Wedden op de KNVB Beker 2011/2012
Ik was even bij Betclic de bekerwedstrijden aan het bekijken.
Het viel me op dat UNA Veldhoven - Volendam 2 op 1.80 stond, leek me toch wel erg hoog dus doe je voordeel ermee;)
Later
PS: Topic aangemaakt aangezien de wedstrijd niet bij Tips te plaatsen is.
Vitesse moet het in de bekerwedstrijd tegen Eindhoven stellen zonder twee vaste waarden. Doelman Piet Velthuizen heeft griep, terwijl topschutter Wilfried Bony met een voetblessure kampt
Eloy Room zal het Arnhemse doel verdedigen, Marcus Pedersen of Marco van Ginkel zal als spits worden opgesteld.
Ze waren vandaag bij Bwin weer even de kluts kwijt, zie hier wat ik vanmiddag heb afgesloten:
PSV was een serieuze en ook een normale odd, maar AZ @8 (vlak nadat ze Ajax hadden uitgeschakeld afgesloten) en Heracles @41 gaat natuurlijk helemaal nergens over.
AZ nu thuis tegen de amateurs GVVV uit Veenendaal. Heracles thuis tegen RKC, dat moet op hun kunstgras normaal gesproken ook geen probleem zijn. En daarna zitten ze al in de halve finale.
Nu zijn ze al niet meer beschikbaar. Ik ben dan ook wel benieuwd of Bwin nog picks gaat 'voiden'.
Ze waren vandaag bij Bwin weer even de kluts kwijt, zie hier wat ik vanmiddag heb afgesloten:
http://i41.tinypic.com/eragwo.jpg">
PSV was een serieuze en ook een normale odd, maar AZ @8 (vlak nadat ze Ajax hadden uitgeschakeld afgesloten) en Heracles @41 gaat natuurlijk helemaal nergens over.
AZ nu thuis tegen de amateurs GVVV uit Veenendaal. Heracles thuis tegen RKC, dat moet op hun kunstgras normaal gesproken ook geen probleem zijn. En daarna zitten ze al in de halve finale.
Nu zijn ze al niet meer beschikbaar. Ik ben dan ook wel benieuwd of Bwin nog picks gaat 'voiden'.
lekker Vogeltje :d
Nu helaas niet meer beschikbaar :-(
Picks van Heracles Almelo en AZ zijn (zoals verwacht) gevoid :-(
zo das wel ff genaaid dan, zeker als je denkt dat PSV niet zeker zal winnen :-(