Copa Libertadores
In Zuid-Amerika is de Copa Libertadores weer van start gegaan. Corinthians uit Brazilië behoort als titelverdediger natuurlijk tot het rijtje favorieten, maar er zijn meer kapers op de kust. Bij deze de 2 voorbeschouwingen voor de aanstaande speelronde in de groepsfase. Waar ga jij op inzetten?
Heb je ooit al een tip juist gehad? Arme jongen
Aan wie vraag je dit?
De voorbeschouwingen voor de Copa Libertadores staan weer online. Mijn voornaamste pick? Emelec DNB! :)
(...)
Wedtip
Boca Juniors DNB @2.16 (Marathonbet)
Je moet dit zelf eens nalezen.
Schrijnend
Dat was inderdaad een domme fout. Excuses.
(...)
Wedtip
Boca Juniors DNB @2.16 (Marathonbet)
Je moet dit zelf eens nalezen.
Schrijnend
Dat was inderdaad een domme fout. Excuses.
Ach ja, maar schrijnend valt ook wel weer mee :) :)
Daar gaan we weer! De return in de 8e finales van deze week! Wie sneuvelen en wie mogen blijven hopen op de belangrijkste prijs van het continent? Mijn favoriete pot? Olimpia - Tigre! :)
In de categorie: hoe is het mogelijk.
Een corona-uitbraak bij River Plate heeft voor een bizarre situatie in de Copa Libertadores gezorgd. De Argentijnse topclub had geen keepers en slechts elf spelers, maar won woensdag wel van het Colombiaanse Santa Fe in de groepsfase van de Zuid-Amerikaanse Champions League: 2-1. Liefst 20 van de 32 ingeschreven selectiespelers van River Plate testten de afgelopen dagen positief op het coronavirus, onder wie alle vier de keepers. Doordat Javier Pinola herstellende is van een gebroken arm, hadden de Argentijnen nog maar elf spelers over.
River was in de eerste zes minuten al op een 2-0-voorsprong gekomen via treffers van Fabrizio Angileri en Julían Álvarez. De elf spelers van de thuisploeg hielden stand en pakten de zege én de koppositie in groep D. Met nog één pouleduel te gaan, is de viervoudig eindwinnaar bijna zeker van de achtste finales.
"We hebben weer laten zien dat we een geweldige groep hebben", zei Pérez, die werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd. "Onze keepers hebben me voor het duel wat berichtjes gestuurd en ik heb een paar vragen gesteld. Gisteren heb ik ook wat getraind met de keeperstrainer. We zullen nog lang praten over deze wedstrijd."