Wedden op de KNVB Beker 2011/2012
Hallo allemaal,
Ik was even bij Betclic de bekerwedstrijden aan het bekijken.
Het viel me op dat UNA Veldhoven - Volendam 2 op 1.80 stond, leek me toch wel erg hoog dus doe je voordeel ermee;)
Later
PS: Topic aangemaakt aangezien de wedstrijd niet bij Tips te plaatsen is.
Ik was even bij Betclic de bekerwedstrijden aan het bekijken.
Het viel me op dat UNA Veldhoven - Volendam 2 op 1.80 stond, leek me toch wel erg hoog dus doe je voordeel ermee;)
Later
PS: Topic aangemaakt aangezien de wedstrijd niet bij Tips te plaatsen is.
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Altijd lastig dit soort wedstrijden, zie UNA eerlijk gezegd gewoon doorgaan aangezien Volendam niet echt lekker bezig is( UNA ook niet lees ik net)
UNA houdt wel van stunten. In de competitie gaat het tot op dit moment nogal stroef en is er van stunten nog geen sprake. Net als FC Volendam bezetten de mannen van Bas Gösgens een bescheiden plaats in de competitie. UNA doet dat in de Topklasse en FC Volendam op een niveau hoger. Aanstaande woensdag geldt de competitie niet. Dan is het de KNVB Beker die centraal staat. Al vaker hebben onze geelzwarten bewezen dat ze tot grootse daden in staat zijn als het gaat voor de Cup. Wie had er rekening mee gehouden met een overwinning op Spakenburg? Toch won UNA met 2-0 van de lijstaanvoerder van de Zaterdag Topklasse. In de voorbereiding van het seizoen werden de wedstrijden tegen FC Eindhoven en FC Oss met winst afgesloten, maar dat is geen garantie dat de wijdbroeken ook maar even aan de zegekar gebonden zullen worden. Na de matige prestaties in de Jupiler League die tot nu toe werden behaald zal trainer Gert Kruys zeker van zijn team eisen dat in de beker tegen een amateurploeg de volle winst zal worden behaald. Het stunten is UNA echter niet vreemd. We hopen dus weer op zo’n kunstje, aanstaande woensdag aanvang 20.00 uur op Sportpark Zeelst.
bron: site UNA
UNA houdt wel van stunten. In de competitie gaat het tot op dit moment nogal stroef en is er van stunten nog geen sprake. Net als FC Volendam bezetten de mannen van Bas Gösgens een bescheiden plaats in de competitie. UNA doet dat in de Topklasse en FC Volendam op een niveau hoger. Aanstaande woensdag geldt de competitie niet. Dan is het de KNVB Beker die centraal staat. Al vaker hebben onze geelzwarten bewezen dat ze tot grootse daden in staat zijn als het gaat voor de Cup. Wie had er rekening mee gehouden met een overwinning op Spakenburg? Toch won UNA met 2-0 van de lijstaanvoerder van de Zaterdag Topklasse. In de voorbereiding van het seizoen werden de wedstrijden tegen FC Eindhoven en FC Oss met winst afgesloten, maar dat is geen garantie dat de wijdbroeken ook maar even aan de zegekar gebonden zullen worden. Na de matige prestaties in de Jupiler League die tot nu toe werden behaald zal trainer Gert Kruys zeker van zijn team eisen dat in de beker tegen een amateurploeg de volle winst zal worden behaald. Het stunten is UNA echter niet vreemd. We hopen dus weer op zo’n kunstje, aanstaande woensdag aanvang 20.00 uur op Sportpark Zeelst.
bron: site UNA
Winnen is voor Winnaars
Ik ben anders ook wel benieuwd naar jullie tips. De eredivisie volg ik al jaren op de voet, maar de jupiler league wat minder. Ik kan dus moeilijk inschatten hoe die ploegen er voor staan voor de wedstrijden van vandaag en morgen!
Het is de beker, over heel Europa gebeuren de meest vreemde dingen.
EVV 1X @ 2.90 tegen Oss en Harkema 1X @ 3.50 tegen Willem II zet ik heel klein wat op. Ook IJsselmeervogels - Dordrecht is een klein betje op de 4.50 voor HW waard.
