Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lage odd, maar wel 'zekerheid':

Mario Balotelli blijft bij Liverpool @ 1.50

Vandaag gelezen dat Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Mario, een weddenschap heeft lopen dat hij Mario alleen bij Liverpool laat vertrekken als hij voor 30 miljoen euro of meer wordt verkocht. Met 1 doelpunt in het hele seizoen is er natuurlijk geen enkele club die deze randdebiel voor zoveel geld zal willen overnemen. Mino zei dat hij onder geen beding de weddenschap gaat verliezen en dus wordt Mario deze transferwindow sowieso niet verkocht.
0 Vind ik leuk's
Dat geloof je toch zelf niet zeker, Hollandia? Zekerheden bestaan, zoals iedereen ondertussen wel weet, niet. Maar dit is zelfs verre van een zekerheid.

Liverpool heeft ongeveer €20 miljoen betaald voor Balotelli, en dan gaat Raiola na zo'n rotslecht seizoen ff 30 miljoen vragen... :-|

Ik denk dat Liverpool al blij mag zijn als ze een deel van die transfersom terugkrijgen, en dat ze hem liever zien vertrekken dan blijven. Ze hebben zijn vervangers trouwens al binnen.
0 Vind ik leuk's
de213e:
Odd staat op 4.

GUNNERS PREPARING VIDAL BID

Arsenal are getting ready to make a £21.3m bid for Juventus midfielder Arturo Vidal, according to the Daily Mirror.

The paper says reports in Spain are claiming the Serie A club are willing to sell, and that Chile team-mate Alexis Sanchez has been trying to convince him to make the move.

'VIDAL DEAL 90% DONE'

Arsenal’s €30m move for Juventus star Arturo Vidal is 90% finalised, according to Spanish radio station Cadena Cope.
The Gunners have been linked heavily with a move for Vidal in recent weeks and it is appears as though they are close to sealing the deal for the Chile midfielder.
The Spanish radio station adds that the transfer is on the verge of being made official. We’ll be chasing this story up today.

Weer 1tje binnen waarschijnlijk (y)
0 Vind ik leuk's
Waldemar Sobota & Poolse Ekstraklasa?

NEE 1.35 Unibet

Dikke tip (y) :d
0 Vind ik leuk's
Een beetje toelichting zou geen overbodige luxe zijn
0 Vind ik leuk's
Klopt, maar ik geef liever niet teveel links, want veel mensen gaan dan blind volgen. Blijf altijd zelf goed Googlen/Twitteren etc. om info te vergaren.

Maar sommigen gaan al erg lekker zoals Praet 14-> 6 -> 1.80
0 Vind ik leuk's
Sergio Ramos naar Man united? @ 3.50 Unibet

http://www.nu.nl/voetbal/4078247/van-gaal-biedt-40-miljoen-euro-real-verdediger-ramos.html

Manu heeft 40mil geboden

Edit; 5 min later, bet is geblocked op Unibet
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Hoe zit het nou precies als een speler gehuurd gaat worden? Stel een speler van Ajax wordt verhuurd aan NEC, is "the player's club after this transfer window" dan Ajax of NEC? Ik heb dit gevraagd bij unibet, maar zij konden hier geen duidelijk antwoord op geven, in eerst instantie werd er Ajax gezegd, maar niet in alle gevallen. Ik zou hier een uitgebreide mail nog van ontvangen, maar tot op heden niks gekregen. Weet iemand hier meer van? Want dan zou bijvoorbeeld die Jovetic bet niet doorgaan (niet dat ik er op heb gebet). Thanks!
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
Odd al helaas gezakt vandaag (14->6) maar Praet naar Southampton is te proberen :)

1.80 nu! Het kan nog :)
0 Vind ik leuk's
Haha, maar die noteringen zeggen niet zo veel natuurlijk.

Van Persie naar Lazio stond op een gegeven moment op 1.05. Nu is de notering weer 10.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.