Wedden op de transfermarkt 2015-2016
Boys transfermarkt gaat weer open en er kan weer volop gewed worden en ik dacht het is een optie elkaar hier op de hoogte te houden van bepaalde info die we op t internet lezen of die mensen misschien via via binnen krijgen :)
in 24-05-2015 19:49 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
In Zuid-Europa heeft men begrepen dat Giuseppe Marotta, directeur van Juventus, een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Mario Mandzukic. Juve moet het nu nog eens zien te worden met Atlético Madrid over een transfersom, maar het is bekend dat de Spanjaarden bereid zijn om mee te werken aan een overgang.
Dat zou mooi zijn, heb gisteren nog even snel een tientje erop gezet met odd 15.
Dat zou mooi zijn, heb gisteren nog even snel een tientje erop gezet met odd 15.
jammer dat ik die van mandzukic niet gespeeld heb.
vind zelf de volgende bet ook wel mooi: ibra en cavani blijven beide bij PSG (no @3.20)
vind zelf de volgende bet ook wel mooi: ibra en cavani blijven beide bij PSG (no @3.20)
Wijnaldum staat in serieuze belangstelling van Newcastle. Iedereen weet wie PSV gaat halen als opvolger dus dit is echt een goede odd;
Propper naar PSV @1,75
Propper naar PSV @1,75
Misschien een poging waard. Odd op unibet is momenteel 3
EVERTON EYE KLAVAN
Everton have enquired about the signing of experienced Augsburg defender Ragnar Klavan, according to German magazine Kicker.
Klavan, the 29-year-old captain of Estonia, was a key part of the Augsburg defence which finished fifth in the Bundesliga last season.
His agent Maikel Stevens told Kicker: "They (Everton) inquired. It is clear that I'd deal with it, if there is such a request, but it is also a fact that he still has a two-year contract in Augsburg.
"You must also know that it is his dream to transfer to the Premier League." (sky sports)
EVERTON EYE KLAVAN
Everton have enquired about the signing of experienced Augsburg defender Ragnar Klavan, according to German magazine Kicker.
Klavan, the 29-year-old captain of Estonia, was a key part of the Augsburg defence which finished fifth in the Bundesliga last season.
His agent Maikel Stevens told Kicker: "They (Everton) inquired. It is clear that I'd deal with it, if there is such a request, but it is also a fact that he still has a two-year contract in Augsburg.
"You must also know that it is his dream to transfer to the Premier League." (sky sports)
Mario Mandzukic naar Juventus lijkt een done deal.. Schijnt 3.5 miljoen per jaar te gaan verdienen en de transfersom bedraagt +-15 miljoen. @1.75 op Unibet
tipovi:
Mario Mandzukic naar Juventus lijkt een done deal.. Schijnt 3.5 miljoen per jaar te gaan verdienen en de transfersom bedraagt +-15 miljoen. @1.75 op Unibet
Ik hoop het, goed voor 150 euro. Tientje opgezet toen ie nog op 15 stond.
tino23:
tipovi:
Ziet er goed uit voor je (y) (gedaald naar @1.55 vandaag btw). Tevez naar Boca schijnt rond te zijn..En Mandzukic zou persoonlijk al rond met Juve (zoals jij al aangaf een aantal dagen terug) dus het wachten is op de bekendmaking. Enig idee of je dan moet wachten voordat het uitbetaald wordt tot 1 september of dat er uitbetaald wordt als het officieel is?
tipovi:
Ziet er goed uit voor je (y) (gedaald naar @1.55 vandaag btw). Tevez naar Boca schijnt rond te zijn..En Mandzukic zou persoonlijk al rond met Juve (zoals jij al aangaf een aantal dagen terug) dus het wachten is op de bekendmaking. Enig idee of je dan moet wachten voordat het uitbetaald wordt tot 1 september of dat er uitbetaald wordt als het officieel is?
tino23:
tipovi:
Hangt er vanaf waar Unibet zin in heeft. Mij werd telkens verteld dat mijn Depay naar ManU bet op 1 september uitbetaald zou worden, maar eergister hadden ze hem opeens toch uitbetaald.
Ik heb dat ooit met een wk toewijzing gehad, heb ik jaren moeten wachten haha.
Maar met transfers zal het wel zo zijn als de speler ook daadwerkelijk bij de nieuwe club gepresenteerd is enzo.
Maar met transfers zal het wel zo zijn als de speler ook daadwerkelijk bij de nieuwe club gepresenteerd is enzo.