Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de transfermarkt 2015-2016

Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 24-05-2015 19:49 Voetbal
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
346 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tino23:
Ik heb dat ooit met een wk toewijzing gehad, heb ik jaren moeten wachten haha.
Maar met transfers zal het wel zo zijn als de speler ook daadwerkelijk bij de nieuwe club gepresenteerd is enzo.

Tegen mij zeiden ze dat Depay nog verhuurd kon worden, daarom betaalden ze nog niet uit... Maar uiteindelijk hebben ze het toch wel gedaan (paar dagen na officiële bekendmaking).
0 Vind ik leuk's
De weddenschap van mandzukic is van Unibet verwijderd. Ziet er dus goed uit
0 Vind ik leuk's
de213e:
De weddenschap van mandzukic is van Unibet verwijderd. Ziet er dus goed uit

Unibet was de laatste volgens mij die hem nog open had staan. ik vind hem ook echt nergens anders meer.
0 Vind ik leuk's
Pröpper naar PSV is nog steeds @1,75 mensen. Cocu heeft al met hem gesproken, Brands is al een jaar bezig en nu is er al een bod op Wijnaldum binnen geweest. Vraagprijs speelt geen rol als PSV al met hem heeft mogen praten.

0 Vind ik leuk's
Chelsea Odd 7
Man City Odd 31

Chelsea and Manchester City have held talks about signing Alex Song from Barcelona, according to Sky sources.

The two Premier League heavyweights are particularly interested in Song because he qualifies as a home-grown player even though he played for Cameroon.

Song, who spent last year on loan at West Ham United, has two years left on his Barcelona contract. (Sky)
0 Vind ik leuk's
welke bookie de213e? nu, een uurtje later, staan de odds nog maar op respectievelijk @3 en @5
0 Vind ik leuk's
Stonden op Unibet, maar zie Man City al weer op 5 staan. :-(
0 Vind ik leuk's
aw wel goeie pick dan! ik hoop dat je 'm iig zelf hebt gepakt?
0 Vind ik leuk's
Nee deze niet. Wacht op de weddenschap met Mandzukic, met dat geld wil ik weer verder spelen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.