Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de KNVB Beker 2011/2012

Hallo allemaal,
Ik was even bij Betclic de bekerwedstrijden aan het bekijken.
Het viel me op dat UNA Veldhoven - Volendam 2 op 1.80 stond, leek me toch wel erg hoog dus doe je voordeel ermee;)
Later
PS: Topic aangemaakt aangezien de wedstrijd niet bij Tips te plaatsen is.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoorbips in 19-09-2011 22:16 Voetbal
in 19-09-2011 22:16 Voetbal
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij Eindhoven is Lucius nog onzeker en is spits Makiavala geblesseerd. Mohktar is weer terug na zijn trip met jong Marokko.
Vitesse moet het in de bekerwedstrijd tegen Eindhoven stellen zonder twee vaste waarden. Doelman Piet Velthuizen heeft griep, terwijl topschutter Wilfried Bony met een voetblessure kampt
Eloy Room zal het Arnhemse doel verdedigen, Marcus Pedersen of Marco van Ginkel zal als spits worden opgesteld.
0 Vind ik leuk's
Denk dat Vitesse toch wel wint daar. Draaien een goed seizoen in de eredivisie.
0 Vind ik leuk's

Ze waren vandaag bij Bwin weer even de kluts kwijt, zie hier wat ik vanmiddag heb afgesloten:

PSV was een serieuze en ook een normale odd, maar AZ @8 (vlak nadat ze Ajax hadden uitgeschakeld afgesloten) en Heracles @41 gaat natuurlijk helemaal nergens over.

AZ nu thuis tegen de amateurs GVVV uit Veenendaal. Heracles thuis tegen RKC, dat moet op hun kunstgras normaal gesproken ook geen probleem zijn. En daarna zitten ze al in de halve finale.

Nu zijn ze al niet meer beschikbaar. Ik ben dan ook wel benieuwd of Bwin nog picks gaat 'voiden'.

Bericht gewijzigd door wedden op di 2 mrt. 2021, 10:05
0 Vind ik leuk's
timdevogel:
Ze waren vandaag bij Bwin weer even de kluts kwijt, zie hier wat ik vanmiddag heb afgesloten:
http://i41.tinypic.com/eragwo.jpg">
PSV was een serieuze en ook een normale odd, maar AZ @8 (vlak nadat ze Ajax hadden uitgeschakeld afgesloten) en Heracles @41 gaat natuurlijk helemaal nergens over.
AZ nu thuis tegen de amateurs GVVV uit Veenendaal. Heracles thuis tegen RKC, dat moet op hun kunstgras normaal gesproken ook geen probleem zijn. En daarna zitten ze al in de halve finale.
Nu zijn ze al niet meer beschikbaar. Ik ben dan ook wel benieuwd of Bwin nog picks gaat 'voiden'.

lekker Vogeltje :d
Nu helaas niet meer beschikbaar :-(
0 Vind ik leuk's
Picks van Heracles Almelo en AZ zijn (zoals verwacht) gevoid :-(
0 Vind ik leuk's
timdevogel:
Picks van Heracles Almelo en AZ zijn (zoals verwacht) gevoid :-(

zo das wel ff genaaid dan, zeker als je denkt dat PSV niet zeker zal winnen :-(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.