar de premier league te willen en beiden zijn volgensmij bezig met hem.
0 Vind ik leuk's
Arda turan volgens turkse media rond met Chelsea.!

Laatste nieuws op turkse media.

hij is op unibet ook weg gehaald, kan hem nu nergens vinden.
0 Vind ik leuk's
Ik heb hem op betsson 4 euro gezet betsson pakte maar 66 euro ik wilde 100 zetten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.