EVV 1X @ 2.90 tegen Oss en Harkema 1X @ 3.50 tegen Willem II zet ik heel klein wat op. Ook IJsselmeervogels - Dordrecht is een klein betje op de 4.50 voor HW waard.
wat denken jullie over
Feyenoord-AGOVV Feyenoord handicap
ARC-MVV Maastricht 1X
EVV-FC Oss 1X
IJsselmeervogels--FC Dordrecht 1
Feyenoord-AGOVV Feyenoord handicap
ARC-MVV Maastricht 1X
EVV-FC Oss 1X
IJsselmeervogels--FC Dordrecht 1
Waar je bij de beker vooral rekening mee dient te houden (en dit geldt eigenlijk voor bijna alle landen) is dat hij steeds onbelangrijker wordt voor de grote ploegen. Veel klappers laten tijdens de bekerwedstrijden hun talenten opdraven en dat kan inderdaad een zeer vreemd eindresultaat als gevolg hebben. Ga dus niet zomaar uit van de ploeg die "zou moeten winnen", want dat kan aan het einde van de avond wel eens flink gaan tegenvallen...
Overmorgen (26-10)
Vitesse - ADO
Pick: Vitesse @ 1,87 @ betfair (1,92)
Ik speel doorgaans niet graag de beker, maar ik vind dit een leuke odd. Chanturia zal ook wel meespelen, denk ik, aangezien hij toch wat wedstrijdritme zal moeten pakken nu hij twee wedstrijden geschorst is in de competitie. Volgens mij heeft Vitesse ook wel ambitie in de beker, want vorige keer kwamen Bony, Hofs en Jenner alledrie van de bank af toen het tegen NAC onverwachts op een 0-0 leek af te stevenen. Ik denk dat Vitesse dit ADO vrij gemakkelijk de baas zal zijn in eigen huis.
Vitesse - ADO
Pick: Vitesse @ 1,87 @ betfair (1,92)
Ik speel doorgaans niet graag de beker, maar ik vind dit een leuke odd. Chanturia zal ook wel meespelen, denk ik, aangezien hij toch wat wedstrijdritme zal moeten pakken nu hij twee wedstrijden geschorst is in de competitie. Volgens mij heeft Vitesse ook wel ambitie in de beker, want vorige keer kwamen Bony, Hofs en Jenner alledrie van de bank af toen het tegen NAC onverwachts op een 0-0 leek af te stevenen. Ik denk dat Vitesse dit ADO vrij gemakkelijk de baas zal zijn in eigen huis.
Never bet the Devil your head ...
Just for fun een combi afgesloten bij Unibet. Maakt het allemaal wat leuker om te kijken :-) Iemand nog meer bets?
Ik ben er van overtuigd dat Vitesse van ADO gaat winnen. Vitesse speelt fris aanvallend voetbal en heeft een paar heel behoorlijke spelers.
Bericht gewijzigd door wedden op di 2 mrt. 2021, 14:33
Hakuna Matatttta.
Wow, vind 1.25 toch aardig hoog als je Heerenveen in Handicap pakt, wordt toch zeker 5-0 ;-)
Voor mij de vorige bets:
Heerenveen - Harkemase Boys (Handicap 0:1) SC Heerenveen ? 16.75 3.60
FC Oss - FC Den Bosch (Handicap 0:1) FC Den Bosch ?
SBV Excelsior Rotterdam - GVVV (1 X 2) SBV Excelsior Rotterdam ?
FC Zwolle - RKC (Hoeveel doelpunten worden gemaakt?) Minder dan 3,5
Voor mij de vorige bets:
wie niet waagt, wie niet wint!
VW-Crew, ik speel jouw combo mee, heb er een goed gevoel over!
(Hallo allemaal trouwens, ben nieuw hier)
(Hallo allemaal trouwens, ben nieuw hier)
fifaking14:
Wow, vind 1.25 toch aardig hoog als je Heerenveen in Handicap pakt, wordt toch zeker 5-0 ;-)
Voor mij de vorige bets:
Voor mij de vorige bets:
Zwolle scoort zeer gemakkelijk, dus denk dat - 3,5 daar toch niet heel slim voor zon lage quote, althans dat vind ik:P
=