Wedden op de Africa Cup of Nations 2015
De 30e editie van het Afrikaans kampioenschap voetbal in Equatoriaal-Guinea gaat van start op 17 januari 2015. Eigenlijk zou Marokko het toernooi organiseren, maar door de Ebola-uitbraak miste ze de deadline en is Marokko gediskwalificeerd voor het toernooi.
Groepsfase:
Knock-outfase
Favorieten voor de titel volgens de bookmakers:
Groepsfase:
Knock-outfase
Favorieten voor de titel volgens de bookmakers:
in 15-01-2015 12:29 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
remcoo079:
Haha dankje! Blessuretijd geld is het mooiste dat er is!
Al logen de cijfers er niet om, 14 schoten waarvan 8 op doel voor Senegal tegenover 2 schoten van Ghana en een makkelijk gegeven penalty
Al logen de cijfers er niet om, 14 schoten waarvan 8 op doel voor Senegal tegenover 2 schoten van Ghana en een makkelijk gegeven penalty
Makkelijk gegeven penalty? dat vond ik persoonlijk wel meevallen was gewoon dom van de keeper wat die deed.
Maar gefeliciteerd ! :d (y)
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
Makkelijk gegeven penalty? dat vond ik persoonlijk wel meevallen was gewoon dom van de keeper wat die deed.
remcoo079:
Je hebt een punt. Keeper had dit sowieso niet moeten doen. Al vond ik hem wel gezocht (en gevonden) maar goed. Het is goed afgelopen:D
Both to score op de wedstrijden doet het tot nu toe erg goed.
Vanavond Gabon 1X denk ik tegen Congo. Congo vrij zwak, Gabon heeft zeker value want de bookie denkt dat Congo iets gaat presteren.
Equitariaal Guinea tegen Burkina Faso wordt gelijkspel. Misschien both to score wel leuk.
Vanavond Gabon 1X denk ik tegen Congo. Congo vrij zwak, Gabon heeft zeker value want de bookie denkt dat Congo iets gaat presteren.
Equitariaal Guinea tegen Burkina Faso wordt gelijkspel. Misschien both to score wel leuk.
Laatste 5 wedstrijden allemaal 0-0 bij HT tot nu toe. Unibet keert vaak tussen de 2,2 en 2,8 uit voor 0-0 correct score bij HT ;-)
21 jan:
Equatorial Guinea - Burkina Faso: 0-0 HT
Gabon - Congo : 0-0 HT
22 jan:
Zambia - Tunesië: 0-0 HT
Cape Verde - DR Congo: 0-0 HT
23 jan:
Ghana - Senegal: 0-0 HT
En voor diegene die Michel Abbink van NuSport kennen (echt statistiek goeroe wat betreft voetbal), hij had er al een voorspelling op losgelaten:
http://i59.tinypic.com/kajdi.png">
21 jan:
Equatorial Guinea - Burkina Faso: 0-0 HT
Gabon - Congo : 0-0 HT
22 jan:
Zambia - Tunesië: 0-0 HT
Cape Verde - DR Congo: 0-0 HT
23 jan:
Ghana - Senegal: 0-0 HT
En voor diegene die Michel Abbink van NuSport kennen (echt statistiek goeroe wat betreft voetbal), hij had er al een voorspelling op losgelaten:
http://i59.tinypic.com/kajdi.png">
Wat denken jullie van de wedstrijden van vandaag?