Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Duitse Bundesliga 2013-2014

Welkom bij het topic voor het wedden op de Duitse Bundesliga 2013/2014! Hier vind je wedtips, meningen van anderen, het laatste nieuws en overige informatie rondom een bet.

Door: PSVKevin

Vooruitblik Duitse Bundesliga 2013/2014

Afgelopen seizoen wist Bayern München zeer eenvoudig beslag te leggen op de Bundesliga en dit seizoen is de ploeg van nieuwbakken trainer ‘Pep’ Guardiola opnieuw de torenhoge favoriet. Borussia Dortmund heeft zich ook aardig weten te versterken, terwijl Jones, van Schalke 04, zonder blikken of blozen heeft gezegd dit seizoen ook een gooi naar de titel te willen doen. Ook zal de strijd om een Europa League-ticket weer ongekend spannend worden. Ploegen als Wolfsburg, Hamburger SV, Stuttgart en Hannover zullen zich vol gaan richten op een plaats bij de eerste zes. Onderin zal het ook weer spannend gaan worden in de strijd tegen degradatie. Dit seizoen belooft weer enorm spannend te gaan worden.

Bayern München heeft zich deze zomer versterkt met Mario Götze en Thiago Alcantara en daarmee lijkt de ploeg nóg beter te zijn geworden dan vorig jaar. De club uit Beieren zal dit jaar meer concurrentie gaan krijgen van Borussia Dortmund, zo liet Marco Reus weten. De talentvolle aanvaller van Borussia Dortmund gaf aan dat vorig seizoen een incident was en dat het dit jaar weer enorm spannend zal gaan worden wie de titel gaat pakken.

Een opmerkelijke verrassing bij Dortmund, is toch wel het aanblijven van Robert Lewandowski tot nu toe. De Poolse spits, die vorig seizoen tegen Real Madrid zijn klasse toonde door een hattrick te maken, heeft een aflopend contract en dus is de kans groot dat hij na dit seizoen gratis de deur uitloopt. Met Pierre-Emerick Aubameyang heeft Dortmund nog een extra goalgetter binnengehaald en Henrikh Mkhitaryan is de vervanger van Götze. Achterin heeft de ploeg zich verder versterkt met de diensten van Sokratis, die overkomt van Werder Bremen.

Schalke 04 en Bayer Leverkusen zullen hoogstwaarschijnlijk gaan strijden om plaats drie. Beide ploegen hebben wel de ambitie uitgesproken om zo lang mogelijk mee te gaan doen om de eerste plaats. Zo durfde Jones zomaar te zeggen dat Schalke 04 voor de titel wilt gaan spelen, terwijl de topscorer van de Bundesliga van vorig jaar, Stefan Kiessling, in een interview aangaf dat dit het seizoen van Leverkusen kan gaan worden waarin zij kunnen gaan verrassen. Toch zal het dan wel de huidige ploeg in tact moeten houden en wellicht nog 2/3 directe versterkingen aantrekken.

Hannover 96, VFB Stuttgart, Borussia Mönchengladbach, Hamburger SV, VFL Wolfsburg en wellicht ook SC Freiburg zullen een gooi willen gaan doen naar een plaats bij de eerste zes, zodat het zich kan verzekeren van Europees voetbal. Van deze ploegen zullen Hannover en Borussia Mönchengladbach de beste papieren hebben. Hamburger SV is nog altijd niet financieel aantrekkelijk en het zal nog zeer creatief moeten zijn wil het de selectie kunnen versterken. Met name in de aanval mag er nog wel wat bij, zeker nu de ploeg Rudnevs dreigt te verliezen aan het Schotse Celtic. Jelavic van Everton zou dé zomeraankoop moeten worden, maar dan zal een speler als Scharner nog wel moeten vertrekken.

Borussia Mönchengladbach heeft een vrij sterke selectie en zij zullen nog één of twee aankopen willen doen voor de Bundesliga van start gaat. Ook zal het nog in onzekerheid zitten tot het sluiten van de transferdeadline, omdat er enkele spelers, waaronder Xhaka, in de belangstelling staan van andere clubs. Stuttgart kende een zwak seizoen vorig jaar, maar wist zich door het behalen van de finale van de Duitse beker toch te plaatsen voor de Europa League. Hannover kende eveneens een minder seizoen en zij hebben ook enkele spelers zien vertrekken.

Het verhaal van Wolfsburg is ook bekend. De ploeg heeft veel geïnvesteerd de laatste jaren, maar het levert weinig op. De ploeg liet vorig jaar vaak zien dat het een breekijzer op het middenveld mist en nadat het nieuws naar buiten kwam dat Luiz Guztavo mocht vertrekken bij Bayern, hebben Die Wölfe direct geïnformeerd. Hij zou wel eens de ‘missing-link’ kunnen zijn op het middenveld.

Onderin zal het weer ongekend spannend gaan worden in de strijd tegen degradatie. Hertha BSC, FC Augsburg en Braunschweig zijn de ‘topkandidaten’ om te degraderen, maar zoals bijna altijd kent de Bundesliga wel een verrassing. Het bruggetje is dan ook snel gemaakt naar Eintracht Frankfurt, dat vorig seizoen als promovendus zeer knap in het linkerrijtje wist te eindigen. Toch zie je vaak dat een tweede seizoen op het hoogste niveau de moeilijkste is en dus is het aan Frankfurt om te laten zien dat zij op het hoogste niveau thuishoren.

