Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op de Africa Cup of Nations 2015

De 30e editie van het Afrikaans kampioenschap voetbal in Equatoriaal-Guinea gaat van start op 17 januari 2015. Eigenlijk zou Marokko het toernooi organiseren, maar door de Ebola-uitbraak miste ze de deadline en is Marokko gediskwalificeerd voor het toernooi.

Groepsfase:

Knock-outfase

Favorieten voor de titel volgens de bookmakers:
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmultimaker in 15-01-2015 12:29 Voetbal
in 15-01-2015 12:29 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De picks die ik tot nu toe speel:

Uiteindelijke winnaar: Algeria @5.50 (Dafabet) of als je marathonbet kan gebruiken @6.00 [tip van: http://middle-east.blogabet.com/index.php?betID=7716365]

18 januari: Tunisia - Cape Verde 1 @2.20 (William Hill) of als je Pinnacle hebt @2.22
Jammer 1-1

Ben benieuwd naar jullie tips (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel tot nu toe:

Mali - Kameroen 2 @2.05 bij Betfair

Ivoorkust - Guinea @1.53 ook bij Betfair. Dit vind ik nog een vrij hoge odd vergeleken met de kansen die Guinea heeft.
0 Vind ik leuk's
Morgen staat Algerije - Zuid-Afrika op het programma. Winst Algerije staat op @1.82. Nou volg ik het Afrikaanse voetbal niet zo, maar is Algerije niet één van de kanshebbers voor de titel?

BTTS staat trouwens @2.60.
0 Vind ik leuk's
brahimi to score op 4.95 ook best hoog
0 Vind ik leuk's
lemming:
Morgen staat Algerije - Zuid-Afrika op het programma. Winst Algerije staat op @1.82. Nou volg ik het Afrikaanse voetbal niet zo, maar is Algerije niet één van de kanshebbers voor de titel?

BTTS staat trouwens @2.60.

Algerije is samen met Ivoorkust topfavoriet. Hier de voorbeschouwing van Algerije - Zuid Afrika https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/algerije-zuid-afrika-19-01-2015/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ghana - Senegal: Senegal +0,25 ah @1,98 (SBObet) 4/10

Ghana is niet sterker dan Senegal, dat naar mijn mening ietwat onderschat wordt door de bookies. Ze hoeven niet te verliezen van de Black Stars morgen.

Topscorer: Aubameyang @13 e/w (Betvictor)1/10

Heb hem zelf al voor het begin van het toernooi gespeeld, maar @13 is nog steeds value, zeker als je die e/w speelt. Zijn ploeg Gabon zit in een relatief zwakke poule, dus in de overige 2 poulewedstrijden moet hij in staat zijn te scoren. De verwachte topscorer Bony zit met Ivoorkust in een sterkere poule, en bovendien moet ik nog zien of Ivoorkust echt zo sterk is.

Eindwinnaar: Senegal @17 e/w (Betfair) 1/10

Natuurlijk een long shot, net als de topscorerspick, maar zeker de moeite waard. De Noord-Afrikaanse teams hebben het traditioneel gezien moeilijk als het toernooi buiten de Noord-Afrikaanse landen georganiseerd wordt. De overige favorieten Ivoorkust, Kameroen en Ghana vind ik geen van allen de gedoodverfde winnaar.

0 Vind ik leuk's
Wednesday, 21 Jan 2015, 17:00
Er zit al een serieuze drop op :Equatorial Guinea - Burkina Faso2@2.10 bwin
http://www.oddsportal.com/soccer/africa/africa-cup-of-nations/equatorial-guinea-burkina-faso-jPRH77pf/#1X2;2
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Een drop op Senegal.

Senegal komt van 4.75 en staat nu op 3.20.
Senegal heeft een goed team met een sterke spits. Ghana komt met een gehavend elftal doordat er 4 spelers lijden aan Malaria en de eerste spits speelt ook niet mee.

Ik speel Senegal op 3.20
0 Vind ik leuk's
Goede tip! Wel op het nippertje, maar die tellen ook ;-)
0 Vind ik leuk's
Haha dankje! Blessuretijd geld is het mooiste dat er is!

Al logen de cijfers er niet om, 14 schoten waarvan 8 op doel voor Senegal tegenover 2 schoten van Ghana en een makkelijk gegeven penalty
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.