Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Africa Cup of Nations 2015

De 30e editie van het Afrikaans kampioenschap voetbal in Equatoriaal-Guinea gaat van start op 17 januari 2015. Eigenlijk zou Marokko het toernooi organiseren, maar door de Ebola-uitbraak miste ze de deadline en is Marokko gediskwalificeerd voor het toernooi.

Groepsfase:

Knock-outfase

Favorieten voor de titel volgens de bookmakers:
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmultimaker in 15-01-2015 12:29 Voetbal
in 15-01-2015 12:29 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
remcoo079:
Haha dankje! Blessuretijd geld is het mooiste dat er is!

Al logen de cijfers er niet om, 14 schoten waarvan 8 op doel voor Senegal tegenover 2 schoten van Ghana en een makkelijk gegeven penalty

Makkelijk gegeven penalty? dat vond ik persoonlijk wel meevallen was gewoon dom van de keeper wat die deed.
Maar gefeliciteerd ! :d (y)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
remcoo079:
Haha dankje! Blessuretijd geld is het mooiste dat er is!

Al logen de cijfers er niet om, 14 schoten waarvan 8 op doel voor Senegal tegenover 2 schoten van Ghana en een makkelijk gegeven penalty

Makkelijk gegeven penalty? dat vond ik persoonlijk wel meevallen was gewoon dom van de keeper wat die deed.
Maar gefeliciteerd ! :d (y)

Je hebt een punt. Keeper had dit sowieso niet moeten doen. Al vond ik hem wel gezocht (en gevonden) maar goed. Het is goed afgelopen:D
0 Vind ik leuk's
Both to score op de wedstrijden doet het tot nu toe erg goed.

Vanavond Gabon 1X denk ik tegen Congo. Congo vrij zwak, Gabon heeft zeker value want de bookie denkt dat Congo iets gaat presteren.

Equitariaal Guinea tegen Burkina Faso wordt gelijkspel. Misschien both to score wel leuk.
0 Vind ik leuk's
Laatste 5 wedstrijden allemaal 0-0 bij HT tot nu toe. Unibet keert vaak tussen de 2,2 en 2,8 uit voor 0-0 correct score bij HT ;-)

21 jan:
Equatorial Guinea - Burkina Faso: 0-0 HT
Gabon - Congo : 0-0 HT
22 jan:
Zambia - Tunesië: 0-0 HT
Cape Verde - DR Congo: 0-0 HT
23 jan:
Ghana - Senegal: 0-0 HT

En voor diegene die Michel Abbink van NuSport kennen (echt statistiek goeroe wat betreft voetbal), hij had er al een voorspelling op losgelaten:
http://i59.tinypic.com/kajdi.png">
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie van de wedstrijden van vandaag?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.