Zoals in elk land heb je ook een vaste kern met middenmoters en dit jaar zullen ploegen als 1.FC Nürnberg, FSV Mainz 05 en Werder Bremen daar ook bij horen. Met name de laatstgenoemde club heeft de laatste jaren flink kwaliteit ingeleverd. Spelers als Frings, Pizarro en Wiese maakten Werder Bremen altijd een gevaarlijke ploeg, maar de jeugdige spelers die er tegenwoordig spelen hebben nog niet zoveel laten zien. Toch heeft het met spelers als Elia en Arnautovic in potentie wel goede spelers. Ook zal het het eerste seizoen sinds lange tijd zijn dat Thomas Schaaf er niet meer bij is als trainer.

Zijn vertrek zou uiteraard ook een goede werking kunnen hebben, omdat er een frisse wind komt te waaien. Hoffenheim is de ploeg die wel eens kon gaan verrassen dit seizoen. De club, dat vorig seizoen maar ternauwernood degradatie wist te voorkomen, heeft behoorlijk goed weten in te kopen dit jaar en wellicht dat het kan gaan verrassen. Het heeft in ieder geval kwalitatief gezien een veel sterk elftal dan vorig seizoen en dat moet nu zijn vruchten af gaan werpen.

Prognose voor eindstand Bundesliga seizoen 2013/2014:

1.Bayern München

2.Borussia Dortmund

3.Bayer Leverkusen

4.Schalke 04

5.Borussia Mönchengladbach

6.Hannover 96

7.VFB Stuttgart

8.Hoffenheim

9.VFL Wolfsburg

10.SC Freiburg

11.Hamburger SV

12.FSV Mainz 05

13.EIntracht Frankfurt

14.Werder Bremen

15.FC Nürnberg

16.FC Augsburg

17.Hertha BSC

18.Braunschweig

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvonloite in 27-07-2013 13:06 Voetbal
in 27-07-2013 13:06 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziehier mijn bevindingen voor vanavond.
20:00Werder Bremen - Wolfsburg 2 FT 1-3@2.2
Bremen had een reeks van 5 opeenvolgende wedstrijden zonder te verliezen.Maar overtuigden niet in die 5.Verloren dan ook vrijdag op Freiburg met 3-1.Wolfsburg heeft meer individuele kwaliteiten.
Verslag:Bremen trok ideeenloos naar voren,het middenveld zonder inspiratie en daarbij een onzekere verdediging.Wolfsburg speelde gedisciplineerd.

25.03. 20:00 Dortmund - Schalke BTS FT 0-0 @1.62 bwin geeft meer dan over 2.5 @1.48 .over 3.5 @2.2
2e tegen 3e in klassement.Dortmund kon zowel in de comp als in de CHL niet overtuigen.Alhoewel ze met 0-3 op Hannover gingen winnen.S04 heeft zn laatste 3 w gewonnen.Ik denk dat er doelpunten zullen vallen.
Verslag:Tempo, Kampf und Herzblut - aber keine Tore.kopt de ard teletekst.Kansen waren er voor Dortmund genoeg,maar keeper Fährmann hield S04 recht.
25.03. 20:00 Hertha - Bayern München:Bayern hcp-1@1.68 of over 3.5FT 1-3 @2.25 UB
Hertha kon in hun laatste 4w niet winnen.Laatste 2 verloren ze zelfs met 3-0.Bayern is kampioen als het vanavond wint.Bayern mag weer eens een monsterscore neerzetten van mij :p Nadat ze 4,5,6 doelpunten maakten,scoorden ze de laatste 3w maar 1,2en 2 keer.
Verslag:Het kon makkelijk meer geweest zijn.Müller trof nog de paal in de 37' en lobte de bal in de 44' naast een leeg doel.Ook in de 2eHT domineerde Bayern makkelijk de partij.
Alle reactie stuur je naar de redactie ;-)
of zet hier maar onder :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:

25.03. 20:00 Hertha - Bayern München:Bayern hcp-1@1.68 of over 3.5@2.25 UB
Hertha kon in hun laatste 4w niet winnen.Laatste 2 verloren ze zelfs met 3-0.Bayern is kampioen als het vanavond wint.Bayern mag weer eens een monsterscore neerzetten van mij :p Nadat ze 4,5,6 doelpunten maakten,scoorden ze de laatste 3w maar 1,2en 2 keer.
Alle reactie stuur je naar de redactie ;-)
of zet hier maar onder :p

Ik speel ook al Bayern hc -1 dus die zal wel weer fout gaan ;)
0 Vind ik leuk's
Voor nu zou ik zeggen brossia, wolfsburg, mainz, bayern munchen
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
20:00 Neurenberg - Stuttgart 2@2.5UB/NG
FT 2-0
Punten zijn voor beiden heel belangrijk.Nuerenberg mist wel een resem aan basisspelers: Hasebe, Chandler, Ginczek, Gebhart en Nilsson ,allen in de lappenmand. Pinola is geschorst.Ze verloren ook hun laatste 4 wedstrijden ,terwijl Stuttgart onder nieuwe coach Huub Stevens thuis van Hamburg won met 1-0.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
bayern is niet meer normaal om op in te zetten nu ze kampioen zijn
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.